Bethesdas "nya" spel – Dishonored

Robot
Bethesdas "nya" spel – Dishonored

Ingen ny stortitel presenterad, däremot en första trailer från den läckra lönnmördaren.

#bethesda, #the-elder-scrolls-online, #dishonored, #arkane-studios


Medlem
Bethesdas "nya" spel – Dishonored

Ser ut att kunna bli bra. Är det id Tech 5 som används måntro?

Medlem

Verkar ju intressantare och intressantare, får nog följa det lite närmre ^^ Synd på trailerkvalisorten bara (360p på originalet)

Eftersom jag är ett stort fan av Thief-serien så kanske detta är något för mig?

Medlem

Jag älskar steampunk - så detta ser bra ut. Men är det inte lite väl likt Assassins Creed?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Liknar ett spel jag väldigt, väldigt gärna skulle kunna förboka! Vet nån när detta släpps?

Medlem

Assassins Creed? Mirrors Edge möjligtvis iom så mkt FPS-parkour Men kanske en blandning? Har bara sett denna trailer, men det såg schysst ut!

Medlem

Såg rätt trevligt ut!

Medlem

Om ändå spelet såg ut sådär i real time.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Fräck trailer, men skulle vilja se lite riktigt gameplay! Om det blir flyt i jakterna,takspringandet etc så kan det bli något


signatur

Nämen!

Medlem
Medlem
Citat:

Av vår egen förandstitt att döma kan Arkane Studios vara något stort på spåren, och dagens debutfilm kanske piskar liv i din egen hajpometer.

??

Medlem
Skrivet av axer:

Assassins Creed? Mirrors Edge möjligtvis iom så mkt FPS-parkour Men kanske en blandning? Har bara sett denna trailer, men det såg schysst ut!

Assasins creed, Mirrors edge och lite Thief var dom spel som dök upp i mitt huvud medans jag tittade på trailern.

Medlem

Tycker detta ser helmysigt ut. Hoppas på en fullträff.

Inaktiv

Förrenderat är det väl?

Konstig mix av epoker. Har de såna robotar behöver de inte använda vintagevapen.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Ser ut att kunna bli bra. Är det id Tech 5 som används måntro?

nej. custom version av unreal engine står det på hemsidan.

Medlem
Medlem

Varför i helvete skriver FZ att det är "Bethesdas spel"? Det är som att säga "Bonniers nya" om en nyutkommen bok.


signatur

Imperator

Medlem

En skön blandning av ett Dickenskt London, ett sekelskiftes-Paris och Halflife2´s City 17. Det här ska jag ha, helt klart!!


signatur

War, War never changes...

Medlem

AC möter Thief vibbar?

Frilansare
Skrivet av Reize:

Varför i helvete skriver FZ att det är "Bethesdas spel"? Det är som att säga "Bonniers nya" om en nyutkommen bok.

För att det var Bethesda som skulle göra en utannonsering idag, en utannonsering som många väntade på. I texten står det klart och tydligt att Arkane ligger bakom utvecklingen.

Motfråga: Var du verkligen så upprörd att du behövde använda den tonen när du skrev inlägget?

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av Reize:

Varför i helvete skriver FZ att det är "Bethesdas spel"? Det är som att säga "Bonniers nya" om en nyutkommen bok.

För att det var Bethesda som skulle göra en utannonsering idag, en utannonsering som många väntade på. I texten står det klart och tydligt att Arkane ligger bakom utvecklingen.

Motfråga: Var du verkligen så upprörd att du behövde använda den tonen när du skrev inlägget?

Termen "helvete" användes för att uttrycka rent oförstånd snarare än ilska


signatur

Imperator

Inaktiv

Man vet att det är ett Bethesda-spel när man börjar som fånge.

Medlem

Oh, det där såg nice ut.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Ser bra ut, ända jag önskar är att Arkane Studios får äran om de blir så bra som de ser ut istället för Bethesda. Dark Messiah av Arkane Studios var enligt mig ett mycket bra spel, så de vet hur man skapar atmosfäriska och intressanta spel och det vore synd om Bethesda fick äran för deras nya pärla.


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem
Skrivet av TexN:

Det är ju sawyer i cellen!

"Hey Freckles!"

Fantastiskt fin art-design, påminner om Bioshock Infinite.

Medlem

Helt underbar miljö


signatur

Rwa?

Medlem

ser äckligt bra ut! hypometern högt upp!

Is nice looking...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Trotts Assassins Creed likheter så kan det bli intressant !
Får hålla koll på utvecklingen av detta.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

12
Skriv svar