Halo 4 får släppdatum

Robot
Halo 4 får släppdatum

Släpps i början av november, är du redo för en helt ny Halo-trilogi?

#halo-4, #microsoft


Medlem
Halo 4 får släppdatum

Var det inte slut efter Halo 3?? hahahah jävla bs. Spelen må vara bra, vet ingenting om det då det är konsolexklusivt.

Medlem

Jag trodde oxå att det var slut efter halo 3, skrevs det inte så till och med här på FZ ?

Medlem

Lika bra att Halo får en ny trilogi, då Halo 3 avslutades med en sketen cliffhanger


signatur

Game long and prosper

Medlem

farväl 500kr på ett spel jag spelat förut med gameplay som varit det samma sedan 2001

Medlem

Jo det var slut på Halo trilogin efter Halo 3. Men nu börjar en ny Halo trilogi som börjar med Halo 4

Medlem

Man tycker ju synd om utvecklarna för all skit de kommer att få. Övernostalgiska Halo-fans som kruppar på allting som inte är som förut samt de som klagar på att det är för likt de tidigare verken.


signatur

Silence fills the empty grave, now that I am gone.
But my mind is not at rest, for questions linger on.

woe
Medlem

Gött att det kommer en uppföljare på Halo 3 gilla inte riktigt slutet med master chief ner frusen i en cryokammare hoppas man fightas mot forrunners i nya triologin.

Medlem

Har aldrig fastnat för Halo. Tycker jag BORDE gilla det men det går liksom inte. Grafiken är blaha och designen är sådär. Gillar inte aliens och neon och skit.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Så "Finish the fight" var en lögn?


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Man ska inte tro att vi slipper en bra mjölk kossa. Men herre je kalla det något annat än halo 4 för det låter som en fortsättning av tidigare triologi.
O föresten finns det någon stor säljare som får dö ut... Nej knappast! Då de oftast säljer nytt crap till gammalt känt namn. Snack om att vi köpere släpper ner brallorna o böjer oss framåt. he he


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Vad är det för fel med att mjölka så länge spelserien är bra? Kör på säger jag!


signatur

F.d. "Kändis" som titel

Medlem
Skrivet av chopper:

Man ska inte tro att vi slipper en bra mjölk kossa. Men herre je kalla det något annat än halo 4 för det låter som en fortsättning av tidigare triologi.
O föresten finns det någon stor säljare som får dö ut... Nej knappast! Då de oftast säljer nytt crap till gammalt känt namn. Snack om att vi köpere släpper ner brallorna o böjer oss framåt. he he

Det ÄR en fortsättning av tidigare trilogin.. -.- Halo 4 börjar där det slutade i Halo 3

Inaktiv

Yeah! Finns alltid folk som inte gillar vissa spel. Men ändå är det över en mille inne varje dag och lirar över Xbox Live. Kommer bli grymt!!

Medlem

Det var inte sagt att Halo-serien var slut utan att Bungie skulle sluta som utvecklare för spelet. right?

Medlem

Mjölkning av halo-spelen på hög nivå.. som så mycket annat idag.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

De släpper iallafall inte ett nytt spel varje år! ^^ Vilket tyvärr är fallet med en annan inte allt för okänd spelserie...

Medlem

Har en del att lära när det gäller mjölkning.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Mario_video_games

Medlem
Skrivet av WardonE:
Skrivet av chopper:

Man ska inte tro att vi slipper en bra mjölk kossa. Men herre je kalla det något annat än halo 4 för det låter som en fortsättning av tidigare triologi.
O föresten finns det någon stor säljare som får dö ut... Nej knappast! Då de oftast säljer nytt crap till gammalt känt namn. Snack om att vi köpere släpper ner brallorna o böjer oss framåt. he he

Det ÄR en fortsättning av tidigare trilogin.. -.- Halo 4 börjar där det slutade i Halo 3

ok fel av mig... Men still boring tycker att de kunde bygga en ny story.
Och undrar om masterchef kommer att åter upplivas ? igen...


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av WardonE:
Skrivet av chopper:

Man ska inte tro att vi slipper en bra mjölk kossa. Men herre je kalla det något annat än halo 4 för det låter som en fortsättning av tidigare triologi.
O föresten finns det någon stor säljare som får dö ut... Nej knappast! Då de oftast säljer nytt crap till gammalt känt namn. Snack om att vi köpere släpper ner brallorna o böjer oss framåt. he he

Det ÄR en fortsättning av tidigare trilogin.. -.- Halo 4 börjar där det slutade i Halo 3

ok fel av mig... Men still boring tycker att de kunde bygga en ny story.
Och undrar om masterchef kommer att åter upplivas ? igen...

Nja det är storyn som antagligen har den största delen i Halo universumet.. Om man inte räknar med multiplayer så klart. Reach storyn var ganska dryg tyckte jag

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av WardonE:
Skrivet av chopper:

Man ska inte tro att vi slipper en bra mjölk kossa. Men herre je kalla det något annat än halo 4 för det låter som en fortsättning av tidigare triologi.
O föresten finns det någon stor säljare som får dö ut... Nej knappast! Då de oftast säljer nytt crap till gammalt känt namn. Snack om att vi köpere släpper ner brallorna o böjer oss framåt. he he

Det ÄR en fortsättning av tidigare trilogin.. -.- Halo 4 börjar där det slutade i Halo 3

ok fel av mig... Men still boring tycker att de kunde bygga en ny story.
Och undrar om masterchef kommer att åter upplivas ? igen...

Med tanke på att Chief aldrig dog, bara lade sig att vila i cryo, så är det väl ganska logiskt?
Inte ser vi ett Half Life utan Gordon Freeman?
Det man kan säga är att 343i är nya utvecklare och bevisligen inte bara tänker köra på "samma sak om igen" som CoD utan vågar testa nya saker, förändra spelen och förhoppningsvis utveckla dem på ett sätt som Bungie aldrig gjorde. Men Chief är ju given som hjälte, annars är det inte mycket till Halo ^^

Medlem

Dags att fylla på mjölkskålen; trycker ut ett till skit spel.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

varför inte släppa resten av Halo spelen på PC??? Halo och Halo 2 finns på Pc.

Medlem

Känner mig lurad efter Halo: Reach. ODST var var väl hyfsat men jag kommer knappast köpa några framtida halo-spel vid nysläpp i framtiden.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av chopper:
Skrivet av WardonE:
Skrivet av chopper:

Man ska inte tro att vi slipper en bra mjölk kossa. Men herre je kalla det något annat än halo 4 för det låter som en fortsättning av tidigare triologi.
O föresten finns det någon stor säljare som får dö ut... Nej knappast! Då de oftast säljer nytt crap till gammalt känt namn. Snack om att vi köpere släpper ner brallorna o böjer oss framåt. he he

Det ÄR en fortsättning av tidigare trilogin.. -.- Halo 4 börjar där det slutade i Halo 3

ok fel av mig... Men still boring tycker att de kunde bygga en ny story.
Och undrar om masterchef kommer att åter upplivas ? igen...

Med tanke på att Chief aldrig dog, bara lade sig att vila i cryo, så är det väl ganska logiskt?
Inte ser vi ett Half Life utan Gordon Freeman?
Det man kan säga är att 343i är nya utvecklare och bevisligen inte bara tänker köra på "samma sak om igen" som CoD utan vågar testa nya saker, förändra spelen och förhoppningsvis utveckla dem på ett sätt som Bungie aldrig gjorde. Men Chief är ju given som hjälte, annars är det inte mycket till Halo ^^

Köpte en 360 box och alla halo spelen men Halo: Reach. ODST var inte samma känsla i så klart man är lite misstänksam mot kommande släpp.
O javisst älskade jag masterchief men hoppas på något nyare koncept i 4'an. O jag gav bort 360 boxen är för mycket PC spelare.
Hoppas det blir släpp på flera plattformar.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:

Köpte en 360 box och alla halo spelen men Halo: Reach. ODST var inte samma känsla i så klart man är lite misstänksam mot kommande släpp.
O javisst älskade jag masterchief men hoppas på något nyare koncept i 4'an. O jag gav bort 360 boxen är för mycket PC spelare.
Hoppas det blir släpp på flera plattformar.

Tror nog inte det, MS testade ju släppa både Halo 1 och 2 som Pc spel, det senare för att sälja sitt nya OS, men de sålde riktigt uselt. Halo är MS största exklusiva, och bortsett från Forza en av de få exklusiva som de äger (gears tillhör epic) därför tror jag inte det kommer till någon annan plattform så länge xbox finns iaf.
4an tycks ha gott om nyheter, om än hjälten är samma så har det mesta andra ändrats och med nya utvecklare blir det tveklöst en ny upplevelse. Sen om det blir bra eller dåligt kan ingen säga, men hoppas kan man alltid. Sen finns ju alltid möjligheten att vi ser fler "spinoffs" som ODST eller liknande med nya karaktärer
Om suget uppstår kan du ju alltid köpa en begagnad xbox billigt, speciellt då 720 enligt rykten ska släppas nästa år, och Halo 4 inte släpps förrän i december, så priserna på konsolen lär hinna gå ner ännu mer, en spelkonsol idag kostar ju mindre än ett bra grafikkort ^^

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av chopper:

Köpte en 360 box och alla halo spelen men Halo: Reach. ODST var inte samma känsla i så klart man är lite misstänksam mot kommande släpp.
O javisst älskade jag masterchief men hoppas på något nyare koncept i 4'an. O jag gav bort 360 boxen är för mycket PC spelare.
Hoppas det blir släpp på flera plattformar.

Tror nog inte det, MS testade ju släppa både Halo 1 och 2 som Pc spel, det senare för att sälja sitt nya OS, men de sålde riktigt uselt. Halo är MS största exklusiva, och bortsett från Forza en av de få exklusiva som de äger (gears tillhör epic) därför tror jag inte det kommer till någon annan plattform så länge xbox finns iaf.
4an tycks ha gott om nyheter, om än hjälten är samma så har det mesta andra ändrats och med nya utvecklare blir det tveklöst en ny upplevelse. Sen om det blir bra eller dåligt kan ingen säga, men hoppas kan man alltid. Sen finns ju alltid möjligheten att vi ser fler "spinoffs" som ODST eller liknande med nya karaktärer
Om suget uppstår kan du ju alltid köpa en begagnad xbox billigt, speciellt då 720 enligt rykten ska släppas nästa år, och Halo 4 inte släpps förrän i december, så priserna på konsolen lär hinna gå ner ännu mer, en spelkonsol idag kostar ju mindre än ett bra grafikkort ^^

Bygger avancerade vättskekylda prestanda datorer med kyl effekt runt 5000w samt har en hand skada som gör att 360 kontrollern inte funkar för mig, alltså själva greppet släpper så klarar bättre o ha handen liggande på en mus.. Annars så är det bekvämt med konsol.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:

Bygger avancerade vättskekylda prestanda datorer med kyl effekt runt 5000w samt har en hand skada som gör att 360 kontrollern inte funkar för mig, alltså själva greppet släpper så klarar bättre o ha handen liggande på en mus.. Annars så är det bekvämt med konsol.

Där ser man, vi är alla olika. Själv har jag blivit så van vid 360-dosan att jag får rejält ont i handen av att lira på Pc några längre stunder, trots det är jag sugen på att efter sommaren uppgradera den gamla trotjänaren
Tyvärr blir det nog ingen vattenkylning, verkar onekligen smidigt men jag är alldeles för dålig på hårdvara för att fixa det ^^

1
Skriv svar