Rykte: Dead Space 3 & nytt Need for Speed på gång

Robot
Rykte: Dead Space 3 & nytt Need for Speed på gång

Sydafrikansk spelbutik läcker Dead Space 3 och en uppföljare till Need for Speed: Most Wanted.

#dead-space-3, #need-for-speed-most-wanted-2, #jak-daxter-hd-collection


Medlem
Rykte: Dead Space 3 & nytt Need for Speed på gång

Att ett nytt NFS var på gång kunde jag räkna ut med lilltån, men ett nytt Dead Space låter i alla fall trevligt

Medlem

nja ingen överraskning

Medlem

lite mer razor callahan skadar inte!

Medlem

Dead space 3 var väl redan konfirmerat ? med frostbite 2.0 också?

Medlem

Hoppas verkligen på ett NFS:MW2 (ja haha jag sa mw2) då jag bara älskade det första så grymt mycket enligt mig var underground 1 och most wanted de alla bästa NFS spelen. Det enda most wanted saknade var drift tävlingar. Dead space bryr jag mig inte så mycket om då jag inte fått intresse för det ännu, vem vet det kanske kommer.

Medlem

Till och med Dead Space-nissen gör en facepalm

Medlem

nfs:mw2!
Men, det var ju vad de kallade Undercover.
Har för mig några av filerna t.om hette mw2 där, när man rotade i katalogerna.
Iofs tyckte jag undercover var redigt kasst, samt carbon, men detta kan ju bli kul

Ish
Medlem
Skrivet av Bojkott:

Att ett nytt NFS var på gång kunde jag räkna ut med lilltån, men ett nytt Dead Space låter i alla fall trevligt

Precis vad jag tänkte skriva


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Orkar inte med mer DLC nu så jag har redan strykit dessa från min lista suck...

Medlem

Åh, nfs:mw är ju lätt det bästa racingspelet, hoppas att storyn är liknande med en ny blacklist osv

Medlem
Skrivet av Mateh:

Åh, nfs:mw är ju lätt det bästa racingspelet, hoppas att storyn är liknande med en ny blacklist osv

Agreed

Medlem

Origin och Origin.

Nej och åter nej.

Medlem

Älskar DEAD SPACE 1-2, så längtar till 3;an, och fort får det gå!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

1
Skriv svar