Nya James Bond-spelet bygger på sex 007-filmer

Robot
Nya James Bond-spelet bygger på sex 007-filmer

Activision Blizzard utannonserar 007 Legends för släpp i höst.

#activision-blizzard, #007-legends, #eurocom


Medlem
Nya James Bond-spelet bygger på sex 007-filmer

Roligt

Medlem

Kanske kan vara kul
Troligen inte, men man kan alltid hoppas!


signatur

// Bacon <3

Medlem

Bra grepp de bästa bond spelet bygger ju på 3 filmer.

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Kanske kan vara kul
Troligen inte, men man kan alltid hoppas!

Hoppet är det enda vi har sedan Goldeneye!

Medlem

Nice. De gamla filmerna är ju mycket roligare

Medlem

gOLdeneye reloaded och Bloodstone var stabila iaf jämfört med Rogue Agent.

Medlem

Synd att inte EA har licensen längre, jag gillade deras spel såsom "Nightfire" (ett av mina favoritspel på PS2) och "From Russia with love".

Jag gillade inte riktigt "Goldeneye reloaded" då det kändes för mycket som Cod och att de bytte ut Brosnan...

Men som sagt, hoppet är det sista som överger en.

Inaktiv

Spenderade över 100 timmar med Nightfire! Var riktigt kul över multiplayer och på LAN.

Medlem

Blir säkert bättre än GoldenEye, Halo tog över efter det spelet och den hade mycket bättre singleplayer. Storyn på Goldeneye var obefintlig, dålig. Goldeneye används snarare som en term för ett Bond spel som lyckats i marknaden, folk förgyller ett spel var sämre än det egentligen var i min mening. Tycker att Perfect Dark var mycket bättre, både som multiplayer spel och singleplayer, speciellt för sin tid. Tror att detta Bond spel lär bli det bästa hittills, Activision vet vad de gör, förhoppningsvis. Hoppas dock på så mycket freeroam som möjligt, inte något COD äventyr dvs.

Everything or Nothing var iofs rätt så bra...verkar dock ha passerat obemärkt förbi många.

Medlem

Hmm trist
"Nya James Bond-spelet bygger på sex"
Lätt roligare

Medlem

Hoppas Moonraker och Thunderball är med

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av PcKaffe:

Kanske kan vara kul
Troligen inte, men man kan alltid hoppas!

Hoppet är det enda vi har sedan Goldeneye!

Nog för att inget kommer i närheten av Goldeneye men jag fick någon timmes nöje från From Russia With Love också


signatur

// Bacon <3

Medlem

Vänta jobbar blizzard med ett james bond spel? x) jaja. Ska inte säga att det blir dåligt alls för det, vem vet, kanske blir skitbra

Medlem
Skrivet av oudiose:

Vänta jobbar blizzard med ett james bond spel? x) jaja. Ska inte säga att det blir dåligt alls för det, vem vet, kanske blir skitbra

Inte direkt, Blizzard Activation, vilket i sig betyder någon spelstudio för Activation.

Medlem

hoppas george lassenby får vara med

Jag tycker Moonraker är den bättre av alla filmer. Men jag är ganska ensam om det .S

Medlem

Ett nytt 007 Racing som inte suger hade ju också varit önskvärt.

Medlem
Skrivet av Psykopatmullvad:

Jag tycker Moonraker är den bättre av alla filmer. Men jag är ganska ensam om det .S

Nu är vi 2!

Inaktiv
Skrivet av Jozo:

Synd att inte EA har licensen längre, jag gillade deras spel såsom "Nightfire" (ett av mina favoritspel på PS2) och "From Russia with love".

Jag gillade inte riktigt "Goldeneye reloaded" då det kändes för mycket som Cod och att de bytte ut Brosnan...

Men som sagt, hoppet är det sista som överger en.

Nightfire och underfire var extremt bra tyckte allafall den tidens Isak, och splittscreenen i Nightfire är den bästa jag har spelat.

Det som gjorde Nightfire(och Underfire) så bra enligt mig var att de inte baserades på en film utan att de hade en egen story som var relativt välgjord och som kändes som en bondstory.
Vilken studio gjorde Underfire?


signatur

The true worth of a man, is not measured by what he does for himself, but what he does for someone else.

1
Skriv svar