Max Payne blir serietidning – gratis!

Robot
Max Payne blir serietidning – gratis!

Rockstar släpper en Max Payne-serie om tre delar som tar avstamp i händelserna i de två första spelen, samt det som hände innan dess.

#rockstar, #max-payne, #remedy-entertainment


Medlem
Max Payne blir serietidning – gratis!

Då vill jag såklart ha pappersutgåvan

Medlem
Medlem
Skrivet av Voorhees:

Då vill jag såklart ha pappersutgåvan

Jupp, helt klart en stor vill-ha-faktor på


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Är den ritad i samma stil som i spelen är det klart köp.

Lite underligt att första delen av serien heter "The Fall" när det andra spelet väl heter Max Payne 2: The fall of Max Payne. Behöver väl visserligen inte vara relaterat.

Medlem

Fan va gött att få reklam för deras kommande spel, helt gratis ! :E


signatur
Inaktiv
Skrivet av pierreB:

Fan va gött att få reklam för deras kommande spel, helt gratis ! :E

Serietidning gjord av Marvel för att komma in i storyn är helt ok, negativpierre.

Medlem

Nja. Jag vet inte vad jag tycker. Om det nu är serietidning så ska det väl vara just en SERIETIDNING? Får se vad priset blir och hur många exemplar det kommer att finnas. Men knappast något jag kommer gå och vänta på.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Nja. Jag vet inte vad jag tycker. Om det nu är serietidning så ska det väl vara just en SERIETIDNING? Får se vad priset blir och hur många exemplar det kommer att finnas. Men knappast något jag kommer gå och vänta på.

Gratis stod det väl i nyheten?

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:

Gratis stod det väl i nyheten?

För någon jävla .pdf (eller liknande) ja. Tror knappast den riktiga SERIETIDNINGEN kommer vara gratis.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Nja. Jag vet inte vad jag tycker. Om det nu är serietidning så ska det väl vara just en SERIETIDNING? Får se vad priset blir och hur många exemplar det kommer att finnas. Men knappast något jag kommer gå och vänta på.

Bitter


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Otroligt coolt sånt här. Uppskattas!

Medlem

Perfekt som uppvärmning.

Medlem

Chuck Norris på bilden?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av bossefraise:

Bitter

Nä, men har samlat på diverse olika serietidningar i mina dagar, och jag sitter hellre och håller i ett strävt färgglatt papper än scrollar i en .pdf.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

KoP
Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av bossefraise:

Bitter

Nä, men har samlat på diverse olika serietidningar i mina dagar, och jag sitter hellre och håller i ett strävt färgglatt papper än scrollar i en .pdf.

Printa ut skiten då..

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Chuck Norris på bilden?

Snarare Clint Eastwood


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Hoppas papperstidningen ingår i en collectors edition eller liknande


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av son of RAMBO:

Gratis stod det väl i nyheten?

För någon jävla .pdf (eller liknande) ja. Tror knappast den riktiga SERIETIDNINGEN kommer vara gratis.

Kanske.. förhoppningsvis är väl den till ett rimligt pris.

Medlem

Dubbelpost.. -_-

AW8
Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av son of RAMBO:

Gratis stod det väl i nyheten?

För någon jävla .pdf (eller liknande) ja. Tror knappast den riktiga SERIETIDNINGEN kommer vara gratis.

Digital comics>physical comics, varje dag i veckan


signatur

PC gamer 'til I die.

Fan vad idiotiskt att läsa en tidning på datorn, då väljer man ju självklart pappersutgåvan

Medlem
Skrivet av AW8:
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av son of RAMBO:

Gratis stod det väl i nyheten?

För någon jävla .pdf (eller liknande) ja. Tror knappast den riktiga SERIETIDNINGEN kommer vara gratis.

Digital comics>physical comics, varje dag i veckan

Kanske för sådana som inte förstår värdet i en fysisk kopia av någonting. Att kunna ta på det man köpt och kanske till och med samlar på.Jag kan förstå om man inte förstår tjusningen med serietidningar om man kanske inte är uppväxt med dem.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

är det verkligen sam houser som står för författandet ? borde det inte vara dan ? :-k

Medlem
Skrivet av Blazter:
Skrivet av Tybalt:

Chuck Norris på bilden?

Snarare Clint Eastwood


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av bossefraise:

Bitter

Nä, men har samlat på diverse olika serietidningar i mina dagar, och jag sitter hellre och håller i ett strävt färgglatt papper än scrollar i en .pdf.

Självklart föredrar även jag fysiska kopior, och vi kommer faktiskt få ett gäng sådana också. Att de sedan ger en möjligheten att läsa serien digital kan väl knappast räknas som något negativt?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

1
Skriv svar