Darksiders 2 försenas

Robot
Darksiders 2 försenas

Action-spelet skjuts upp ett par månader för att finputsas.

#darksiders-2, #thq


Medlem
Darksiders 2 försenas

Trist med förseningar, men ärligt talat så har jag så fullt upp med de spel som redan finns och finputsning är ju aldrig en dålig anledning. Kommer säkerligen bli väl värt väntan!


signatur
Medlem

Noooooooooooooooooooo! :,<

Medlem

Gött, då kanske man hinner med ettan innan detta släpps

Medlem

Noooo... aja, bra anledning iaf. Jag håller i pengarna så länge.

Medlem

Vem vill spela spel mitt i sommaren ändå ^^

Medlem

Tråkigt, gillade 1:an väldigt mycket (trots vissa brister). Hoppas att förseningen inte är något allvarligare än "finputsningen".


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Nnnngghh.... ! Hade redan börjat ladda för den här.

Men de siktar på kvalitet helt enkelt och det låter trots allt jäkligt bra. Så tummen upp!

Medlem

Spelar ettan nu. Den är väl ok liksom, men det blir nog ingen tvåa för mig tror jag. För mycket djävular och det är inte riktigt min grej att spela som osympatisk/ond med tveksamma motiv. Men jag gillar THQs titlar mycket och det passar mig bättre att svinga motorsågssvärd i Warhammer med ärbara Space Marines så jag inväntar den viktigaste titeln det närmaste året: Dawn Of War 3.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:

Spelar ettan nu. Den är väl ok liksom, men det blir nog ingen tvåa för mig tror jag. För mycket djävular och det är inte riktigt min grej att spela som osympatisk/ond med tveksamma motiv. Men jag gillar THQs titlar mycket och det passar mig bättre att svinga motorsågssvärd i Warhammer med ärbara Space Marines så jag inväntar den viktigaste titeln det närmaste året: Dawn Of War 3.

Förstår absolut att alla kanske inte vill spela som en Apokalypsens ryttare, och även fast det inte alls är liknande typer av spel, så måste jag säga att jag hellre spelar någon med tveksamma motiv snarare än ett gäng rymd-fascister


signatur
Medlem
Skrivet av Slashneed:
Skrivet av Paddington:

Spelar ettan nu. Den är väl ok liksom, men det blir nog ingen tvåa för mig tror jag. För mycket djävular och det är inte riktigt min grej att spela som osympatisk/ond med tveksamma motiv. Men jag gillar THQs titlar mycket och det passar mig bättre att svinga motorsågssvärd i Warhammer med ärbara Space Marines så jag inväntar den viktigaste titeln det närmaste året: Dawn Of War 3.

Förstår absolut att alla kanske inte vill spela som en Apokalypsens ryttare, och även fast det inte alls är liknande typer av spel, så måste jag säga att jag hellre spelar någon med tveksamma motiv snarare än ett gäng rymd-fascister

Jamen, dom var ju dumma först. Då får dom finna sig i att bli lite sågade itu. Man kan utropa "For the Emperor!" så känns det lite bättre och ganska rättfärdigat faktiskt.

Darksiders kan passera, men jag ogillar skarpt God of War och The Darkness faktiskt. De är alldeles för onda.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar