Nästa God of War – Ascension

Robot
Nästa God of War – Ascension

Läckt film avslöjar att Kratos nästa äventyr snarare är Kratos första äventyr.

#god-of-war-ascension, #sony


Medlem
Nästa God of War – Ascension

Mitt liv har efter att jag har sett denna nyheten, en chans att bli komplett.

Medlem

Omnomnom!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

dom sa att dom var klar med franchisen efter trean, självklart inte sant

Medlem

Tycker det är lite synd att den läckte istället för att tillkännagivas som planerat... Mums nonetheless!

Medlem

Fan vad jag hatar PREQUELS!!! Inte intresserad!!

Fan vad jag blev glad och lycklig när det visade sig att Resident Evil 6 INTE var en prequel utan en sequel!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Vet inte om det är det är bra eller dåligt att det läckte, men jag gillart iaf

Medlem

gow 3 var så jäkla häftigt. Aldrig har jag spelat ett spel som fått mig att tappa hakan så många gånger!

Medlem

Men vafan, det finns ju redan tre prequelsspel med God of War. Ska de ha en till? Hur mycket mer kan det finnas att täcka? "God of War: Tvätthelgen"?


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Men vafan, det finns ju redan tre prequelsspel med God of War. Ska de ha en till? Hur mycket mer kan det finnas att täcka? "God of War: Tvätthelgen"?

Dessutom lär ju detta vara innan han fick sina två kedje svingande svärd och fick sina "superkrafter" med Ghost of Sparta. Vad skall han slåss emot? Vanliga människor och djur?

Nej tack!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Jag hade gärna sett en ny God of war i en annan mytologi. Det känns lite som att Kratos har spelat ut sin roll och något nytt och fräscht skulle var skönt.

Medlem
Skrivet av Herk:

dom sa att dom var klar med franchisen efter trean, självklart inte sant

Herk du har fan inte ens en ps3

Medlem

GE MIG!!! Och det är väl bara bra att dom inte är klara... GoW är bland det bästa jag spelat i mitt liv!


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Dunder bra släpp! Bästa hack n slash serien imo!

Vad fan, jag vill ju inte ha mer God of War nu! Trean var ganska meh efter det klockrena God of War (grym story, tajt äventyr) och tvåan som visserligen hade en sämre story men fulländade speldesignen. Spelet blir säkert ganska bra, men jag hade hellre sett att utvecklarna satsar på ett helt nytt IP och låter Kratos vila i frid.

Medlem
Skrivet av Syltkaka:
Skrivet av Herk:

dom sa att dom var klar med franchisen efter trean, självklart inte sant

Herk du har fan inte ens en ps3

bro, http://www.1up.com/news/sony-claims-god-war-3

Medlem

Awsome!


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kan dom inte släppa den till Vitan också???


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Vad fan, jag vill ju inte ha mer God of War nu! Trean var ganska meh efter det klockrena God of War (grym story, tajt äventyr) och tvåan som visserligen hade en sämre story men fulländade speldesignen. Spelet blir säkert ganska bra, men jag hade hellre sett att utvecklarna satsar på ett helt nytt IP och låter Kratos vila i frid.

Håller med dig, trean borde ha varit det sista, börjar lukta mjölkning nu, så länge de faktiskt inte innoverar genren på något sätt.

Medlem

Varför så negativa? Om nya förmågor tar över serien den här gången kan det ju bli en riktig nystart.

Santa Monica Studios gör spelet står det i trailern i slutet. Ni har skrivit SCE San Diego. Det är väl ändå inte samma studio, Santa Monica ligger ju i Los Angeles? Hör Santa Monica-studion till San Diego-divisionen eller vadååå(å)ååå?

1
Skriv svar