Testa The Old Republic gratis i helgen

Robot
Testa The Old Republic gratis i helgen

Fram till måndag morgon kan nya stjärnkrigare testa Biowares rymd-MMO kostnadsfritt.

#bioware, #star-wars-the-old-republic


Medlem
Testa The Old Republic gratis i helgen

Jag skäms över att dom är så desperat av att få folk att spela.
Fixa lite end game content och ge inte bort allt gear så kanske folk har nånting att sträva efter istället.

Medlem

Det blir TERA för min del i helgen

Inaktiv

Nu låter det VERKLIGEN som om de desperat försöker få folk tillbaka... Och att ladda ner spelet, installera, uppdatera och skapa ett konto är inte värt om man bara får några få dagar.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Skrivet av zlendex:

Jag skäms över att dom är så desperat av att få folk att spela.
Fixa lite end game content och ge inte bort allt gear så kanske folk har nånting att sträva efter istället.

Nej nej, de har 1.7 miljoner subscribers *rolleyes* tja, enligt EA's räknesätt som är gjort för att modifiera sanningen i alla fall.

Medlem

Fick inte ens ihop det förra gången även fast jag gjorde ett par nya account, så nej. Inte denna gången heller EA.

Medlem

Det hade potential men jag tröttande efter level 32. Man skulle grinda till lvl 36 för att ta sig vidare i storyn, nej tack.


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Jag körde detta i två månader men tröttnade sen. Det var intressant i början med storyn men ju längre det går desto mer tappar man bort sig. Alla uppdrag går ut på samma sak ungefär dessutom som i ALLA mmprg. Upprepa, upprepa och upprepa

Medlem

Blir o testa helt klart..


signatur

//Peace out

Medlem

skulle testa, tänkte, jag sitter på 100 mbit, hur lång tid kan det ta egentligen att ladda ner för att testa spelet ?? ..en jäkla evighet.. för lång tid.. gav upp.. visst kanske värt dom där timmarna man ska sitta och vänta på att det har laddat ner.. men inte för min del

Medlem

ojdå..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av Earth and Wind:

Look my lad i know a dead MMO when i see one!

Inaktiv

Spela Rift istället!

Medlem
Skrivet av Anciegher:

Det hade potential men jag tröttande efter level 32. Man skulle grinda till lvl 36 för att ta sig vidare i storyn, nej tack.

Hur lyckades du med det?
Själv låg man KONSTANT 3-4 levels över planetens spann som man kom till.....

Skrivet av Lolflakes:

Jag körde detta i två månader men tröttnade sen. Det var intressant i början med storyn men ju längre det går desto mer tappar man bort sig. Alla uppdrag går ut på samma sak ungefär dessutom som i ALLA mmprg. Upprepa, upprepa och upprepa

Och värre blev det med "end game" som inte fanns ngt att tala om....
För fort tempo upp och sedan......... "And now what?" infann sig rätt fort....

Medlem

Oj så dålig PR för ett betalspel att så kort tid efter release ge bort gratis helger och tid... tycker synd om alla som köpt det ni borde känna er grundlurade, eller???

1
Skriv svar