Sniper Elite V2-demo ute nu

Robot
Sniper Elite V2-demo ute nu

Nu kan demot från uppföljaren till Sniper Elite tankas hem från Steam.

#rebellion, #sniper-elite-v2


Medlem
Sniper Elite V2-demo ute nu

Snygga kross-effekter men i övrigt grafiskt undermåligt. Och animationerna på tyskarna var löjliga. Dessutom, snipern satt i helt öppen mark (bra att det inte finns nåt interface med omgivningen som i RO2 liksom), rakt bredvid en ljuskälla, väl inom skotthåll för tyskarnas MP40's. Han hade blivit knäppt själv ett par sekunder senare, och då med en salva istället för en enda kula.

Inaktiv

man kan tydligen skjuta tyskarna rakt i pungen också, så att man i slomo ser båda testiklarna träffas...
true story

Medlem

folk har problem med att ladda ner spelet för det är nåt problem med steam just nu ..

Medlem

Sjukt nice spel! Sköt en kille i magen, hela han exploderade, måste träffat en granat eller liknande:P

Medlem
Skrivet av KatOne:

Snygga kross-effekter men i övrigt grafiskt undermåligt. Och animationerna på tyskarna var löjliga. Dessutom, snipern satt i helt öppen mark (bra att det inte finns nåt interface med omgivningen som i RO2 liksom), rakt bredvid en ljuskälla, väl inom skotthåll för tyskarnas MP40's. Han hade blivit knäppt själv ett par sekunder senare, och då med en salva istället för en enda kula.

I början sticker han ut med sitt gevär utanför fönstret. Stort misstag ^^
Små detaljer förstör ganska mycket :/

Medlem

Playstation!!!! fan jag trodde det var till PC. Blev grovt besviken


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem
Skrivet av LordOfTerror:

Playstation!!!! fan jag trodde det var till PC. Blev grovt besviken

Demot finns på Steam till PC, dock verkar Steam ha problem för tillfället, jag kan i alla fall inte ladda ner demot.

Medlem
Skrivet av Makarov:
Skrivet av LordOfTerror:

Playstation!!!! fan jag trodde det var till PC. Blev grovt besviken

Demot finns på Steam till PC, dock verkar Steam ha problem för tillfället, jag kan i alla fall inte ladda ner demot.

Jag såg det i efterhand. Klantigt av mig, och som du säger så går det inte tanka ner demot för tillfället


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Inaktiv
Skrivet av LordOfTerror:

Playstation!!!! fan jag trodde det var till PC. Blev grovt besviken

Finns ju på PSN? Dock vart jag beskiven av spelet. Skulle gärna vart mer öppet och funnits mer vägar.

Medlem

Nu är jag mest sugen på att skjuta Hitler...

Inaktiv
Skrivet av KatOne:

Dessutom, snipern satt i helt öppen mark (bra att det inte finns nåt interface med omgivningen som i RO2 liksom), rakt bredvid en ljuskälla, väl inom skotthåll för tyskarnas MP40's.

Spelet kanske inte skulle sälja lika mycket om det hette Sniper Noob v2.

Fast det är bara en film från spelet, förhoppningsvis kan man vara mer proffsig själv när man spelar.

Inaktiv
Skrivet av Voorhees:

Nu är jag mest sugen på att skjuta Hitler...

Dock måste du plöja igenom hans anhängare tills du når honom. Super Boss Hitler.

Medlem

Har spelat demon på PS3 och blev positivt överraskad. Kan bli ett köp i framtiden!

Medlem

Alltså jag försökt att ladda ner demot sen igår eftermiddag vafan! Funkar fortfarande inte.. Uselt!

Medlem

Vafan steam fixa era serverar så att man kan ladda ner demot FFS! Origin har fan fett mycket bättre serverar...


signatur
Medlem

Steam fuckar sig endast på detta demot, andra går att ladda ner...

Medlem

älskade första spelet, får se hur det här spelet blir

Medlem

Nu ska det fungera, laddar ner nu iaf.

Medlem
Skrivet av NoGo:

Nu ska det fungera, laddar ner nu iaf.

Yeay!!


signatur
Medlem

LOl! Har har man suttit o väntat på det där jävla demot så när jag äntligen får ner det och ska börja spela så kommer det upp att man måste ha vista eller senare. Fail!

Medlem

Även fast jag har kunnat ladda hem det nu så funkar det ändå inte... Finns inte ens i mitt bibliotek för spelen. Startar man det via utforskaren så tas man bara till sidan för att ladda ner det igen.. Vilken skit verision dom har kommit ut. Fy fan!

Medlem

Fan vad najs. Lyckades få en killcam där jag sköt av testiklarna på en


signatur
Medlem

Häftiga effekter syn att demot bara tar slut så där


signatur

//Peace out

Vafan äre för konsollskit? Får vi bara sånna här linjära konsollshooters nu för tiden eller?
Man har en ikon framför sig "Path marker" som markerar varenda jävla dörr/fönster du ska gå igenom. Detta PLUS att du bara KAN gå en enda väg, inge freeroam eller planering, utan du följer en linär korridor, som samtidigt är markerad med "Path markers".

Jag visste att detta var ett konsollspel, men jag är intresserad av WW2 så jag gav det en chans, men fyfan. Rent rövarskit.

*Edit* Nu klarade jag demot, och jag måste verkligten fråga, hur kan folk spela sånt här spel för schimpanser? Jag vill gärna höra era argument. Ni springer i en smal korridor, utan någon som helst frihet, och dessutom har "Patch markers" som säger precis vart korridoren går. Ni skjuter några gubbar, fortsätter i korridoren, skjuter några gubbar, fortsätter i korridoren.

Jag engagerar min hjärna mer genom att spela Angry Birds på telefonen, och jag är inte ens ironisk.

Medlem

Blev helt såld på demot! Detta blir en överraskning.

Inaktiv
Skrivet av pelson:

Vafan äre för konsollskit? Får vi bara sånna här linjära konsollshooters nu för tiden eller?
Man har en ikon framför sig "Path marker" som markerar varenda jävla dörr/fönster du ska gå igenom. Detta PLUS att du bara KAN gå en enda väg, inge freeroam eller planering, utan du följer en linär korridor, som samtidigt är markerad med "Path markers".

Jag visste att detta var ett konsollspel, men jag är intresserad av WW2 så jag gav det en chans, men fyfan. Rent rövarskit.

*Edit* Nu klarade jag demot, och jag måste verkligten fråga, hur kan folk spela sånt här spel för schimpanser? Jag vill gärna höra era argument. Ni springer i en smal korridor, utan någon som helst frihet, och dessutom har "Patch markers" som säger precis vart korridoren går. Ni skjuter några gubbar, fortsätter i korridoren, skjuter några gubbar, fortsätter i korridoren.

Jag engagerar min hjärna mer genom att spela Angry Birds på telefonen, och jag är inte ens ironisk.

Ja det här var riktigt sämst!

Medlem

Nu har jag också spelat demot och jag blev riktigt besviken...

Det är förvisso längesen jag spelade det första spelet, men visst var det lite öppnare och du var inte tvungen att döda alla i din väg? Detta kändes mer som en linjär skjutbana...

1
Skriv svar