Spelshopping!

Skribent
Spelshopping!

Ingen tripp till "the land of the holy scones" är komplett utan ett spelkap eller två. Eller tre. Vi snackar sällan om exotiska fynd, däremot är de ofta fasligt mycket billigare. Det är värt ganska mycket det också.

Notera att jag är uppvuxen ett stenkast från Ullared.

Den här gången håvade jag in co-op-partajet LittleBigPlanet 2, Rage (som jag tror är mycket bättre än betygen – upp till bevis!) och en sådan där fräsig samlarutgåva av färska Pandora's Tower. Sweet. Har blivit ännu mer nyfiken på spelet sedan jag fick veta att tjejen man måste mata med monsterkött är vegetarian. What the hey, liksom?

Och imorgon åker jag till London igen. Ny resa = nya spel.

[ia=531952; large]
Ett fantastiskt vräkigt metallfodral till Pandora's Tower ger pluspoäng.

#blogg

Medlem
Spelshopping!

Vad finns i den Limited Edition måste man ju fråga sig då? En bit torkat kött?

Fö, en till varje konsol! Mångkulturellt!


signatur

Videomupp

Glöm inte att "köttet" pulserar, är lila, och droppar av slem. Varje tugga spelmakarna tvingar i stackarn får en att vilja fylla på förådet med plastpåsar.

Nej tack!

På tal om droppandet av slem, hur var bjudbuffén på "företaget"?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny

Vildis = Jag vet! Alla ska med. (Nej, det fanns inga pc-spel i den butiken. You can stop the rage!) Tre vitt skilda genrer också. Jag tänker då på allt.

Traveller = De "köpte" mig med en mackbuffé. Och jag visste inte vad någon innehöll så jag chansade hejvilt. Ömsom succé, ömsom sådär. Lite som livet.

Inget lila kött dock. Nästa gång, kanske?


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Fast vänta nu, fler resor betyder fler spel. Men betyder inte mer resor mindre tid att spela spelen på? Är det inte en ond spiral?


signatur

Videomupp

Medlem

Nja, då fler spel betyder mindre tid att göra resor på. Färre resor blir mer tid att.... hur blir det nu?...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar