Path of Exile BETA

XAM
Medlem
Path of Exile BETA

Tjena!
Provade detta underbara spel under dess öppna stress test i helgen och fastnade direkt. Tyvärr har man inte fått någon betanyckel till den stängda betan.

Skulle vara grymt ifall någon satt på en extra invite som dom inte tänkt använda och kan PM:a mig den nyckeln.

Ni som provat spelet, vad tycker ni om det?

Medlem

Otroligt underbart spel, det enda som jag störde mig på vad att det hela skulle sluta efter helgen. Deras system med potions, skills och valuta är väldigt nyskapande och jag absolut älskar det!
Tyvärr har jag ingen extra beta-nyckel då jag själv väntar på en :/


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

riktigt roligt spel, det ända jag faktiskt längtat efter på att få spela på länge!

Dock har jag ingen beta nyckel men om man e medlem på deras sida så slumpar de ut en nykel var 5 minut om jag fått det rätt för mig!


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Extremt roligt spel känns lite som diablo 1 / 2 fast med en twist.

Tyvärr så gav jag bort min extra nyckel i PoE forumet =(. Men nu kan man köpa keys om man inte orkar vänta för 10 dollar på deras hemsida.

Medlem

Ett riktigt bra spel med enorm inlevelse och skönt att spelet inte spelar åt en. Jag köpte en key för 15usd för att supporta dom. Varenda sek man donerar till utvecklare som dessa känns bra, jämfört med att köpa random AAA tittel och känna sig kränkt och smuttsig

Medlem

https://www.pathofexile.com/purchase/

man kan betala 60 spänn för att stödja dem och så får man ingame valuta och en betanyckel med en gång

Spelar det just nu, älskar det.


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Såg en video på youtube och tyckte "Diablo-känsla? SKÖNT! Men mycket bättre grafik och inte så nerdummat!" Detta ska skaffas

Medlem

Är med i betan, tycker dock inte det är så fantastiskt som folk säger, visst, dom har några bra ideer, men överlag är det ingen höjdare imo.

Farorna känns väldigt enformiga och tråkiga, grafiken var snygg för 7 år sedan, nu känns den mest dassig.

Systemet med alla jävla orbs o scraps o skit är på tok för asiengrindmmo inspirerat (10x item blir en hel item som kan användas för att förbättra utrustning med)

Att det inte finns någon ingame valuta e rätt bökigt system det med, om man vill handla nått måste man trade:a in saker.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Nja, jag håller inte riktigt med dig. Grafiken är, imo, hästlängder bättre än D3 (det jag sett av det), och med tanke på att det är ett indie-projekt så ska de ha creds för det.

Jag gillar faktiskt orb systemet. Att man kan göra om Vita items till Gula är roligt och är man inte nöjd med statsen kan man använda en annan orb för att göra om dem (på random dvs). Jag hittar aldrig scraps, utan alltid hela orbs. För att få scraps måste man ju tradea, och där kan jag dock hålla med dig. Hade nog velat se en ingame valuta istället.

Men som en viss youtube profil säger "beta is beta" och vi får se hur det utvecklas.


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Skrivet av Zymac:

Är med i betan, tycker dock inte det är så fantastiskt som folk säger, visst, dom har några bra ideer, men överlag är det ingen höjdare imo.

Farorna känns väldigt enformiga och tråkiga, grafiken var snygg för 7 år sedan, nu känns den mest dassig.

Systemet med alla jävla orbs o scraps o skit är på tok för asiengrindmmo inspirerat (10x item blir en hel item som kan användas för att förbättra utrustning med)

Att det inte finns någon ingame valuta e rätt bökigt system det med, om man vill handla nått måste man trade:a in saker.

Grafiken enligt mig liknar lite "mystiskt" eller vad man ska säga... passar bra in i spelet!

Medlem

har en path of exile beta key över, vill gärna byta den mot en dota2 tradable key.
Tack

Medlem

Tjo! Om någon vänlig själ har en nyckel till övers så skulle det vara jääääättesnällt! Har varit medlem på deras sida sedan 2010 men inte fått någon nyckel :/ Det verkar riktigt schysst och har hört att de flesta gillar det riktigt mycket.
Jag vet att man kan köpa det men jag har seriöst inte 60:- att avvara om jag vill fortsätta äta den här månaden ^^
Tack för mig.

/Odee

Medlem

någon som har en beta key över ? skulle vara riktigt trevligt om någon snäll själ ville dela med sig

1
Skriv svar