Få en smak av Katy Perrys ljuva liv i The Sims 3

Robot
Få en smak av Katy Perrys ljuva liv i The Sims 3

Nya prylpaketet innehåller en mängd sötsaker som ska fånga känslan av popstjärnan Katy Perry.

#the-sims-3-katy-perrys-sweet-treats


Medlem
Få en smak av Katy Perrys ljuva liv i The Sims 3

...Och ni gjorde en nyhet om detta för att....?

Jävla piss The sims har blivit

Medlem
Skrivet av totte1015:

...Och ni gjorde en nyhet om detta för att....?

Jävla piss The sims har blivit

Bästa Sims var The Sims, och Hot Date.

Vi gjorde en nyhet eftersom vi tänker oss att vissa av er fortfarande lirar The Sims 3, och därför är intresserade av nyheter om spelet.

Medlem

N***er say what?


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Skrivet av MiLeS:

N***er say what?

Ursäkta?

Medlem

Justin Bieber edition kommer väl här näst? Annars är jag förvånad. Sen kommer säkerligen också ett dussintals expansioner för att mjölka ännu mer pengar.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

hur många expansioner har släppts till sims spelen vid det här laget ?


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Så jävla snygg..... Vilka grejer man skulle göra med henne i sovrummet..... Suck....


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Vi gjorde en nyhet eftersom vi tänker oss att vissa av er fortfarande lirar The Sims 3, och därför är intresserade av nyheter om spelet.

Aa, fast nee. Inte bra tänkt där.

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Sebastian Lind:

Vi gjorde en nyhet eftersom vi tänker oss att vissa av er fortfarande lirar The Sims 3, och därför är intresserade av nyheter om spelet.

Aa, fast nee. Inte bra tänkt där.

tycker det är helt rätt tänkt, gillar inte sims men många gör, fick jag som jag ville skulle man aldrig skriva om bilspel och fighting spel xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Sebastian Lind:

Vi gjorde en nyhet eftersom vi tänker oss att vissa av er fortfarande lirar The Sims 3, och därför är intresserade av nyheter om spelet.

Aa, fast nee. Inte bra tänkt där.

tycker det är helt rätt tänkt, gillar inte sims men många gör, fick jag som jag ville skulle man aldrig skriva om bilspel och fighting spel xD

Haha, jo det klart, vissa The sims 3 spel är lite småkul sådär, men detta... Ren mjölkning tyvärr, och det gör mig förbannad och se.

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Sebastian Lind:

Vi gjorde en nyhet eftersom vi tänker oss att vissa av er fortfarande lirar The Sims 3, och därför är intresserade av nyheter om spelet.

Aa, fast nee. Inte bra tänkt där.

tycker det är helt rätt tänkt, gillar inte sims men många gör, fick jag som jag ville skulle man aldrig skriva om bilspel och fighting spel xD

Haha, jo det klart, vissa The sims 3 spel är lite småkul sådär, men detta... Ren mjölkning tyvärr, och det gör mig förbannad och se.

borde helt enkelt bojkotta alla spel som släpper dlc's


signatur

always use the nubs for cover

Skrivet av totte1015:
Skrivet av Sebastian Lind:

Vi gjorde en nyhet eftersom vi tänker oss att vissa av er fortfarande lirar The Sims 3, och därför är intresserade av nyheter om spelet.

Aa, fast nee. Inte bra tänkt där.

Med tanke på att du kommenterat mest av alla i den här (enligt dig) "ointressanta" nyheten så är jag härmed övertygad om att du är den läsare som är mest intresserad av det här prylpaketet på hela FZ!

KoP
Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Vi gjorde en nyhet eftersom vi tänker oss att vissa av er fortfarande lirar The Sims 3, och därför är intresserade av nyheter om spelet.

Ni gör det bara för att retas lite. Erkänn!

Medlem

Nice Photoshop jobb där på Katy, halsen, fejjan och sedan förminskade pattar LULZ

Skrivet av KoP:
Skrivet av Sebastian Lind:

Vi gjorde en nyhet eftersom vi tänker oss att vissa av er fortfarande lirar The Sims 3, och därför är intresserade av nyheter om spelet.

Ni gör det bara för att retas lite. Erkänn!

Katy Perrys prylpaket har fått betydligt mer uppmärksamhet än Arma 3, nya Simcity och House of the Dead 4 tillsammans. Case closed

Medlem
Skrivet av Gnasty:
Skrivet av totte1015:

...Och ni gjorde en nyhet om detta för att....?

Jävla piss The sims har blivit

Bästa Sims var The Sims, och Hot Date.

Ahh, Hot Date. Kunde spendera en hel eftermiddag på att bygga köpcenter. Good times!
De lär säkert tjäna en hel del på att samarbeta med Katy Perry, en superstjärna som tilltalar den största målgruppen. Och pappa i familjen betalar säkert mer än gärna bara för att få vila ögonen på omslaget.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

"Få en smak av Katy Perrys ljuva liv i The Sims 3"
...helst inte.

Tacka vet jag Little Computer People! Det är grejer det!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Moderator | Testpilot
Skrivet av totte1015:

...Och ni gjorde en nyhet om detta för att....?

Jävla piss The sims har blivit

Kanske lilla Niclas för att detta är en spel nyhetssajt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag kommer tillbaka när det är dags för "The sims 3: Ozzys moonlight bats"

Medlem

Katy Perry är en riktigt söt sak men jag tycker att dom borde satsa på ett Sims 4 istället för att släppa tillägg efter tillägg.

Medlem

Klockren säljidé från EA. Seriöst, detta borde tilltala The Sims 3-demografin på ett fantastiskt sätt.

Jag menar, vilka 12-åriga tjejer gillar inte Kate Perry?

Medlem

Om de släppte en "Sims 3: Ultimate Edition" med alla expansioner inkluderade, undrar stort det skulle vara då. Typ 10 DVD-skivor? Räcker det ens?


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av totte1015:

...Och ni gjorde en nyhet om detta för att....?

Jävla piss The sims har blivit

Kanske lilla Niclas för att detta är en spel nyhetssajt.

Exakta Mundo!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av totte1015:

...Och ni gjorde en nyhet om detta för att....?

Jävla piss The sims har blivit

Kanske lilla Niclas för att detta är en spel nyhetssajt.

Exakta Mundo!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Det här har man längtat efter. lol

1
Skriv svar