Hjälp med Witcher 2 Enhanced Edition!

Medlem
Hjälp med Witcher 2 Enhanced Edition!

Tjena,
Efter att jag installerat Enhanced Edition patchen kan jag inte starta spelet. När jag klickar på Launch Game kommer en felmeddelande ruta upp där det står: Det gick inte att starta programmet korrekt (oxc0000005).

Någon som har samma problem eller vet vad det är? Och kanske har lösning på problemet?

Tack på förhand!

Det kan tyvärr vara vad som helst. Det bästa stället att alltid börja på är att uppdatera drivrutinerna till grafikkortet. Vad har du för dator, klarar den av spelet enligt minimikonfigurationen?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ladda ner och installera .NET Framework 4 och se om det löser problemet.

Medlem

@Bojkott, samma problem även efter jag fixat det där : /....
@Walter_iego, Jo har uppdaterat drivrutinerna, datorn pallar spelet körde på ultra vid release. Jäkligt konstigt att det plötsligt blir så här efter att jag laddat ner Enhanced Edition.

Har prövat och installera om allt två gånger, några andra förslag på lösning av problemet?

Skrivet av 93nisse:

@Bojkott, samma problem även efter jag fixat det där : /....
@Walter_iego, Jo har uppdaterat drivrutinerna, datorn pallar spelet körde på ultra vid release. Jäkligt konstigt att det plötsligt blir så här efter att jag laddat ner Enhanced Edition.

Har prövat och installera om allt två gånger, några andra förslag på lösning av problemet?

Kolla upp vilken DirectX du har, kör även en diagnos och kolla om den hittar något konstigt. Om du har möjlighet att komma in i spelets inställningar, stäng av V-Sync, har hjälpt mig ett par gånger med andra spel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Har förstått att problemet kan ha något att göra med brandväggen. När jag inaktiverar den och prövar starta spelet ändras felmeddelandet från (0xc0000005) till (oxc0000142).

Ger detta någon en ledtråd på vad problemet är?

1
Skriv svar