Codemasters överger action för racing

Robot
Codemasters överger action för racing

Codemasters byter namn till Codemasters Racing. De kommer nu bara att fokusera på racing-spel.

#codemasters, #operation-flashpoint-red-river, #bodycount, #dirt-showdown


Medlem
Codemasters överger action för racing

Happ, inga fler Operation Flashpoints?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Det dom gör bäst.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Nice, hoppas kvaliten på bilspelen blir lite bättre nu också bara så är jag nöjd


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Medlem
Medlem

Dirt: Showdown verkar bli en flopp, demolition derbyn är betydligt sämre än i FlatOut.

Medlem

Världen kommer säkert sakna deras OFP spel, haha

Tror nog det var ett klokt beslut

Medlem

GTR2 tillsammans med Moteo är fortfarande bättre än allt Codemasters har gjort. Men det kommer dom aldrig förstå.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Ja racing är något jag själv förknippar Codemaster med och har så gjort sedan de började med Colin McRae spelen. Om nu Codemster ändå inte tänker göra annat än bilspel så tycker jag att de borde sälja Operation Flashpoint IPn till de som borde haft den från början.

Medlem

GRID 2!!!!

Grid var så mycket roligare än dirt, oj vilket underbart spel!

Medlem

Härligt! Det är de dom gör bäst

Medlem

Jag gillade Red river. Mycket trist av dem.

Medlem

Codemasters Racing Driving (Bästa är fortfarande monopolet tdu >1< ..nån seriös bil-simulator utanför banorna.. finns inte alls).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Bra, nu kan de fokusera på en sak.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nja, alltså, det är väl enbart deras egen utveckling av actionspel som läggs ned. Om det nu är någon nuvarande serie som har potential så kan dom säkert lägga ut utvecklingen till en annan studio.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Yes WRC!


signatur

Meep!

Skrivet av ohem:

Happ, inga fler Operation Flashpoints?

Verkar inte så, men det är kanske bra?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vilka är nummer ett i Europa är den stora frågan?

Menar de Criterion, för i så fall håller jag med

Medlem

Det gör dom helt rätt i då deras tolkningar av Operation Flashpoint var, enligt mig, näst intill värdelösa. Nån som vill köpa ett begagnat 'Dragon Rising'?

Medlem

bra att dom bestämde sig för det. Jag trycker alla deras action spel som dom har har släppt är dåliga men det är bara vad jag tycker. men deras racing spel som dirt är en av mina favorit rally spel

Medlem

GRID 2! I needz it!

Medlem

vill att dom släpper CMR Rally 04 till PS3!!!! min dator variant har sippat =(

Medlem

Smart val, Codemasters är som sagt bara bra på bilspel, allt annat, speciellt OFP spelen har varit hemska, så det här är jättebra, fokusera på det ni kan istället. Jag vill ha ha GRID 2 nån gång.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Ge tillbaka "Operation Flashpoint" till Bohemia då, jag gillar det namnet bättre och jag tror det skulle vara positivt för Bohemias serie att gå tillbaka till det namnet ur ett marknadsföringsperspektiv. Äh fan, jag vet inte, men det är ett snyggare namn och egentligen deras, så varför inte.

Medlem

Glada nyheter! Kommer bli skönt att slippa deras patetiska marknadsföringskampanjer för Op Flash-spel där de pratar om hur realistiskt allt är.

Medlem

Släpp ett nytt richard burns rally, äkta körkänsla ska det vara.

Medlem

Bra att de fokuserar på vad de kan och inte fortsätter med t.ex. OFP-serien som de helt misslyckades med.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Blazing_Angel:

Släpp ett nytt richard burns rally, äkta körkänsla ska det vara.

Codemasters har ingenting med RBR att göra.

Medlem

Dirt Showdown kan nog vara ett av det sämsta bilspel dom gjort. Kollade på lite gameplay på youtube. Såg ju för jäkla dåligt ut. Va fan håller dom på med?

http://www.youtube.com/watch?v=qveoRp8Vlrs


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

12
Skriv svar