Första teasern från Crysis 3

Robot
Första teasern från Crysis 3

Den 19 sekunder långa teasern visar betongdjungel och futuristisk pilbåge.

#crysis-3, #crytek


Medlem
Första teasern från Crysis 3

Fan vad najs miljö, diggade de jag spelade utav ettan! Så detta kanske blir något att spela, vem vet


signatur
Medlem

Ser mer intressant ut än tvåan.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem

Någon som vet hur mycket Crysis 2 kostar på steam? Är det värt att spela igenom singleplayer?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Dax att uppgradera datorn ! ^^

Medlem

"Crysis 3 ska släppas nästa vår till pc, Playstation 3 och Xbox360."

Nog inte mycket som behövs uppdateras.

Medlem
Skrivet av Remus:

Någon som vet hur mycket Crysis 2 kostar på steam? Är det värt att spela igenom singleplayer?

14.99€. Gillar man actionspel verkar Crysis 2-kampanjen vara riktigt bra.


signatur

Have a good time!

Medlem

De får se till att riktigt visa vad CryEngine 3.4 i detta spel!

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Remus:

Någon som vet hur mycket Crysis 2 kostar på steam? Är det värt att spela igenom singleplayer?

Det går inte att köpa 2:an på Steam längre. Det var en kontrovers angående DLC som har gjort att EA tagit bort vissa titlar på Steam.

Vill du köpa det digitalt så finns t.ex. Gamersgate där det kostar £15.
http://www.gamersgate.co.uk/DD-C2UK/crysis-2
Du kan ladda ner det därifrån och köra helt utan 3:dje partsklient, men nyckeln går också att registrera på Origin om du vill köra det där.

Medlem

Ahh, trailer på en trailer. Lite som att släppa en demo av en demo >_>

Medlem

Riktigt fint! Tycker tvåan var hyfsat spännande att spela igenom, så hoppas på att detta fortsätter i samma stil.

Medlem

Enda jag inte gillade med tvåan var Alcatraz, totalt ointressant karaktär som inte ens pratade som i ettan Nomad gjorde.. kändes lite stelt.

Medlem

Hoppas det går tillbaka till Crysis-stilen "jag kan lösa det här scenariot med hjälp av A, B, C eller gå till lösning D" istället för Crysis 2-stilen "Det här ska du göra här"... Storyn i ettan var också bättre... so much went wrong


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Skön miljö!

Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:

Ahh, trailer på en trailer. Lite som att släppa en demo av en demo >_>

Nää då detta är en teaser som inte visar gameplay, den 24 april kommer det in trailer som visar gameplay.

Medlem

det ser riktigt bra ut men om dom ska ha mp hoppas jag verkligen att dom gör det spelbart crysis 2 multiplayer var riktigt värdelöst alldeles för mycket lagg och disconnecting

Medlem

Hoppas det blir mer än en linjär teknikdemo men tror konsollerna kommer hålla tillbaka spelet tyvärr.

Medlem
Skrivet av M_R_X5432:

det ser riktigt bra ut men om dom ska ha mp hoppas jag verkligen att dom gör det spelbart crysis 2 multiplayer var riktigt värdelöst alldeles för mycket lagg och disconnecting

Var ju inte riktigt det som var problemet enligt mig, utan obalansen.

Medlem

Jag satsar faktiskt mina kronor på att Crysis 3 blir ett väldigt bra spel rent grafiskt och gameplay-mässigt, det känns som att Cryteks vision är på rätt spår. Däremot vågar jag inte chansa på huruvida storyn kommer vara mäktig, men man får hoppas !

Medlem

det tråkiga är att pc-spelens utveckling grafiskt sett är begränsade av att microsoft och sony tycker att deras 7 år gamla konsoler är så über att de inte ännu behövt byta ut dem och därav finns det inte någon mening att göra annat än att porta ett grafiskt efterblivet spel till pc med extrema prestandakrav för utvecklarna om det ska vara ekonomiskt försvarbart.....så får väl se hur snyggt det här blir...

Medlem

Maximum Turok?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Izam:

det tråkiga är att pc-spelens utveckling grafiskt sett är begränsade av att microsoft och sony tycker att deras 7 år gamla konsoler är så über att de inte ännu behövt byta ut dem och därav finns det inte någon mening att göra annat än att porta ett grafiskt efterblivet spel till pc med extrema prestandakrav för utvecklarna om det ska vara ekonomiskt försvarbart.....så får väl se hur snyggt det här blir...

läste i Gamereactors intervju med crytek om just portningen. Dem sa att dem gör sitt bästa för att få grafiken till konsolerna bra.. att det ens ska vara ett problem är synd =/

1
Skriv svar