Blair Witch Project

Skribent
Blair Witch Project

Vår resident AD Linus Areng tyckte att vårt blogghuvud såg ut som något ut Blair Witch Project. Antar att det inte var en komplimang. Men det fick mig att tänka, vad händer om vi gör en tävling av det? Ja!

Skapa Red-loggs officiella blogghuvud och vinn ett valfritt spel från Webhallen (standard-boxar, inga Collector's Editions)!
Ni har till och med söndag 22 april på er. Publicera era bidrag i kommentarsfältet medelst länk eller liknande. Vinnaren meddelas här på Red-logg och via PM under måndagen den 23:e.

/Bennet

#blogg

Medlem
Blair Witch Project

Det är nu man önskar att man faktiskt hade lagt ner lite mer tid på digitalbild lektionerna...eller ja... om man hade haft en lite mer krävande lärare som inte gav MVG för ctrl+c ctrl+v bilder

Medlem

Så, får man ge er hur många förslag som helst eller bara ett per huvud?

Önskade mått?? X,Y,Z?

Frågar ia alla fall, trots att Walter iego kniper denna med lättja.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Frilansare

DarkZide8 - Kör så många du vill.
Mått, se det befintliga blogghuvudet ovan! (har dem inte i huvudet)

Medlem

Hur länkar man bäst nu då???

Simon! How did youoo doo??


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Frilansare

Simon - Fin! Men varför ser vi ut som vi är på självuppfyllande-resa till Goa?

Traveller - Fin! Men lite rörig va?

Eh!
Inspireras av min omgivning. Ett packe strumpor blir en fin matta.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

För att det är så ni ser ut, i smått asiatisk version. såklart.

Tycker du borde vinna min vän!

Borde vi klappa varandra på ryggen?, vi är ju rivaler i tävlingen. Ska vi inte börja smutskasta varandras verk, lite så där pust-lustigt


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Awhe! Vi kan skicka mjältbrand till varandra och skylla på mr Bamseponny!

Medlem

I grått:
http://i40.tinypic.com/kcxi4z.jpg

I rött:
http://i44.tinypic.com/npey5l.jpg

Prototyper som givetvis går att ändra efter tycke och smak.


signatur

Burn in the light.

När jag ser Simons och redruM's verk så önskar jag att jag lade ner mer tid än den timme min bild tog att göra. Ja ja, jag ser en hel del saker som måste fixas, om jag bara hade kvar PDF filen, åh vänta det har jag ju
V2.0 kommer snart, bara det inte är försent.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Schmnygt!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Frilansare

Bra förslag, men än så länge leder faktiskt vår egen header. Jag förlänger tävlingen på obestämd framtid. Om ni får fram något som jag använder så bilr det ett pris!

Meh, Buuuu!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Citerar traveller.

1
Skriv svar