Spana in Torchlight II-introt

Robot
Spana in Torchlight II-introt

Hjältar små som får spö av en något större fuling. Men, med tiden kommer alltid nya hjältar, förstår du väl.

#nyhetstips, #torchlight-ii, #runic-games, #klei-entertainment, #shank


Medlem
Spana in Torchlight II-introt

Hmm, inte vad jag förväntade mig men ser fortfarande fram emot att spela det, ettan var kanon bra!

Medlem

Ooooooh, peppa!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Look out! It's Professor Chaos!

xD
And this years cheesiest trailer goes to...

Medlem

En stackars bepansrad hjälte blir attackerad av en ond kvinna med ondskefulla hantlangare. Sedan försöker en ond pirat med ögonlapp också döda den stackars hjälten.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Fruktansvärt ointressant. Mediokert animerat. Medioker musik. Mediokra ljudeffekter.
Mediokert. Ungefär som större delen av genren.

Inaktiv

Ser verkligen fram emot Torchlight II. Men trailern var inget vidare. Då tar jag i åtanke att det är en liten firma med begränsad budget. De kunde gjort en stillbildstrailer med berättarröst för att föra fram storyn istället för denna intetsägande trailer.

Medlem

Dom skulle faktiskt kunna göra ett spel i samma stil som trailern till psn och xboxlive eller vad det kallas där :). Så kan man köra online/singel player och upp till 4 spelare. Vore inte de något gott folk :P?

Medlem

är detta samma utvecklare som gjorde diablo 2? Många i det teamet fick väl avgå och gjorde detta om jag inte har fel?
Värt o spela isf. Blizzard har ju helt tappat stinget

Medlem

Den var ju sjukt tråkig

Inaktiv

Folk är så kräsna nu för tiden.

Medlem

ge mig ett relese datum..damit...och jag kommer köpa både d3 och torchligt2 gillar arpg och ser ingen konflikt i att gilla båda...shas!

Medlem
Skrivet av Buio:

Ser verkligen fram emot Torchlight II. Men trailern var inget vidare. Då tar jag i åtanke att det är en liten firma med begränsad budget. De kunde gjort en stillbildstrailer med berättarröst för att föra fram storyn istället för denna intetsägande trailer.

Instämmer helhjärtat. Den här trailern var en besvikelse faktiskt. Lite stillbilder och mer Torchlightstil hade funkat betydligt bättre.

Skrivet av firsov:

är detta samma utvecklare som gjorde diablo 2? Många i det teamet fick väl avgå och gjorde detta om jag inte har fel?
Värt o spela isf. Blizzard har ju helt tappat stinget

Du har nästan rätt. Spelet är gjort av bröderna som initialt utgjorde Blizzard North. D v s de skapade Diablo och var med och designade Diablo 2. Musiken är för övrigt gjord av samma person som skapade den karakteristiska Diablomusiken.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Kul att de lägger fokus på co-op i trailen, det som de blev så kritiserade för med 1:an.
Förutom det tycker jag inte trailen var något speciellt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Tråkig trailer, men spelet blir säkert bra

1
Skriv svar