PS3: Spela musik samtidigt som man spelar spel

Medlem
PS3: Spela musik samtidigt som man spelar spel

Finns det något sätt att spela sin favoritmusik på PS3 samtidigt som man spelar ett spel?
Visst, en del spel har kanske denna funktion, men jag menar till alla spel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Tror nog inte det går tråkigt nog. Du får nog nöja dig med dom spel som det funkar på. Gran Turismo 5 och Killzone 3 är dom jag vet om men det finns väl säkert fler bara att prova om du kan starta musiken via XMB inne i spelet

KoP
Medlem
Skrivet av Tybalt:

Finns det något sätt att spela sin favoritmusik på PS3 samtidigt som man spelar ett spel?
Visst, en del spel har kanske denna funktion, men jag menar till alla spel.

*Host* Xbox 360 *host*...

Nä men allvarligt.. det är trist att dom inte fått någon fart på grundläggande funktioner som detta och cross-game chat ännu då jag oxå har ett stycke PS3 och gärna skulle vilja att dessa funktioner fanns. :/ Ser tyvärr dystert ut om man nu ämnar vänta.

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Tybalt:

Finns det något sätt att spela sin favoritmusik på PS3 samtidigt som man spelar ett spel?
Visst, en del spel har kanske denna funktion, men jag menar till alla spel.

*Host* Xbox 360 *host*...

Nä men allvarligt.. det är trist att dom inte fått någon fart på grundläggande funktioner som detta och cross-game chat ännu då jag oxå har ett stycke PS3 och gärna skulle vilja att dessa funktioner fanns. :/ Ser tyvärr dystert ut om man nu ämnar vänta.

Ja hade X-box haft blu ray-spelare så hade jag antagligen köpt en sådan.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

starta stereon med musik på är det enda sättet, vet inte ens ifall hackarna har löst detta. men detta trodde jag skulle vara obligatoriskt för ps3 när den släpptes så jag blev grymt besviken att det inte var så. ännu mer besviken blev jag när jag insåg att SONY inte hade för avsikt att fixa detta eller att det helt enkelt inte gick.


signatur

Wasted.White.Boys

1
Skriv svar