Tribes: Ascend recension

Medlem
Tribes: Ascend recension

Lite besviken att ni inte skrivit någon recension på Tribes FZ. Här har vi äntligen en fast paced pc-exklusiv shooter. Samma genre som en gång i tiden skapade Fragzone och spelet får inte ens en recension.

Medlem

Har tänkt exakt samma sak

Redaktör

Det föll sig tyvärr så illa denna gång att det inte blir någon recension.


signatur
Medlem

Det här spelet förtjänar att uppmärksammas men hela spelsverige (de stora spelsidorna) verkar ignorera det. Jag förstår inte varför? Skickar inte Hi-Rez ut recensionskoder? Är det för att det inte kommer i fysiskt format och står Xbox 360 eller PS3 på kartongen? Eller för att det är F2P? Varför recenserar man inte ett så här bra spel?

Redaktör

Formatet är oviktigt - vi recenserar som bekant spel till de flesta plattformar. Den här gången föll det sig så illa att vi inte hittade en lämplig recensent i tid, och i kombination med underbemanning på redaktionen (semester, sjukdom) föll det mellan stolarna.


signatur
Medlem

Appropå det, hur går det med medlemsrecensionerna? Var det inte tal på att låta en medlem recensera ett spel och sedan publicera om det höll måttet, eller är jag ute och cyklar?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Ni kan inte dra till med en lite försenad recension? För just att varenda stor svensk spelsida har skippat spelet är väldigt synd enligt mig

Redaktör

Conthox: inte som jag minns det. I alla fall inte att vi tar in och godkänner från redaktionen. Eller har jag dåligt minne?

Posuic: nej, det är för sent och texten kommer inte få så mycket uppmärksamhet att det är värt besväret. Jag antar att den dåliga teckningen kan hänga på att deras PR kanske inte funkar lika bra som vanligt. Jag frågade dem om recensionskoder för ett par veckor sen men fick aldrig något svar.


signatur
Medlem

Tack för alla svar Tomas. Synd att det blev som det blev. Det här spelet får leva på "word of mouth" i Sverige tills vidare.

1
Skriv svar