Nästa Call of Duty avtäcks snart

Robot
Nästa Call of Duty avtäcks snart

Om en dryg vecka rycker Activision skynket av novembers kanske bäst säljande spel.

#call-of-duty-2012, #call-of-duty-black-ops-2-2


Medlem
Nästa Call of Duty avtäcks snart

Spännande..........Jag kanske är ensam men jag börjar sakna WWII. Att springa runt och panga nasizter börjar locka igen=) Eller?

Medlem

Asså skojar dem eller? Kommer ju ett nytt Call of Duty hela tiden? Inte för att jag spelar skiten men ändå... (Battlefield<3)

Medlem

De släppte ju förfan nyss MW3.

Medlem

WW1 hade varit kul. Men inte i CoD.

Inaktiv

Fan vad förbannad jag blir >< Kom på något nytt istället för att vara fast i ett och samma spelsätt. Jävla Hollywood-wannabes!

Medlem

Black...Ops.... USCH
Första CoD jag inte kommer och köpa.

gnu
Medlem

Dom kommer mjölka sönder CoD precis som dom gjorde med guitar hero.

Medlem

Been there, done that.

Medlem

Låt mig gissa, Dom gör bara en mod till MW2 / MW3 och kallar det ett helt nytt spel igen

Medlem

"Insert random flame here"

Jag vill ha World at War 2, fast vet inte om jag är så sugen med tanke på senaste spelens dynga.

Medlem
Skrivet av Msiden:

Låt mig gissa, Dom gör bara en mod till MW2 / MW3 och kallar det ett helt nytt spel igen

Du menar Mod till MW1 och kallar det nytt spel?

Medlem
Skrivet av Friberg:

WW1 hade varit kul. Men inte i CoD.

Tänkte på det också, är rädd att det skulle bli en hel del stillasittande=)

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Msiden:

Låt mig gissa, Dom gör bara en mod till MW2 / MW3 och kallar det ett helt nytt spel igen

Du menar Mod till MW1 och kallar det nytt spel?

Ja jag skulle göra om mitt inlägg men du var för snabb

Medlem

Jag spyr på CoD.

Medlem

Hade det inte vart kul med ett Call of Duty som är anpassat till dess spelare? Tänker på vattenkrig nivå nu.

Medlem

Vad hände med MW3 ELITE som skulle vara så bra? Nu kommer snart nästa spel och då har folk som köpt ELITE premium tjosan ganska mycket blivit blåsta när dom måste köpa ett helt nytt spel för att hänga med alla andra.. varför gör inte activision bara stora billiga expansions till ModernWarfare istället för nästan exakt samma spel igen för fullt pris..

Medlem
Skrivet av Rasmous:

Hade det inte vart kul med ett Call of Duty som är anpassat till dess spelare? Tänker på vattenkrig nivå nu.

Vattenkrig och bollbad på mcdonalds

Medlem

MW4! Exakt samma sak som dom tidigare fast du får köpa det på nytt för 500kr!

Medlem

Cod1/Cod2/cod4 och Cod:waw är de enda som jag tycker är lönt att spela - men man kan ju alltid hoppas de lyckas den här gången och att det är ww2 igen!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag bryr mig inte om CoD men det ska bli kul ändå bara för att se åsikterna hagla

Gamereactor kommer ge det 9/10


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Medlem
Inaktiv

hmmmm nåja får väl vänta köpa mina saker just nu köper jag en ny dator pga

Medlem

Framtid vore kul

Medlem

Skapligt dumma/blåsta människor som köper samma spel år efter år.

Medlem

Nästa COD borde vara:

Massivt ww2 med banor som har support för flera hundra spelare och banorna ska ta flera timmar..
World destruction ska finnas och tanks skjuter meter djupa kratrar i marken man kan gömma sig i..
Det ska finnas massa olika klasser som har olika items dom kan bygga med / lägga ut och blockera vägar med.
Spadar,Taggtråd,Minor,Sandsäckar,Bunkrar och sånt där mysigt

Vi lär aldrig få se ett så roligt Fps från COD även fast dom är stenrika

Inaktiv

Vilken nollkoll jag har, men smått intresse ändå, någon gång kanske jag upplever att det blir bra.
Men vad är skillnaden mellan Modern Warfare och Blackops då?Skins o maps eller mer?

Medlem

saknar ww2, blivit för utjatat med modern nu, men skulle vara roligt att se om dom siktar in sig på något helt nytt!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Spelar fortfarande CodUO, ingen av efterföljarna har lyckats klå originalet i spelkänsla hittills. Blir ju bara mer och mer konsolsimpelt för varje generation känns det ju.

123
Skriv svar