Den pinsammaste episoden i mitt liv...

Medlem
Den pinsammaste episoden i mitt liv...

...kan just ha utspelats för några minuter sen. Jag ska strax bort och hade svårt att slå ihjäl den lilla tid som jag hade kvar. Vad ska jag göra tänkte jag, spela Diablo 3, eller kolla pr0n. Jag valde det senare, men knappt hinner jag sätta på det för ens det ringer på dörren. Jag inser snabbt att det måste vara min vaktmästare och mattläggaren som ska kolla på mitt golv som har spruckit precis nedanför skrivbordet vid datorn.

Jag får också panik, eftersom det är rätt ostädat, något som det aldrig annars är i min lägenhet, men eftersom jag inte haft tid till det i helgen så ser det ut som det gör. Alltså rusar jag upp och börjar hastigt slänga tomglas och allt möjligt skräp som ligger framme. Sedan öppnar jag dörren, ber om ursäkt för hur det ser ut och visar dom in i vardagsrummet och sedan platsen där golvet är trasigt. Rakt framför skärmen. Och på den rullar en mumsig porrfilm. Vilket tar mig cirka två minuter att inse. Då infinner sig det man brukar kalla "Awkward silence". Ingen säger någonting. Alla tittar någon annanstans.

Jag tror jag dog lite inombords.

#blogg


signatur

Burn in the light.

Medlem
Den pinsammaste episoden i mitt liv...

Vilken rulle? hehe

Haha ni tog givetvis i hand när du hälsade dem välkomna också? Man kan inte tvätta bort sånt, nej nej!

Medlem

hahaha, ajjjjjj på den. Men det är mänskligt.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Shit happens.

Medlem

Hahahahaha men sånt där är rätt lätt att skämta bort. Bara säga; "Oroa er inte, han inte komma nån vart" eller nått.

Inaktiv

"Ni kan sätta igång med golvet så ska jag avsluta det jag påbörjade!"


signatur

Allah är stor men jag har större

Haha, det kan hända den bästa.

När jag och ex-frugan skulle ha kul i soffan en gång, hörde vi att någon gick in i lägenheten och visslade. Jag for upp med flaggstången och tänkte: "Nu har vi tjuvar på besök!" - men där stod min svärmor med ett leende och tittade ned på korven. Snabb som iller hoppade jag in i badrummet och tog på mig något medan jag hörde svärmodern säga:

"Det var väl idag jag skulle vattna blommorna?"

Nej, det var inte idag!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Har en som liknade Walters historia, fast tjejen i fråga hade glömt bort sin födelsedag, och hela familjen stormade in. Det var...tider det.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Har en som liknade Walters historia, fast tjejen i fråga hade glömt bort sin födelsedag, och hela familjen stormade in. Det var...tider det.

Ajaj, jag lider med dig. Det måste ha varit riktigt hemskt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av 73mpl4R:

Har en som liknade Walters historia, fast tjejen i fråga hade glömt bort sin födelsedag, och hela familjen stormade in. Det var...tider det.

Ajaj, jag lider med dig. Det måste ha varit riktigt hemskt.

Ja, fick inte ens tårta!

Medlem

Haha, suveräna historier.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Ja man får bjuda på sig själv ibland. Men jag har gått omkring och haft ångest hela dagen. Dessutom är vaktmästaren superkristen. Där stod vi tre, runt min skärm och stön kom ur hörlurarna. Fy fan vad det var jobbigt.


signatur

Burn in the light.

1
Skriv svar