Fy sjutton vad Uncharted har sålt

Robot
Fy sjutton vad Uncharted har sålt

Naughty Dogs Sony-exklusiva äventyrsserie har nu sålt över 17 miljoner upplagor. Med detta tillkännages även en samlingsutgåva av Uncharted 3.

#sony, #naughty-dog, #uncharted-drakes-fortune, #uncharted-2-among-thieves, #uncharted-3-drakes-deception, #uncharted-golden-abyss


Medlem
Fy sjutton vad Uncharted har sålt

Nitlotts hörnan här, äger bara en xbox 360


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Inaktiv

Blir nog ett köp, blev sur när jag köpte U2 platinum och märkte att jag var tvungen att ha ett brittiskt PSN konto för att köpa DLC'et.

Regionlåst DLC är riktigt snuskit.

Medlem
Medlem
Skrivet av Mellansalt:

Nitlotts hörnan här, äger bara en xbox 360

Trösta dig själv med att köpa the Witcher 2 vetja:)

Inaktiv

Inte så illa för att vara ett PS3-spel. Trots allt så kunde det sålt mer än dubbelt så mycket om det varit multiplatform. Rockstars GTA IV har t.ex. sålt långt över 22 miljoner, och det är bara ett spel.

Medlem

Uncharted-serien är den enda anledningen till att jag inte sålt mitt Ps3 <3

Medlem

Både den bästa och den snyggaste shooterserien som existerar.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Skriv snabbsvar: Fyll i ditt meddelande här och klicka på knappen "Skicka snabbsvar" nedan.

OBS: När du svarar hamnar ditt inlägg alltid sist i tråden.

Medlem

Skriv snabbsvar: Fyll i ditt meddelande här och klicka på knappen "Skicka snabbsvar" nedan.

OBS: När du svarar hamnar ditt inlägg alltid sist i tråden.Vad är detta för något, aldrig hört talas om ?

Medlem
Skrivet av Kharif:

Blir nog ett köp, blev sur när jag köpte U2 platinum och märkte att jag var tvungen att ha ett brittiskt PSN konto för att köpa DLC'et.

Regionlåst DLC är riktigt snuskit.

Skapa ett brittiskt PSN och ladda ner dlcet då! Funkade för mig när jag köpte L.A Noire när jag var i Kina och inte kunde installera dess DLC som var låst i Asien.

KoP
Medlem

Köpte min PS3'a endast för denna serie. Såvida dom nu inte släpper Uncharted 4 vet jag inte vad jag ska spela härnäst på maskinen.

Medlem
Skrivet av KoP:

Köpte min PS3'a endast för denna serie. Såvida dom nu inte släpper Uncharted 4 vet jag inte vad jag ska spela härnäst på maskinen.

Och det är värt det med

Medlem

När kommer Mega Trilogy Über Pack så man kan köpa skiten då?

Medlem

Inte kostigt då det enligt mig iaf är den bästa serien i äventyrsspelsdjungeln

Inaktiv
Skrivet av Yukki:
Skrivet av Kharif:

Blir nog ett köp, blev sur när jag köpte U2 platinum och märkte att jag var tvungen att ha ett brittiskt PSN konto för att köpa DLC'et.

Regionlåst DLC är riktigt snuskit.

Skapa ett brittiskt PSN och ladda ner dlcet då! Funkade för mig när jag köpte L.A Noire när jag var i Kina och inte kunde installera dess DLC som var låst i Asien.

Gjorde de, tyvärr så gillar inte Brittland icke brittiska kredit kort, provade med flera olika stycken, slutade med att jag köpte ett brittiskt PS store kort. Tog ett tag men DLC'et var kul som tusan!

KoP
Medlem
Skrivet av Clabbe:
Skrivet av KoP:

Köpte min PS3'a endast för denna serie. Såvida dom nu inte släpper Uncharted 4 vet jag inte vad jag ska spela härnäst på maskinen.

Och det är värt det med

Jajamen!

1
Skriv svar