Nästa Call of Duty avtäcks snart

KoP
Medlem
Skrivet av sgt_lol:

zomg.... köper folk den här skiten så har jag förlorat all hopp om mänskligheten

Det är väl bara 1 promille (inte ens det) av alla miljarder som lever på denna planet som kommer köpa detta spel. Så att tappa hoppet om mänskligheten vore väl dumt.

Medlem

Call of Duty Space Warfare!

Medlem
Skrivet av TigerToaster:

fattar inte varför folk fortsätter köpa deras halv färdiga spel, var god och tänk före ni handlar spel, vänta på recensionen och fundera före alla köper grisen i säcken för typ 3dje gången i rad. själv har man inte gett ett öre till Activision sen COD4 och det känns väldigt bra att jag inte stöder "utvecklingen" av låg kvalités spel

Nja, grisen i säcken köper dom ju inte. Dom vet ju vad dom får, Mod till MW1...till full pris. Yeah Good shiet!

Inaktiv

Blir snart värre än Mega Man serien för böveln, även om Mega Man är en riktigt bra spelserie dock, som är värda sina pengar dessutom!

Medlem

signatur

Trust is for fools...

Nu först får FZ fingrarna ur arslet att posta om nästa CoD? visste ni att läckta bilder om BO2 har kommit till exempel? Veta detta i veckor nu, ca 3 veckor.

Medlem

Våga vägra CoD!!

Man blir ju matförgiftad bara av att se CoD strömmen ur Activisions ljuver. Skit i att köpa CoD tills de inser att de är dags att förnya sig...dvs inte nya kartor förpackade till "nytt" spel.

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

Nu först får FZ fingrarna ur arslet att posta om nästa CoD? visste ni att läckta bilder om BO2 har kommit till exempel? Veta detta i veckor nu, ca 3 veckor.

Medlem

Har jag läst fel eller hade inte IW köpt allt från BO2 till BO9 och MW1 till MW11?
(namn-rättigheterna)

Skrivet av Hannu:
Skrivet av LoyalCrystalean:

Nu först får FZ fingrarna ur arslet att posta om nästa CoD? visste ni att läckta bilder om BO2 har kommit till exempel? Veta detta i veckor nu, ca 3 veckor.

http://i.qkme.me/572l.jpg

Den var bra... Nog för att jag inte riktigt ser fram emot nästa CoD men bara lite nyfiken på att FZ inte skrivit nåt om detta tidigare... kanske för att inte överhypa P12'orna här på FZ.

Medlem
Skrivet av m_g_karlsson:

Spännande..........Jag kanske är ensam men jag börjar sakna WWII. Att springa runt och panga nasizter börjar locka igen=) Eller?

Nej.

Ont; Black Ops 2 gissar jag på. Har inga höga förväntningar inför denna release dock vet redan vad som kommer att komma;

Kort, stel SP totalt linjär och scriptad till 100%

obalanserad multiplayer med sååååååå lite content, förmodligen 5-15 kartor vid release, vilket är patetiskt. Sedan får vi se ett par hundra DLC paket.

Nej tack, inget köp.

Inaktiv

Istället för att lägga allt ert hat mot cod tills ni blir uttorkad och ännu mer korkad än vad ni redan är kanske hatet ska riktas mot andra företag med som är bra mycket värre. för ingen ber er läsa eller köpa CoD och lik förbannat så gnäller ni jävel. Ingen kommer stå där med en pistol mot eran tinning och skrika att ni måste köpa CoD för att få vara vid liv.
Tycker ni är värre än dagisbarn med ert beteende och ni kanske bör tänka om då eller?
Tycker bfs namn är rätt mjölkat med, men det är väl en annan sak? enda bf spelen som var bra är 1942 och vietnam och resten är rent dynga.

Sedan ni gillar strategiska spel, well håll er till då och sluta gnälla över allt annat. CoD är ett spel där du inte behöver lagarbete för det ska vara ett snabbt spel. Ni gnäller på campers och det finns det säkert gott om i bf3 med. Campers finns i alla spel men ni vill inte se. Och det Cod har i sig som ni gråter över finns eller kommer säkerligen i alla spel i framtiden.
Men ni kommer alltid hålla er till ett spel och klaga. Det är ett barnsligt beteende må jag säga

Medlem

Kan tänka mig att alla CoD-fans ser ut så nu. HAHA.

Ne, CoD4 promod kommer aldrig dö.

Redaktör
Skrivet av LoyalCrystalean:

Nu först får FZ fingrarna ur arslet att posta om nästa CoD? visste ni att läckta bilder om BO2 har kommit till exempel? Veta detta i veckor nu, ca 3 veckor.

Vi skrev om det i januari.


signatur
Skrivet av Tompa:
Skrivet av LoyalCrystalean:

Nu först får FZ fingrarna ur arslet att posta om nästa CoD? visste ni att läckta bilder om BO2 har kommit till exempel? Veta detta i veckor nu, ca 3 veckor.

Vi skrev om det i januari.

Pekade mest på bilderna

123
Skriv svar