Vilket CS är bäst?

Medlem
Vilket CS är bäst?

Kan inte bestämma om jag ska köpa Couter-Strike 1, Source eller Condition Zero.

Vilken tycker ni är bäst?

Medlem

CS (1.6) Var min favorit förr, men det var väldigt länge sedan. Visst finns det fortfarande tusentals som spelar detta, men om du planerar på att börja spela cs för första gången rekommenderar jag CS: Source.

Medlem

Spelade väldigt mycket CS förut när jag var mindre och har provat både Source, Condition Zero och Go och måste säga att det ändå är bättre skjutkänsla i ettan. Känns som mer precision i det spelet än dom nyare.

Inaktiv

CS har man lirat mycket i sina dagar. Spenderade hela högstadiet åt CSS. Tider man aldrig glömmer.

Ta och börja med CSS nu medans dom gör klart CS: Go.

Medlem

Beta 5.2 var nice minns jag, nötte som fan med 56k modem ^^

Inte spelat 1.6 alls, så får välja source på den här omröstningen. Riktigt kul och snyggt när det släpptes.

Medlem

enligt mig, så är counter-strike source det bättre alternativet!..

Source FTW...


signatur

//Peace out

Medlem

Source helt klart.

Medlem

Jag lägger min röst på 1.6.
Jag tycker att känslan är mycket bättre i det.

Alla tre kan du nog få för en väldigt billig peng, dock.

Inaktiv

Aldrig gillat CS men om jag måste välja så säger jag helt klart 1.6. Som v1lle3 säger så tycker även jag att det är bättre känsla i det och det finns väl en anledning till att 1.6 har varit det självklara valet i turneringssammanhang. 1.6 och Source är då helt olika spel enligt mig.

Fast det spelar nog ingen större roll vad du väljer eftersom att det kommer säkert att vara CG:GO som gäller framöver.

Medlem
Skrivet av mordsint:

...Fast det spelar nog ingen större roll vad du väljer eftersom att det kommer säkert att vara CG:GO som gäller framöver.

Jag skulle tro att många fortsätter spela de andra spelen också.

1
Skriv svar