De uppretade Tera-fansen får rätt – blodet kommer tillbaka

Medlem
Skrivet av Cyras:
Skrivet av Lonefox:
Skrivet av Cyras:
Skrivet av Lonefox:
Skrivet av Cyras:
Skrivet av kalkih:
Skrivet av fluffmajster:

kommer att ge terra en chans...men jag är ju jävligt sugen att avbeställa och köpa us terra...pg12 kommer at haunta eu terra...

Tera med ett "y"
Skulle råda dig att stanna på EU, då låg ping är viktigt i detta spel.
Körde själv både NA och EU betorna och tycker att 150-200 ping som man får på NA är för högt för att kunna njuta av combaten i spelet.

Har också testat båda versionerna, valde att köpa NA versionen efter spelat NA CBT3.

Pingen är inget problem alls, fick till och med mer lagg på EU servarna när jag spelade där.

Jag har en lvl 32 Lancer på NA serven Jagged Coast. Jag har tankat hundratals BAMs endast under OBT (över 100 bara på måndagen). Jag har spelat ett antal rundor av SM (lvl 26+ dungeon), och aldrig whipat. Jag säger inte detta för att skryta på något sett då det är andra i min guild som gjort samma sak, utan för att visa att pingen är inget jag lider av. Som Lancer behöver du kunna vara snabb med dina skills för att kunna tima blocks vid rätt tillfälle. Precis som många andra klasser såklart.

Jag skulle aldrig heller kunna tänka mig SM med bantat blod... Stället består ju av fontäner med blod...

Så jag skulle definitivt rekommendera NA versionen över EU versionen då den ger många fördelar utöver blodet.

Att ping är ett problem är bara BS.

Latensen är ett föga problem i PvEn ja....dock så kan du gå o prova PvP och tala om hur DET gick

Jag skrev server namnet just för att visa att det är en PVP server jag spelar på

Så igen, att pingen skulle vara ett problem är bara BS

PVE eller PVP, ingen skillnad.

Jo..om du som jag med Felia boendes i glesbygd fick 200ms mer i latens när jag körde i NA kontra EU.....det gör en satans skillnad...

Jag har Felia ADSL 8mbit ner 1mbit up, får inte ens ut det...
Upplevde mer lagg på EU servrarna än NA servrarna som jag tidigare nämnt.

Skrivet av JVoorhees:

Om någon skulle funderar på att köra NA i stället för EU och vill få ett hum om vad dom kan räkna med för ping kan jag rekommendera www.Pingtest.net .

Där väljer ni Chicago.IL och testar. För Tera servrarna i NA ligger i Chicago.

Själv ligger jag på 150 - 156ms och 1-3ms i jitter och alltid 0% packet loss.

http://www.pingtest.net/result/61676976.png

Även med den pingen så märker du inte av det jämfört med andra spelare i PVP eller mobs i PVE.

Nä jag märkte väl INGEN skillnad då med 250ms mot 40-50ms... *sarcasm*

Medlem

Ingett fel på lamm kött!

Medlem

Blod samt lättklädda brudar (Ja elin oxo) var standard i den Japanska versionen, desutom så är Elin typ en gammling i människotermer eller det har jag iaf läst, annars tvivlar jag på att dem skulle vara se ut på det sättet.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Drapan:
Skrivet av kalkih:
Skrivet av Drapan:

Ruskigt smaklös design av dem att från början göra karaktärerna sådär.

Lättklädda (till viss del ganska uppenbart av sexuell natur) småflickor. Jomenvisst, bra jobbat.

Missförstå mig inte, hade inte klagat det minsta om det var ett hardcore porr mmo där det gick ut på att klä av tjejer enbart med hjälp av snorren. Men ett spel med vad som enbart kan beskrivas som pre-pubertala småflickor som presenteras på det här sättet? Det finns gränser.

Du vet att spelet är utvecklat i korea va?

Har det någon som helst relevans?

Ja för det var inte Arenanet som stämde någon. Det är inte koreanska. Det är skapande för eventuella Lineage 3 som försökte stämma.

Yet again, get your facts straight.

EDIT: Förövrigt kan jag inte förstå hur mitt inlägg gällande citeringen kunde bli konstig när jag bara klickade på citera knappen=

Get my facts right?!?! Get your eyes sorted isf. Har inte skrivit något gällande någon stämning. Min post rörde endast deras ytterst tveksamma stil på den såkallade "Elin" rasen.

Medlem
Skrivet av Palpatine666:

Ingett fel på lamm kött!

Inte skillnad på lammkött och 7 åringar i dina ögon?

Medlem
Skrivet av JVoorhees:

Om någon skulle funderar på att köra NA i stället för EU och vill få ett hum om vad dom kan räkna med för ping kan jag rekommendera www.Pingtest.net .

Där väljer ni Chicago.IL och testar. För Tera servrarna i NA ligger i Chicago.

Själv ligger jag på 150 - 156ms och 1-3ms i jitter och alltid 0% packet loss.

Jag fick 135 ping, sen 1 Jitter.. testade 2 gånger nästa samma resultat förutom att pingen var 136

Är det möjligt att ens spela för min del?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Drapan:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Drapan:
Skrivet av kalkih:
Skrivet av Drapan:

Ruskigt smaklös design av dem att från början göra karaktärerna sådär.

Lättklädda (till viss del ganska uppenbart av sexuell natur) småflickor. Jomenvisst, bra jobbat.

Missförstå mig inte, hade inte klagat det minsta om det var ett hardcore porr mmo där det gick ut på att klä av tjejer enbart med hjälp av snorren. Men ett spel med vad som enbart kan beskrivas som pre-pubertala småflickor som presenteras på det här sättet? Det finns gränser.

Du vet att spelet är utvecklat i korea va?

Har det någon som helst relevans?

Ja för det var inte Arenanet som stämde någon. Det är inte koreanska. Det är skapande för eventuella Lineage 3 som försökte stämma.

Yet again, get your facts straight.

EDIT: Förövrigt kan jag inte förstå hur mitt inlägg gällande citeringen kunde bli konstig när jag bara klickade på citera knappen=

Get my facts right?!?! Get your eyes sorted isf. Har inte skrivit något gällande någon stämning. Min post rörde endast deras ytterst tveksamma stil på den såkallade "Elin" rasen.

du hade skrivit detta: " Lägg sedan på det faktum att ArenaNet som gör GW2 stämmer Tera för att ha stulit från dom,"

Yet again det var inte ArenaNet som stämmde det som jobbar på Tera. Fortsatte bara konversationen så förlåt om du inte hängde med i vad det pratades om.

Du hade inte gjort vadå saru, saru?!

EDIT: NVM, citerade fel snubbe


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Drapan:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Drapan:
Skrivet av kalkih:
Skrivet av Drapan:

Ruskigt smaklös design av dem att från början göra karaktärerna sådär.

Lättklädda (till viss del ganska uppenbart av sexuell natur) småflickor. Jomenvisst, bra jobbat.

Missförstå mig inte, hade inte klagat det minsta om det var ett hardcore porr mmo där det gick ut på att klä av tjejer enbart med hjälp av snorren. Men ett spel med vad som enbart kan beskrivas som pre-pubertala småflickor som presenteras på det här sättet? Det finns gränser.

Du vet att spelet är utvecklat i korea va?

Har det någon som helst relevans?

Ja för det var inte Arenanet som stämde någon. Det är inte koreanska. Det är skapande för eventuella Lineage 3 som försökte stämma.

Yet again, get your facts straight.

EDIT: Förövrigt kan jag inte förstå hur mitt inlägg gällande citeringen kunde bli konstig när jag bara klickade på citera knappen=

Get my facts right?!?! Get your eyes sorted isf. Har inte skrivit något gällande någon stämning. Min post rörde endast deras ytterst tveksamma stil på den såkallade "Elin" rasen.

du hade skrivit detta: " Lägg sedan på det faktum att ArenaNet som gör GW2 stämmer Tera för att ha stulit från dom,"

Yet again det var inte ArenaNet som stämmde det som jobbar på Tera. Fortsatte bara konversationen så förlåt om du inte hängde med i vad det pratades om.

Du hade inte gjort vadå saru, saru?!

EDIT: NVM, citerade fel snubbe

...

Medlem
Skrivet av Drapan:
Skrivet av Palpatine666:

Ingett fel på lamm kött!

Inte skillnad på lammkött och 7 åringar i dina ögon?

Jo men det där ser ju ut som tonåringar inte 7 åringar. Dom har ju kurvor, bröst etc.

Medlem
Skrivet av Palpatine666:
Skrivet av Drapan:
Skrivet av Palpatine666:

Ingett fel på lamm kött!

Inte skillnad på lammkött och 7 åringar i dina ögon?

Jo men det där ser ju ut som tonåringar inte 7 åringar. Dom har ju kurvor, bröst etc.

Dem har inte mer bröst än genomsnittlig sjuåring. Dem har applicerat vuxen sexualitet på barn vilket bara är sjukt. Med undantag för höfterna, som dessutom är konstant rörelse (hade platsat i stripshow om det var en vuxen) så talar INGET för att det skulle vara en tonåring.

Art-stilen må vara asiatisk men även inom den så ser inte tonåringar så unga ut.

12
Skriv svar