Tips på PSN-spel!

Medlem
Tips på PSN-spel!

Jag har börjat sneglat mer och mer på PSN vad det gäller spel, då det verkar som att originaliteten finns där nuförtiden (läs: inte ett fps), så har ni några tips på bra spel, gärna plattformare av alla dess slag så skriv gärna ner dom här.

PSN-spel jag redan äger:
OutLand
Journey
Flower
Pac-Man
R&C: Quest for Booty
Lara Croft and the guardian of light
Infamous
Super Stardust
Wipeout

MVH Jozo

Limbo är ju plattformare och lite annorlunda, så det kanske faller herrn i smaken? Står lite still i skallen just nu på andra tips, men kändes som att det i alla fall var en grej du verkligen inte borde missa.

Medlem

Just ja, Limbo har ju släppts till Ps3 också. Det hade jag totalt glömt bort

Medlem

Supersonic acrobatic rocket-powered battle-cars.

Bilar som skjuter in bollar i mål med hjälp av jetblasts och akrobatik, konstigt koncept, ja, men det är faktiskt riktigt roligt online! 4 players splitscreen online, dessutom. Perfekt för förfesten.

Castle crashers var mycket trevligt med.

Medlem
Skrivet av GnutAh:

Supersonic acrobatic rocket-powered battle-cars.

Bilar som skjuter in bollar i mål med hjälp av jetblasts och akrobatik, konstigt koncept, ja, men det är faktiskt riktigt roligt online! 4 players splitscreen online, dessutom. Perfekt för förfesten.

Castle crashers var mycket trevligt med.

Om man inte gillar gameplayet så kan man ladda hem demot och bara låta det vara på i menyn.. världens bästa låt!!!
Demot räcker bra, även det till förfesten för övrigt..


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av GnutAh:

Supersonic acrobatic rocket-powered battle-cars.

Bilar som skjuter in bollar i mål med hjälp av jetblasts och akrobatik, konstigt koncept, ja, men det är faktiskt riktigt roligt online! 4 players splitscreen online, dessutom. Perfekt för förfesten.

Castle crashers var mycket trevligt med.

Jag trodde först att du hittade på det där namnet, det lät lite för "over the top" för att vara äkta, men så är det det

Medlem

Är själv sugen på någon lir till PSN som jag kan spela med tjejen. RE5 var det senaste vi körde.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Finns ju många bra såklart men Infamous som du listar är ju inget äkta "PSN-spel". Det kommer bli grötigt att hålla reda på vilka spel som är exklusiva PSN-spel (som bara finns att köpa på PSN) framöver ju oftare man ser fullängdarna för digital nedladdning där också. Jag köpte Darksiders i helgen för 70kr t ex. Fett bra köp.

"Måste ha" bland PSN titlar är Trine 2.

Annars är ju Dead Nation riktigt bra co-op spel. Jag rekommenderar även Castle Crashers, Braid, 1942 och Bionic Commando.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:

Finns ju många bra såklart men Infamous som du listar är ju inget äkta "PSN-spel". Det kommer bli grötigt att hålla reda på vilka spel som är exklusiva PSN-spel (som bara finns att köpa på PSN) framöver ju oftare man ser fullängdarna för digital nedladdning där också. Jag köpte Darksiders i helgen för 70kr t ex. Fett bra köp.

"Måste ha" bland PSN titlar är Trine 2.

Annars är ju Dead Nation riktigt bra co-op spel. Jag rekommenderar även Castle Crashers, Braid, 1942 och Bionic Commando.

Nej du har rätt, jag räknar inte heller Infamous som ett riktigt PSN-spel, men jag fick det gratis efter att PSN var nere förra året, så jag skrev ner det.

Trine 2 ser onekligen intressant ut, riktigt vackert spel med mysiga pussel. Men är det lokal coop, eller är det bara online?

Medlem

Jag tror det är local co-op. Har för mig att jag läst det men vet inte säkert. Jag spelar det singleplayer och jag tror det gör sig allra bäst som singleplayer faktiskt. Det finns nog roligare co-op tror jag.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Paddington:

Finns ju många bra såklart men Infamous som du listar är ju inget äkta "PSN-spel". Det kommer bli grötigt att hålla reda på vilka spel som är exklusiva PSN-spel (som bara finns att köpa på PSN) framöver ju oftare man ser fullängdarna för digital nedladdning där också. Jag köpte Darksiders i helgen för 70kr t ex. Fett bra köp.

"Måste ha" bland PSN titlar är Trine 2.

Annars är ju Dead Nation riktigt bra co-op spel. Jag rekommenderar även Castle Crashers, Braid, 1942 och Bionic Commando.

Nej du har rätt, jag räknar inte heller Infamous som ett riktigt PSN-spel, men jag fick det gratis efter att PSN var nere förra året, så jag skrev ner det.

Trine 2 ser onekligen intressant ut, riktigt vackert spel med mysiga pussel. Men är det lokal coop, eller är det bara online?

Det är co-op online med, jag har nyss spelat igenom det och tagit platinum (vilket är enkelt), ihop med en kompis. Det är lätt att bjuda in varandra m.m också. Det är ett väldigt mysigt spel!

Håller inte alls med "paddington" om att det gör sig bäst i SP, jag tycker tvärtom. När man spelar co-op kan man hjälpas åt på ett helt annat sätt - man får ut mer av det helt enkelt! Min åsikt


signatur

ljungisochsimis.tumblr.com

Medlem

Håller helt med Ljungtuva här Trine 2 är mycket roligare i co-op !


signatur
1
Skriv svar