Skyrim, får inte bort min säck med pilar på ryggen.

Medlem
Skyrim, får inte bort min säck med pilar på ryggen.

Egentligen bara en estisk fråga, men tycker det ser lame ut som mage att vingla omkring med pilar på ryggen. Har slängt alla pilar och pilbågar, men skiten sitter kvar, tips?

Medlem

Säcken med pilar heter koger

Google säger att det finns fler mes samma bugg, leta rätt på bågen/pilarna igen och equippa/unequippa dom så ska det fixa sig (ja det måste vara samma båge/ samma sorts pilar)

verkar som det händer om du kastat/sålt grejerna utan att ha unequippat dom först.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Heh. "Vingla omkring med pilar på ryggen" - det låter snarare som du har blivit skjuten. Är du säker på att de inte sitter fast?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

men hur i hela friden ska jag ta reda på vilken båge och pilar det, omöjligt ju. har köpt en hunter och imperial bow nu och prövat equippa dem och unepquippa dem men skiten sitter fast

Medlem

Har du två koger om du tar på dig ett nytt?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

fixa det, köpte nya pilar, equipp, unequipp voila

Medlem

Ok.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Om det händer igen, se till att du tar de pilar som har fastnat på ryggen, equipa de, stäng inventoryn, öppna den igen och unequipa, så är de borta!

Har råkat ut för det ett par gånger nyligen också, men inte tidigare. Mycket udda. Letar efter orsaken till det nu, samt har rapporterat det till både BethSoft och the unofficial skyrim patch.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar