Guild Wars 2-betan – vad tycker du?

Medlem
Skrivet av gryzor:

wtf, jag som precis tänkte handla detta -- blir inget av då

Så du väljer att inte köpa spelet p.g.a. ett par negativa kommentarer. Du måste vara en politikers våta dröm. Skaffa dig en egen uppfttning ffs


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av PigLift:

Överlag mycket positivt första intryck.

En väl populerad värld som inte känns ödslig och många smarta lösningar i gameplay som tog en stund att fatta. Har aldrig fattat varför folk gnäller över att man inte kan hoppa i ettan men när man kan det i tvåan så förstår jag plötsligt. Det bidrar verkligen till känslan i spelet och även undervattensstriderna bådar gott inför framtiden.

Stridssystemet är mer interaktivt än i ettan och hela världen känns mer organisk tack vare att man frångått quest listan.

En eloge också till utvecklarna som var snabbt ute på Twitter och kommunicerade angående de problem som var/är.

Jättenöjd med köpet och tror verkligen att detta kan bli riktigt bra, även om det ännu är lite oklart hur mini-transaktionerna är tänkta om de kommer få en avgörande taktisk betydelse eller rent kosmetiskt, som i ettan.

Ett klart annorlunda grepp på genren som samtidigt lyckas lösa en hel del saker på ett väldigt intiutivt sätt.

Testat samtliga tre raser upp till level 10, warrior necro och mesmer.

Du kan se redan nu e betan ungefär vad som är tänk att finnas att köpa genom mikrotransaktioner.
Och det är mest kosmetiska saker och även "latte mans" prylar. (För 35gems kan du komma åt din bank vart du en är EN gång. Du kan även köpa Gems för IN-Game pengar.)


signatur

Rwa?

Medlem

Oj, då antar jag att NDAn inte gäller på samma sätt längre?

Jag är själv från en razer sponsrad GW 1 guild och bryr mig därför inte jättemycket om PvE delen i spelet egentligen. Måste dock säga att jag tycker det är väldigt underliga saker som vissa klagar på här i denna tråden angående PvEn.
Okej, det finns inte vanliga quests men istället så är varenda zone fylld med events och du kan träffa på NPCs som ger dig diverse uppdrag ute i världen som exempelvis att eskortera dem.

Jag anser att levelingen är en väldigt liten del av ett spel, men jag får nog ändå säga att GW2 har bland de coolaste systemen för detta av allt jag testat hittills.
Ang WvW så är det ju något liknande DAoCs RvR och kan därför ta ett tag innan det blir något bättre än zergande keep takes. De som spelat DAoC vet ju dock att efter en viss tid så började det bli allt mer vanligt att folk roamade runt i grupper i realm war zonen och sket i keep takes med mera och därav blev det lite mer intressant.

Det är dock viktigt att veta att GW1 var totalt överlägset över alla andra rpg spel när det kom till arenor, ladders och turneringar av olika slag, Därav kanske man bör se WvW mer som en bonus.

Medlem
Skrivet av Stodet:

De jag såg på en stream blev jag inte alls imponerad över. PvPn ser stel ut och inget revolutionerade. Ännu ett failhype!

Jag har kollat på ett antal streams och jag kan säga att det inte direkt finns någon som kan spelet ordentligt än. De flesta struntar i sina traits och använder t ex. dogde på ett felaktigt sätt. Det förekom även ofta att folk bara hoppade in i PVPn utan att ens ha kollat igenom sina "abilities"...

Medlem

Jag ska påpeka att det för mig (GT 220 lawl) bara är ca 5 fps skillnad mellan att ha allt på högsta till att ha allt på lägsta. Ännu ett tecken på att det är väldigt dåligt optimerat och det lär vara något dom kommer fixa till nästa beta med tanke på hur många det är som har problem.

Medlem
Skrivet av Syahin:

Jag ska påpeka att det för mig (GT 220 lawl) bara är ca 5 fps skillnad mellan att ha allt på högsta till att ha allt på lägsta. Ännu ett tecken på att det är väldigt dåligt optimerat och det lär vara något dom kommer fixa till nästa beta med tanke på hur många det är som har problem.

Som sagt tidigare så spelar det i princip ingen roll om du ökar eller sänker inställningarna, spelet använder sig just nu till stor del av cpu tydligen istället för att ta mer kräm från gpu

Inaktiv

Till alla dom som spelat GW2 nu i helgen och fått testa på hur spelkänslan är, Hur fightingen är, Hur bra DODGE är, Hur rörligt strids systemet är (tera online?), Och om det är som DEVS säger:

"Det är ren SKILL när du pvp,ar eller pve,ar" Dvs, Du kan som lvl 1 ta ner ett monster som du möter igentligen på lvl 20 bara du har skill och dodgar när du måste m.m

I TERA ONLINE så va det VERKLIGEN så, Jag testade tera betan och när jag va lvl 20 så kunde jag ta ner monster som va till för lvl 40+, Hur? Genom skill och flitigt användande av DODGE.

Hur är det i GW2 ? Funkar DODGE bra? dvs du kan rulla undan/hoppa undan från attacker eller är det fortf stå och mata slag face to face och hoppas på att monstret inte träffar och gör någon kritt?

Det är just DET HÄR som är den stora frågan för mig om jag ska gå: Guildwars 2 och planetside 2 eller TERA ONLINE och planetside 2?

Gillade dodge bekanismen i TERA, och lika så Vindictus, men hur är det i GW2?

Är tackam för alla snabba svar jag får då jag har pengar på banken nu som är redo att slösas på ändra GW2 eller TERA.


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem
Skrivet av Red_Eyez_Gr3mlin:

Till alla dom som spelat GW2 nu i helgen och fått testa på hur spelkänslan är, Hur fightingen är, Hur bra DODGE är, Hur rörligt strids systemet är (tera online?), Och om det är som DEVS säger:

"Det är ren SKILL när du pvp,ar eller pve,ar" Dvs, Du kan som lvl 1 ta ner ett monster som du möter igentligen på lvl 20 bara du har skill och dodgar när du måste m.m

I TERA ONLINE så va det VERKLIGEN så, Jag testade tera betan och när jag va lvl 20 så kunde jag ta ner monster som va till för lvl 40+, Hur? Genom skill och flitigt användande av DODGE.

Hur är det i GW2 ? Funkar DODGE bra? dvs du kan rulla undan/hoppa undan från attacker eller är det fortf stå och mata slag face to face och hoppas på att monstret inte träffar och gör någon kritt?

Det är just DET HÄR som är den stora frågan för mig om jag ska gå: Guildwars 2 och planetside 2 eller TERA ONLINE och planetside 2?

Gillade dodge bekanismen i TERA, och lika så Vindictus, men hur är det i GW2?

Är tackam för alla snabba svar jag får då jag har pengar på banken nu som är redo att slösas på ändra GW2 eller TERA.

I stort sett ja. Dodge i GW2 använder sej av en "dodge mätare" som fylls på av sig själv, som thief kan jag dra 2 dodge efter varandra innan min dodge mätare är tom, efter det så måste jag vänta några sekunder tills den har fyllts tillräckligt för att göra en till dodge (många klasser har skills som fyller på mätaren snabbare för en viss tid eller fullt på en gång etc). Under den ~halvsekunden som det tar att dodge'a så kan inget träffa dig.

Om du kan ta ner ett monster eller inte utan att överhuvudtaget bli träffad beror mycket på monstret i sig, hur pass långsam och hur stor radie dess attack har. Du behöver inte nödvändigtvis använda dodge för att undvika en attack, du kan också springa helt vanligt utanför dess range eller bakom monstret etc men som sagt, det beror mycket på monstret i sig.

Ska man ta ner ett lvl 20 monster som lvl 1 så ska man nog vara väldigt skicklig, ha väldigt låg ping, och monstret i fråga vara väldigt långsamt, typ en stor björn eller nåt. Lite svårt att säga säkert i en beta eftersom det var en hel del lagg med i bilden. I stort sett bara i går morse som jag upplevde att jag hade en bra ping, resten av tiden var nog mer i närheten av ~200-300ms och mer, vilket gör det hela bra mycket svårare.

Du kan definitivt inte stå och mata slag face to face, iaf inte som thief. Det går si och så om monstret är ett "standard monster" på samma level som du eller lägre, i vissa fall även 2 monster på samma gång, men du lär sluta fighten på väldigt låg hp, blir du dessutom crittad är det i stort sett godnatt.
Är monstret högre level än du så är du nästan alltid såld om du inte försöker undvika några slag.
Detta dock ur en thiefs synvinkel, jag kan tänka mig att en guardian eller någon annan klass med bättre defenses klarar av det bättre.

Notera också att du aldrig kommer till den nivån att du kan one-shotta allt. Försöker du som lvl 28 springa in i newbie zonen och döda några lvl 3 mobs hur lätt som helst så lär du få en shock, eftersom du automatisk blir scalad ner i level så att den zon du befinner dig i fortfarande är en utmaning. Med andra ord så blir du totalägd om du försöker ta dig an en större grupp lvl 5 mobs fast du är lvl 40 eftersom spelet automatiskt tar ner dig till ~lvl 5-6 i så fall.

Medlem

Kan också tillägga att detta är inget lätt spel, har högst troligtvis dött mera under denna helg än under ~3 år sammanlagt när jag spelade WoW sist (om man räknar bort pvp).
Hittade många events, "quests" och skill challenges som jag helt enkelt inte klarade av solo, även fast jag är en rätt bra spelare (inget skryt). Om ni har spelat WoW så vet ni såna där group quests som man kan klara rätt enkelt själv också? Glöm det i GW2, finns inte en chans att du kan solo en group event såvida du inte lyckas exploita eller bugga det på nåt sätt.
Dog många gånger mot ett enda monster på endast en eller ett par levels högre än mig, helt vanligt att ett enda slag från ett monster tar bort upp till halva din HP, igen, som thief.
Speciellt level 15-20 var en pina, drog nästan ragequit ett par gånger där efter att ha dött igen för femtielfte gången
Blev lite bättre efter level 20 när man började få lite vettigare gear.

Medlem

första spelet i mannaminne som fått mig att sitta som klistrad...

det levde inte upp till mina förväntningar... det överträffade dom med råge...

ta ert Tera och tryck upp det i synagogan...


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem

Det är ett bra spel, men det tar ju sin lilla tid att vänja sig.

Sleep-jump buggen är f.ö hysteriskt kul

Medlem

Helt klart 10/10!!!

Sitter förövrigt och väntar på slut eventet som ska hända runt kl 8


signatur

In Hoc Signo - PPP

Inaktiv
Skrivet av Kerrai:

Saker som stör mig i GW2:

Avsaknaden av quests.
I princip enbart "event" quests. Vilket leder till att man i princip aldrig kan questa exakt när man själv vill. Vilket gör att man tappar kontrollen över när man vill göra vad vilket enligt mig är rätt dåligt.

Gear, gearen ser inget speciellt ut jämfört med en lvl 10 och lvl 80 (infon om lvl 80is tagen från youtube videos). Vilket också är jätte tråkigt. Har man nått högre level vill man se lite flashig ut. Inte som en lvl 10 med längre kjol..

Med tanke på att det inte är någon månadskostnad kommer de inte heller patcha in nya saker i spelet. Det kommer du få betala för, vilket i längden kan bli en del pengar det också.

Grafiken kan man inte direkt kommentera nu, men den grafik som är nu är riktigt undermålig och inte värt ett spel från 2012.

Håller inte med, kartan är full av "Renown Hearts", inte bara dynamic events.

High level gear sitter de och håller på till release, det fanns väldigt begränsat med gear-skins i betan.

De kommer patcha in nytt material, de har gjort det i Guild Wars 1 konstant i sju år.

Grafiken siktar inte på realism utan på att påminna om deras artwork. Smaken är väl som baken i den frågan, men jag tycker det är ruggigt snyggt.

Medlem
Skrivet av jonis:
Skrivet av mosoloa1:

Jag har varit spänd efter att höra vad folk kommer säga efter betan och nu får man ju veta. Låter som de flesta säger att det är en besvikelse? Synd.

Har väntat länge på detta spel. En beta är ju ändå ganska nära release också

Du bör testa själv, och jag håller inte med om att "de flesta säger att det är en besvikelse". Snabbscannar man av tråden här så är det blandade intryck, men det intressanta är att de som ställer sig positiva till betan uteslutande verkar kunna argumentera för det. De som är negativa verkar mest dra en "it sucks", eller variant på "majorly overrated". Det är svårt att hitta negativ kritik i tråden som inte blivit motbevisad som rent papegojprat. Det skulle vara själva motorn då, som definitivt behöver optimeras innan släpp.

Hur som, försök ordna en möjlighet att testa själv.

Spelet är helt klart något som är välkommet , ett nytt mmo äre vad det är . HAr spelat ca 10 h nu lr så och bara spelat typ 2 q som säger att jag ska farma x antal saker


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Spelade en outdoor boss. råkade stampla på det. var typ 5 stycken där som på något sätt summnat honom ,
I mot sluten av fighten var vi säkert en 15 pers ,
Och fighten var rolig . man var tvungen att springa runt för hans area effekt döda portals han slängde upp samt massa minions ,

Är så grymt impad hur deras events funkar , man kan springa där för sig själv och små questa , helt plötsligt drar en event igång , inom minuten är det en 3-10 st som gör eventet alla hjälps åt och gör det bra , och ingen är med i ett party eller skriver något .


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Vill bara slänga in mitt personliga tycke om betan och spelet... GW2 är inte återuppståndet av jesus men snarare en frisk vind i det trötta och monotoma mmo genret. Jag vågar faktiskt till och med säga att vissa saker är en positiv evolution som fick mig att hå lite hopp i mmorpg spel igen.

'Saker folk snackar om som jag tycker att :'

-Otrolig vacker design, överlag väldigt sammansatt utseende med super ambitiös och vackraste huvudstad jag någonsin sett.

-event/dynamik systemet funkade ok. Jag hade hoppats på att det skulle vara lite friare. Allt snack om att det skulle vara så fritt att utforska stämde inte riktigt. Du följde i stort sett en förklädd väg ändå. själva Eventen i sig var både ris och ros.

-Svårighetsgraden i överlag var medel eller nästan för svårt. Vilket är ett plus i mina ögon. Man får glömma bort tank 'n spank tänkandet och tvinga sig själv att vänja sig mer med deras aktiva combat system.

-Startzonerna är inte bara en "noob zone" De lyckades verkligen med känslan om en episk skala. Städerna är fyllda med liv och questområderna kändes inte alls tomma. Där man börjar spelet är också bara en stenkast ifrån de olika raserna "huvudstad" och sticker ifrån den klassiska "tutorial" känslan vilket jag oftast inte uppskattar i andra mmorpgs.

Det finns mycket bra och dåligt man vill ta upp om spelet , men i slutändan så hade jag kul för första gången på länge för ett mmorpg. Man kan inte vara nöjd med allt i GW2 men det lyckades positivt överraska en trött gammal mmo junkie som lilla mig i alla fall :).

Medlem

Om man baserar sitt köp på en beta har man troligen gjort fel.
Men iaf här är min lista på + under betan.
*Grafiken och landet, sitter med en 32" tv på 1.5m avstånd och spelet är inte mindre än magiskt när man går runt och kollar.

*Städerna! Var ni inte i någon hvudstad missade ni något ordentligt! En stad är minst lika stor som alla factions städer i te.x wow.

*Gameplay:Rätt evulution från wow's gameplay och dodge är helt underbart, är inget pro ännu men att använda dodge i pvp flitigt kunde jag hamna på 200 poäng och 1 death i pvp med både mesmer och guardian.

*Questerna: Här har så många gjort fel och dömt hunden efter håren, i början så finns det fasta event som flera får tron om att det är så det fungerar, NEJ!
Spring ut i skogen eller vart du vill och något kommer hända! du kanske räddar en liten by eller ser en bortsprungen hund.
- är dock att början bör vara mer inbjudande än vad det var.

*Klasserna: Saknar bara en klass som är mer support/healer än dmg/healer, annars njöt jag av alla klasser förutom theif.

TL;DR
+Grafiken
+Event systemet
+PVP gameplay
+PVE gameplay
+Städerna!

- Theif
- Fick inte spela en Azura :(!
- PVE kunde ibland vara lite väl långsamt mot en "mini-mini" boss
- Beta sjukdommar som botas innan release :)!


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Medlem

Riktigt underhållande och vackert spel för en uttråkad ex-wowspelare.

SWTOR var värt boxen men inte en sub.
GW2 skulle vara värt en sub men har ingen! Underbart.

Kastade mina pengar på skärmen och det gav resultat.

Spelet är i beta, trots det är det vad jag kan se buggfritt. Ja, spelet behöver optimeras - men det är väl därför man har betor? Det är ju inte direkt release imorgon.

Det överträffade förväntningarna. Fullständigt vackert spel, och folk hjälper varandra hela tiden! Trodde att man skulle ignorera att ressa varandra och så... men man hjälper till på alla sätt. Allt flyter liksom.

En sidosak angående optimeringar: jag hade superbra fps i The Mists av någon anledning. Dessutom har de uppdateringar man gjorde under helgen vad jag sett gett resultat. Instant loggin och något bättre fps.

Medlem

Jag hade jävligt roligt när det inte var problem att logga in eller laggade som det gjorde första dagen.

Spelet är snyggt, en Ranger med svärd är så skönt mobil, men man måste verkligen hitta rätt vapen för sin spelstil, vapnet/nen är ju det som sätter de första 5 skillsen.

Spelade på Domination som verkade vara rätt kraftigt befolkad men det gick bra sedan lördagen iaf, krigade i WvW mot Far Shiverpeaks och nån mer, sanslöst roligt!

Apropå melee-krigandet, man gör bäst i att ha ett ranged vapen att byta till, men i vissa situationer är det "Hammertime" =D
Warrior-WvW


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Tyckte betan var riktigt rolig, kul med nytt sätt att hantera skills på(har inte spelat gw1).

Skickar med 2 bilder (Pve) som inte blev så jätte bra men var jättemaffigt i spelet och looten från kistan ser ni nere till höger på andra bilden

Medlem

roligaste jag haft sedan Everquest 12 år sen.

Medlem

En liten halvtaskig video på End Eventet, under bossfighten låg man på stadiga 5 fps


signatur

In Hoc Signo - PPP

Inaktiv

Vill inte ens testa spelet.. tyvärr gott folk!

Har tröttnat på Grindfesten.

Medlem

-Ids fan inte läsa tidningen längre, så djävla jobbigt att vända blad.

-Fan är du helt jävla apatisk?

-Ja, kan nån djävul bära hem mig?, jag ids inte ens gå själv.

typ.
Gnälla om nått man inte provat, för hur man tror att det kan vara.. Närking much?
var fan är poängen med en sån kommentar?


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Har spelat ganska mycket i helgen. Det enda MMO jag spelat tidigare är EVE och Planetside.
Mesmer - lvl13ish
Guardian - lvl 13ish
Engineer - lvl 10
Necro - lvl 4

Mitt favorit startingarea var nog Norn, storyn i Norn var trevligast tycker jag. Storyn i human tappade jag ganska snabbt.
Och Charr starting area kändes väldigt svårnavigerat.

Spelade en del "solo" i början under tiden som jag försökte komma till samma server som mina vänner.
Det var inte så kul tycker jag, men det var inte tråkigt heller. Till och från var det underhållande "quests"

När jag sedan teamat upp med mina två kompisar så började det roliga. Vi testade lite structured pvp. Det var jäkligt kul men lagen blandades hela tiden så det var lite svårt för oss att samarbeta, men fortfarande väldigt kul.
Vi gick sedan vidare till wvwvw och började roam'a runt lite. mötte lite små grupper som vi smiskade för att sedan blir gankade av en hel hord. Vi hamnade i ganska många små strider typ 5v5ish och det var riktigt kul. Vi tog över en outpost och claimade den till vårt guild, Köpte en ram och placerade den alldeles för långt från dörren -_- och blev gankad av fler gigantiska horder. Överhuvudtaget var detta det bästa med WvWvW, att glida runt och hamna i trubbel tillsammans i små gangs och utföra alla små uppgifter runt om på kartan.

Sen spårade WvWvW ur och alla var i grupper om 25-50 vs 50-25(men oftast kändes det mer som 50 vs 5) och en grupp stod och sköt pilbågar från muren medans attackerande gruppen stod nedanför och försökte skjuta tillbaka. Användandet av seige equipment var näst intill obefintlig och när den användes sköt/rammade alla olika delar av fortet eller försökte träffa infanteri istället för dörren. Sedan kunde precis alla överge sina poster för att jaga en flyende invader över hela kartan..

Senare bestämde vi oss för att glida runt lite i PvE världen. Vi gjorde lite hjärtan och storylines. Sen vandrade vi iväg mot okänd mark vid kanske lvl11-13. I en skogsdunge stötte vi på ett sånt gigantiskt trädmonster som var infekted eller sjukt. Vi började anfalla den och striden pågick väldigt länge då vi var bara 3 st. Och jag var nästan spyfärdig av att kameran rörde sig hela tiden + den låga fps'n. Men till slut så dör den och vi lootar lite. Så PANG kommer det fram portaler från "underworld" och hela skogsdungen invaderas av monster. Så vi börjar slåss för att stänga dem ^^.

Efter denna strid vandrade vi upp på en kulle för att se ut över ett träsk, Och när vi inte trodde det kunde bli mer episkt så ser vi hur gigantiska armliknande saker börjar stiga upp bland trädkronorna. Vi sätter så klart fart rakt mot monstret. Springandes genom skogen kommer vi ut vid en stor öppning där många spelare har samlats runt det största monstret jag sett i spelet. Vi dyker in i striden och listar snart ut hur man ska döda den. Monstret faller till sist och vi får rätt fet loot.

Vi gjorde så mycket mer men jag ska inte skriva om det. I WvWvW var det absålut "small gangs" aspekten jag gillade mest. Inte så mycket gigantiska horder där man inte ser vad som händer och man blir golvad instantly och sedan avrättad av 25 spelare.
Kort och gott ser jag fram emot mer äventyr i spelet och inte minst de aspekter jag inte ens hann testa just nu som att skaffa snygg gear, crafting/gathering, dungeons och hela guild-aspekten (som för övrigt verkade väldigt djup,).

Har försökt snygga till texten lite men reserverar för eventuella konstigheter och stavfel. Tack, hoppas ni också hade det gött i betan. Dags att städa och återgå till verkligheten.
/Chris

Medlem
Skrivet av Syahin:

Jag ska påpeka att det för mig (GT 220 lawl) bara är ca 5 fps skillnad mellan att ha allt på högsta till att ha allt på lägsta. Ännu ett tecken på att det är väldigt dåligt optimerat och det lär vara något dom kommer fixa till nästa beta med tanke på hur många det är som har problem.

Jag har hört att optimeringen normalt är det sista stadiet i ett spels utveckling...

Medlem

Från erfarenheter av WoW, Aion, AoC, SWTOR, Eve, Perfect World, Hellgate London så är jag glad att säga att ÄNTLIGEN så har mmo-genren gått framåt ett steg. Är så trött på konstant grindande och quest som "gå till honom, gå till honom, gå till honom... ooooch, gå till honom." Så jävla underbart att spela ett mmo som faktiskt vill att genren ska gå framåt och bli något större än vad det är. Jag körde Tera betan i 20 minuter och tröttnade direkt på samma gamla skit som man redan sett tusen gånger. Jag var aldrig uttråkad under hela GW2 betan som konstant utmanade och underhöll mig. De gångerna som man grindade så var det för man själv valde att göra det som vid magic find 50% boost.
Jag hann aldrig upp till lvl30 och elite spellsen, men var nära nog och jag njöt av varje sekund av att spela ett nytt och fräscht spel.

Medlem

Jag har själv bara lirat upp till lev 3 så jag har inte så mycket att säga om spelet än. En del saker känns bra en del sämre, vill helst att andra skapar sin egen uppfattning.
Det jag inte förstår är varför 95% av de som dissar spelet bara skriver en mening, typ "Det suger". Ingen förklaring vad som inte är bra eller varför de tycker det suger. Jag får känslan av de skriver så utan att gett det en chans, om de testat det alls.
Annars så tackar jag för alla andra som ger mer utvecklade svar. Både positiva och negativa.

Medlem

Level 17 Norn Warrior.

Väldigt nöjd med striderna, svåra och krävs skicklighet.

Nu har jag inte kört så mkt pvp dock, får ta det nästa event.

Världen verkar enorm, i slutet av betan hade jag bara upptäckt 4% av världs kartan. Då kom jag till nån karta vid namn plateau, minns inte det fullständiga namnet.

Medlem
Skrivet av Uberlaz0:

Jag har själv bara lirat upp till lev 3 så jag har inte så mycket att säga om spelet än. En del saker känns bra en del sämre, vill helst att andra skapar sin egen uppfattning.
Det jag inte förstår är varför 95% av de som dissar spelet bara skriver en mening, typ "Det suger". Ingen förklaring vad som inte är bra eller varför de tycker det suger. Jag får känslan av de skriver så utan att gett det en chans, om de testat det alls.
Annars så tackar jag för alla andra som ger mer utvecklade svar. Både positiva och negativa.

Det är modernt att ogilla nya populära spel utan en ordentlig orsak. Det enda jag inte gillade var channels på servern som gjorde det jobbigt att försöka spela ihop med någon man känner på grund av köer. Men det är något som bara varar under beta eventen.

Skriv svar