Diablo III – ondskan är tillbaka!

Robot
Diablo III – ondskan är tillbaka!

Missa inte Blizzards läckra tv-reklam hos FZ Play – orkar du stå ut tills den 15 maj?

#blizzard


Medlem
Diablo III – ondskan är tillbaka!

Diablo Himself I brasan?

Medlem

Meh, ett hack n slash som inte kommer med särskilt mycket förutom ett AH där man kan använda sina egna pengar för att bli bäst.

Men klart det står ju Blizzard på lådan....

Medlem

RECENSION:
Stämningen från trailern är skön, gillar att den var relativt kort men ändå så fick man den där "FUCK YEAH" känslan.

Musiken och ljudet var väldigt passande och gav definitivt det där lilla extra som skapar gåshud. Dock så måste jag säga att det känns som att den mörka och apokalyptiska känslan i trailern påminde mig om att spelets grafik olyckligtvis inte har samma visuella känsla.

Denna trailer är definitivt nästan endast vid samma längd som en teaser men den levererar på ett sätt som en fullskalig längre trailer bara kan. Rekommenderas skarpt.

+ Ljudet
+ Snygg CGI
+ Gåshud

- Påminnelse om hur spelet borde vara mer visuellt sett
- Spoilers

Medlem

Tbh är det ingen som bryr sig om Diablo 3 är bra eller inte. Alla spelsidor kommer ge det max-betyg ändå och det får mig känna mig äcklad angående allting med gaming. It's Mass Effect 3 all over again...

Medlem

Hur kan Blizzard skapa en så extremt kass reklamfilm till ett så grymt spel?

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Tbh är det ingen som bryr sig om Diablo 3 är bra eller inte. Alla spelsidor kommer ge det max-betyg ändå och det får mig känna mig äcklad angående allting med gaming. It's Mass Effect 3 all over again...

Trots att jag är en stor diablo-nörd måste jag hålla med dig, speljournalistiken behöver verkligen sluta ge automatiska nior och tior till allt som är nytt, dyrt, och stort från stora spelstudios. Jag ger mig ogärna in i den oändliga spelbetygsmatchen, men faktum är att något som får en femma borde enligt den 10-gradiga skalan vara ett okej spel. Som det är nu är allt under 7 pest och borde inte spelas.

Inaktiv

Håller med DarkZide8 och Nidus. Kände lite äckelsmak i munnen av ME3 rescensionerna.Litar bara på Angry Joe nuförtiden.

Medlem

Många har väntat .. Men frågan är ?
Är det verkligen så bra? Var det värt all hype och är det något nytt för de som spelat innan.
Riktigt fjuttig video som inte visade något i spelet egentligen....


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Vilken fröjd det är att se en reklam för ett spel som inte kommer till konsol "For PC and Mac" AwwwwwwwwYeaaaaah!

Medlem

kanske den bästa trailern genom tiderna + att D3 kommer bli ett sjukt bra spel.


signatur

If u can´t kill me, Join me

Medlem

Varför envisas företag med att alltid göra reklamer som inte alls representerar spelet/produkten? Är det för att man inte har tillit till sin produkt?

Medlem

Feeet film!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Skulle d3 komma till konsol?

Medlem
Skrivet av Intuiz:

Skulle d3 komma till konsol?

We have a console team which is actively in "research and development" mode. The current consoles, we feel, are very viable for Diablo 3. But we're not just going to port it over. We're trying to figure out, if we're going to put it on a console, how do we change it so that it feels like a console game and not a PC game that was put on a console. But there will be no announcements until we figure out how to do it. We have amazing talent on the team and I'm already seeing things that got me very excited. It looks very promising.

källa : http://www.diablofans.com/

Medlem

Oj, bara två veckor kvar? Jädrans vad tiden går fort..

Medlem
Skrivet av Tobblish:

Meh, ett hack n slash som inte kommer med särskilt mycket förutom ett AH där man kan använda sina egna pengar för att bli bäst.

Men klart det står ju Blizzard på lådan....

Ja det är ju vad du har uppfattat det som. Men någon har ju hittat det här också. I hence troll in your comment.

Medlem
Skrivet av Slainground:
Skrivet av Intuiz:

Skulle d3 komma till konsol?

We have a console team which is actively in "research and development" mode. The current consoles, we feel, are very viable for Diablo 3. But we're not just going to port it over. We're trying to figure out, if we're going to put it on a console, how do we change it so that it feels like a console game and not a PC game that was put on a console. But there will be no announcements until we figure out how to do it. We have amazing talent on the team and I'm already seeing things that got me very excited. It looks very promising.

källa : http://www.diablofans.com/

Palla, men kommer PC spelarna kunna möta konsolspelarna?

Medlem
Skrivet av Intuiz:
Skrivet av Slainground:
Skrivet av Intuiz:

Skulle d3 komma till konsol?

We have a console team which is actively in "research and development" mode. The current consoles, we feel, are very viable for Diablo 3. But we're not just going to port it over. We're trying to figure out, if we're going to put it on a console, how do we change it so that it feels like a console game and not a PC game that was put on a console. But there will be no announcements until we figure out how to do it. We have amazing talent on the team and I'm already seeing things that got me very excited. It looks very promising.

källa : http://www.diablofans.com/

Palla, men kommer PC spelarna kunna möta konsolspelarna?

Nej, det skulle jag inte tro. det är ju olika nätverk.

Medlem

Blizzard - Mästarnas mästare på trailers, som vanligt.. Jag har inte kollat på något på D3 överhuvudtaget förutom läst vilka klasser det kommer att finnas etc etc, nykänslan är ett måste, samt så har man såklart undvikit hype så gott det har gått.

15 maj...

Medlem

Kul att FZ hypar ett spel som fått i mitt öga ljummt mottangade....subjektiv bedömining och en hög score kommer det garanterat bli.

Ungefär som när FZ skulle recensera DICE och sedan i diverse bloggar visade hur goda vänner de var haha.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Blizzard kan fan verkligen göra cinematic's.....damn


signatur

When do you think people die? When they are shot through the heart by the bullet of a pistol? No. When they are ravaged by an incurable disease? No. When they drink a soup made from a poisonous mushroom!? No! It’s when they are forgotten.

Medlem

Jämför med denna: http://www.youtube.com/watch?v=ybHAb0VoFT4

Historieberättande i toppklass eller Diablo trailer av Michael Bay? Nuvarande Blizzard teamet tycks inte kunna förmedla den där speciella Diablokänslan ... den mörka, fuktiga, gotiska medeltid som både del ett och två osade av.

Rest in peace Diablo
http://www.youtube.com/watch?v=D5YmI2qYxAc&feature=relmfu

Medlem

Jag är knappt taggad för spelet, även om jag varit det i många år.

Blir inte ens köp 15:e maj

Medlem
Skrivet av Tobblish:

Meh, ett hack n slash som inte kommer med särskilt mycket förutom ett AH där man kan använda sina egna pengar för att bli bäst.

Men klart det står ju Blizzard på lådan....

Håller med.
Får spelet gratis via min fru band sig ett år till WoW.
Hade inte betalat för att spela det.

Mer överhypatspel får man leta efter.


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Medlem

Shit vad mycket gnäll. Det som retar er mest är väl att det inte går att tanka ner och spela gratis.


signatur

Furo - Kind Soul

Inaktiv

Automatiska nior och tior i betyg? Det som retade er var väl att Battlefield-skiten inte gick att spela på flera månader fast än det fick topp-betyg där också?

Jag ser fram emot spelet, precis som jag gjorde med Battlefield 3 - men det är ett jävla spel...kom igen! Ni kastar glåpord omkring er som om någon skulle bry sig? Trist att barnbidraget inte tillåter er att njuta av detta mästerverk - det kommer säkert en piratkopia till er också snart.

Skärp er för fan.

Medlem
Skrivet av Furo:

Shit vad mycket gnäll. Det som retar er mest är väl att det inte går att tanka ner och spela gratis.

Spelet är nog fan inte nåt bättre bara för att man fått tag i det gratis ... eller ? brukar det vara så tror du?

Medlem

Det jag testade av betan övertygade iaf mig . jag kommer köpa , jag kommer ha rolig , jag kommer vara riktigt nöjd

Tråkigt att andra inte har det så lätt som en annan har att njuta av ett spel,


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

"Not even death can save you from me!"

Har förbokat Collector's Edition sedan länge tillbaka! Bye bye Social life!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

123
Skriv svar