bra gömställe i rummet ??

Medlem

Varför inte bara skaffa ett kassaskåp eller ett skrin med lås som kräver nyckel istället för att ha ett med kodlås?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Låsa dörren till rummet?
visa vart skåpet ska stå, ryt till tillnà så hon förstår att låt bli dina grejor!
Om du vill ha ett gömställe så har jag det bästa ever, göm det du vill gömma under påsen i en papperskorg, alltså inte i påsen, utan under, ingen tänker på att kolla där. 100% mega-smart.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Jag brukar gömma mitt knark bakom en list i garderoben, men det förutsätter ju att du har en sådan. Alternativt i något skåp i hallen som ingen använder eller dylikt.

Medlem
Skrivet av Grön:

Göm under plastpåsen i den lagom fyllda papperskorgen?

nog bäst hittils

Medlem
Skrivet av IceMan:

Låsa dörren till rummet?
visa vart skåpet ska stå, ryt till tillnà så hon förstår att låt bli dina grejor!
Om du vill ha ett gömställe så har jag det bästa ever, göm det du vill gömma under påsen i en papperskorg, alltså inte i påsen, utan under, ingen tänker på att kolla där. 100% mega-smart.

har inget lås på min dörr

Medlem
Skrivet av IceMan:

Låsa dörren till rummet?
visa vart skåpet ska stå, ryt till tillnà så hon förstår att låt bli dina grejor!
Om du vill ha ett gömställe så har jag det bästa ever, göm det du vill gömma under påsen i en papperskorg, alltså inte i påsen, utan under, ingen tänker på att kolla där. 100% mega-smart.

Lyssna på IceMan, han har lösningen.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av albin_s:

Har igen sån gaderob har en narnia gaderob:p

Du har en garderob till Narnia, men har svårt att hitta ett gömställe? :crazy:

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av IceMan:

Låsa dörren till rummet?
visa vart skåpet ska stå, ryt till tillnà så hon förstår att låt bli dina grejor!
Om du vill ha ett gömställe så har jag det bästa ever, göm det du vill gömma under påsen i en papperskorg, alltså inte i påsen, utan under, ingen tänker på att kolla där. 100% mega-smart.

Lyssna på IceMan, han har lösningen.

Liten fundering bara, vem tömmer papperskorgen när den blir full? Inte så bra om mamma skall vara snäll och plocka bort skräpet, lyfter påsen och ser det som ligger under...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Slå henne i ansiktet med en spade (bredsidan, så du får det där roliga ljudet) så kommer hon sluta leta bland dina grejer.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av IceMan:

Låsa dörren till rummet?
visa vart skåpet ska stå, ryt till tillnà så hon förstår att låt bli dina grejor!
Om du vill ha ett gömställe så har jag det bästa ever, göm det du vill gömma under påsen i en papperskorg, alltså inte i påsen, utan under, ingen tänker på att kolla där. 100% mega-smart.

Lyssna på IceMan, han har lösningen.

Liten fundering bara, vem tömmer papperskorgen när den blir full? Inte så bra om mamma skall vara snäll och plocka bort skräpet, lyfter påsen och ser det som ligger under...

Med lite tur så e han stor nog för sånt sj =D
Jag hade det bra när jag bodde hemma, ingen ville gå in i mitt rum <3


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Har du en egen dator där du enkelt kan ta bort chassit på ena sidan , tejpa fast vad du nu ska dölja där isåfall.

Medlem
Skrivet av IceMan:

Jag hade det bra när jag bodde hemma, ingen ville gå in i mitt rum <3

Var det på grund av alla landminor, gevär, sovjetiska flaggor och Red Army Choir på LP i bakgrunden?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

haha ja precis


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Det är svårt att komma med konkreta tips om du inte säger vad det är, eller i alla fall storlek. Kan ju exempelvis vara problematiskt att tejpa fast spritsamlingen i chassisidan.

Medlem
Skrivet av mordsint:

Inne i datorn. Kortslut ingenting bara när du håller på.

+1
Det gjorde jag med. Men då hade jag ett ganska stort chassi som jag fick plats en hel del med.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Haha.... ja varje tonåring har väl ett "stash" så att säga. *fniss*

...

jag hade en stash den blev mot alla odds upptäckt hursomhelst hade jag mina spel i min tv bänk och gömde "grejerna" bakom spelen, helt osynligt. kan va något kanske ?


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av Mirage:

Slå henne i ansiktet med en spade (bredsidan, så du får det där roliga ljudet) så kommer hon sluta leta bland dina grejer.

och säg till vart du bor jag vill vara med


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Om du har en hurts av nåt slag så kan det finnas ett utrymme bakom själva lådan perfekt för stålars, funkade för mina bröder när jag snokade runt


signatur

-Talyren

Medlem
Skrivet av Talyren:

funkade för mina bröder när jag snokade runt

Om du vet om det, fungerade det då?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Talyren:

funkade för mina bröder när jag snokade runt

Om du vet om det, fungerade det då?

haha .. jag har fått höra om gömstället i efterhand ;D


signatur

-Talyren

Medlem

göm det i hennes rum, där lär hon inte snoka.


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av huxflux:

göm det i hennes rum, där lär hon inte snoka.

Genius !!


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

I datorn måste nog vara det bästa, ingen som kollar där.


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Om dom inte läser denna tråden.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Lägg i en kondom, svälj.

.......

Jag kan rekommendera den här metoden, funkade bra för mig i många år! Enda nackdelen är väl att man inte riktigt kan ta ut det på begäran :/

Skämt åsido, kolla upp teknikmagasinet! De brukar ha mindre kassaskåp för en billig slant.
Om du har sprit att gömma undan bör du ha tillgång till en slant för ett kassaskåp

Medlem

Sätt fast bakdelen på en gammal CRT-skärm på din nya TFT så den ser ut som en gammal "tjock"-skärm och vips så har du iaf 4-5 l utrymme.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

12
Skriv svar