"Stridssystemet är det bästa med Tera"

Robot
"Stridssystemet är det bästa med Tera"

I senaste trailern från nysläppta onlinerollspelet Tera förklarar utvecklarna varför deras MMO slår konkurrenternas på fingrarna. Bokstavligen.

#tera


Medlem
"Stridssystemet är det bästa med Tera"

Jag blev fan rädd när jag såg den där bilden på pandavarelsen...

Medlem

1:47 small circle, i lol'd!

Medlem

TO asian... dun like it


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Rent spontant - vad finns det mer för mmo med pandor förutom Wow och Tera?

Medlem

"I senaste trailern från nysläppta onlinerollspelet Tera förklarar utvecklarna varför deras MMO slår alla andras på fingrarna. Bokstavligen."

Har MMO fingrar?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Såg ganska najs ut ända tills jag hörde:

have you ever wondered .. plug in game controller...

no, just no.

Inaktiv

Haha va har de hittat för människor för trailern? Garvar ihjäl mig
Ja antagligen folk från utvecklarteamet men va fan, måste finnas andra som känns lite mer 'proffsiga'

Medlem

Combaten var riktigt fräsch på betan!

Man var ju tvungen att hålla siktet mot target, inte tab här inte!

Medlem

Ja, combat är sjukt najs i Tera och känns sjukt fräsch... synd bara att questingen känns på ungefär samma nivå som den var vid release av World of Warcraft. Döda 15 boars osv. Synd. Riktigt synd. Vore det inte för det skulle jag säkerligen kunna tänkt mig att köpa det.

Medlem

Ju mer jag ser av Tera, ju mer fucked up blir jag av att försöka förstå mig på deras design.

Medlem

Jag skulle vilja säga bröst är det bästa med det här spelet.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

"Stridssystemet är det bästa med Tera"
"Grindingen är det sämsta med Tera"

Medlem
Skrivet av skauninG:

Jag skulle vilja säga bröst är det bästa med det här spelet.

och Lolis om det är ens grej.

Ständigt dessa pandor.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Ständigt dessa pandor.

Det verkar vara en pand-emi. *ställer mig i skamvrån*


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Hah!

...
...
...

Glöm inte jackan.

Medlem

Tycker faktiskt GW2s stridssytem var mer spännande än TERAs från att ha prövat båda betorna.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Ja man va tvungen att sikta, men fortfarande lite av de här trycka 1 2 3, 1 2 3. även om man kunde göra kedjor av attackerna.

Medlem

äääh ja vet inte, stridssystemet i all ära, men som någon sa, allt detta questandet gör de tråkigt.... fast ja, jag kom inte längre än lvl 10 i betan heller så det kanske blir roligare sen?

Medlem

Ni som klagar på grind. förklara för mig vad grind är. att döda 10 mobs är inte GRIND. Ni kommer stöta på sådana uppdrag i alla mmos, även gw2 där det faktiskt är mer "Grind" 'än i Tera.
Klarar ni inte av det så kanske ni ska leta i en annan hylla.

Medlem

Tyckte spelet var tråkigt. behöver jag säga mer=P

Medlem

Wow vad trött jag börjar bli på dessa promotionvideos. Maffig, dussinorkestermusik och utvecklare som på knackig engelska försöker imponera i stil med "The most impressive xxx since sliced bread" eller "We've invented the wheel! It's round and awesome, you have to try it."

Inget speciellt riktat mot just Tera, det är bara en rätt seg trend som successivt uppenbarar sig.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Gaara:

Rent spontant - vad finns det mer för mmo med pandor förutom Wow och Tera?

Minst 2 andra MMO's säkert fler...

Medlem

Tera är ett helt okej spel men, Jag spelade closed beta och det kändes sjukt segt att levla när man var själv, Döda dom spring dit och döda dom, Sedan döda mer mer och mer och hämta lite ved,mat,blommor och ge dom till denna snubbe,, Jag spelade bara upp till typ level 19 'kommer inte riktigt ihåg vilken level' och då tappade jag suget lite.. För det var samma sak om och om igen, Det kanske är bättre nu men allt grindande på låga levlar får en att fundera på om det verkligen är så roligt endgame? Finns gratis spel där man gör ungefär likadant och där ledsnar man efter några timmar

Jag kan rekommendera TERA till vissa men det enda man gör är att spamma knappar, även om det inte är target lock och kan hoppa omkring som man vill så är pve questing ganska trögt.

Jag tror helt klart att 'GUILD WARS 2' kommer ha roligare PVE och säkert roligare PVP med för den delen, TERA kändes som något koreanskt som dom gjort till amerikanskt eller något

Medlem

Alldeles för koreanskt. Dessa enorma vapen, enorma fiender och enorma tuttar. Det skriker animé och är det något jag inte gillar så är det 99% av allt som har med animé att göra.

Sen har vi den där rasen vid namn Elin, en pedofils våta dröm.

Vi har även hur alla andra rasers kvinnor ser ut som lättklädda höskor.

Och vi har stämningen från ArenaNet för Bluehole stal deras tillgångar och använde det i deras egen utveckling.

Låt oss försöka glömma de där jävla pandorna. Jag som trodde WoW hade comic relief i Pandaren. Teras panda ras får mig att gråta blod.

Sen har vi MÅNADSKOSTNADEN ovanpå allt detta.

Nej fy fan. Jag väntar hellre till hösten och GW2 release och få ett tusen gånger bättre spel, UTAN månadskostnad.

Inaktiv
Skrivet av Riwl:

Ni som klagar på grind. förklara för mig vad grind är. att döda 10 mobs är inte GRIND. Ni kommer stöta på sådana uppdrag i alla mmos, även gw2 där det faktiskt är mer "Grind" 'än i Tera.
Klarar ni inte av det så kanske ni ska leta i en annan hylla.

Blir tråkigt i längden. Man orkar inte lvla upp en ny gubbe och man fastnar och slutar spela. Precis som jag gjorde i Aion och många andra gör med flera spel.

Bara World of Warcraft som klarar sig. Där är det roligt att questa och lvla. Aion, GW2 och resten = Grindfest.

Medlem

förstår inte vad ni snackar om questingen är precis som wow och combaten är 999999999 ggr bättre än något annat spel pvpn är otroligt rolig och grafiken är bättre än något mmo jag någonsin sett.

Medlem

Jag håller mig till Guild Wars 2 efter att ha spelat båda betorna, men jag tror fortfarande att Tera kommer få riktigt rolig pvp och pve


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag tyckte att spelet var en frisk fläkt med manuell aiming när jag spelade betan, i alla fall i några timmar. Efter att ha spelat WoW gratis de sista 2 åren innan jag slutade så känns det inte som jag är beredd att punga ut en månadskostnad (Om än väldigt liten) nu när både GW2 och D3 är nära release.

12
Skriv svar