Då kan du se Nintendos E3-presskonferens

Robot
Då kan du se Nintendos E3-presskonferens
Moderator | Testpilot
Då kan du se Nintendos E3-presskonferens

Ah gillar detta. Brukar bunkra upp med mycket mycket götta och sedan bara titta på sådant här, otroligt roligt.

Men bara en timme? O.o Känns kortare än det varit förut.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

**Is** your body ready.

Medlem

inb4 shitstorm om felstavningen i rubriken.

Medlem
Medlem

Brukar inte vara mer än en timma, Snart är E3 här och kan knappt vänta på Microsofts konferens.

Medlem
Skrivet av Guiltyspeech:

Brukar inte vara mer än en timma, Snart är E3 här och kan knappt vänta på Microsofts konferens.

Du gillar Kinect eller?

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av Guiltyspeech:

Brukar inte vara mer än en timma, Snart är E3 här och kan knappt vänta på Microsofts konferens.

Du gillar Kinect eller?

Microsoft är mer än kinect, precis som Nintendo är mer än nunchucks, lägg ner hatet.

Jag ser fram emot allas presskonferenser, för det är när man har sett alla som man kan jämföra dem och överväga vilket företag som har mest att ge. Ärligt talat tror jag att vi redan vet exakt vad Nintendo kommer visa och det lär inte vara något speciellt(men släng in lite Mario och Link så kommer publiken köpa det ändå). Microsoft och Sony är jag osäker på. Har ingen aning om vad dem tänker hitta på, kanske ska dem avtäcka Xbox Me och Playstation Us ?

Medlem

Shame on me, jag läste Prepare your booty
Ser mest fram emot Nintendos
Vill se och höra mer om WiiU och det nya Mario (WiiU) spelet som
dom kommer att snacka om

Medlem

Viken är Nintendos målgrupp?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Valve, fast dem skall ju inte anonsera nått... trött man blir... D;

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Viken är Nintendos målgrupp?

Barn

Medlem

Får väl säga Sonys då det är den plattformen jag använder just nu. Men som någon ovan nämnde så är det alltid kul att se kraftmätningarna mellan då framförallt Sony och Microsoft.

Medlem
Skrivet av Famest:
Skrivet av asdfg:
Skrivet av Guiltyspeech:

Brukar inte vara mer än en timma, Snart är E3 här och kan knappt vänta på Microsofts konferens.

Du gillar Kinect eller?

Microsoft är mer än kinect, precis som Nintendo är mer än nunchucks, lägg ner hatet.

Jag ser fram emot allas presskonferenser, för det är när man har sett alla som man kan jämföra dem och överväga vilket företag som har mest att ge. Ärligt talat tror jag att vi redan vet exakt vad Nintendo kommer visa och det lär inte vara något speciellt(men släng in lite Mario och Link så kommer publiken köpa det ändå). Microsoft och Sony är jag osäker på. Har ingen aning om vad dem tänker hitta på, kanske ska dem avtäcka Xbox Me och Playstation Us ?

Visst är de det men går inte att frångå faktumet att deras konfa förra året bestod till majoriteten av Kinect-titlar. Det var skamligt. Men de kanske förbättrar sig i år.

Medlem

Microsoft... tragiskt men sant, de brukar ha rätt intressanta konferanser...

Microsoft velade mycket om kinect förra året, Sony om sitt move.

Förövrigt så var väl 2010 det skummaste året, då Konami hade den märkligaste konferansen. Haha, den är legendarisk


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av Famest:
Skrivet av asdfg:
Skrivet av Guiltyspeech:

Brukar inte vara mer än en timma, Snart är E3 här och kan knappt vänta på Microsofts konferens.

Du gillar Kinect eller?

Microsoft är mer än kinect, precis som Nintendo är mer än nunchucks, lägg ner hatet.

Jag ser fram emot allas presskonferenser, för det är när man har sett alla som man kan jämföra dem och överväga vilket företag som har mest att ge. Ärligt talat tror jag att vi redan vet exakt vad Nintendo kommer visa och det lär inte vara något speciellt(men släng in lite Mario och Link så kommer publiken köpa det ändå). Microsoft och Sony är jag osäker på. Har ingen aning om vad dem tänker hitta på, kanske ska dem avtäcka Xbox Me och Playstation Us ?

Visst är de det men går inte att frångå faktumet att deras konfa förra året bestod till majoriteten av Kinect-titlar. Det var skamligt. Men de kanske förbättrar sig i år.

Så sant så, du får en thumbs up för den kommentaren ! Frågan är om det kommer bli tvärtom detta året, eftersom Nintendo försöker få hem hardcore-publiken så kanske Microsoft försöker med samma sak vi får se, ingenting förvånar i spelbranschen :/

Medlem
Skrivet av Struggle:

Förövrigt så var väl 2010 det skummaste året, då Konami hade den märkligaste konferansen. Haha, den är legendarisk

Hade inte hört talas om Konamis konfa så var tvungen att kolla upp den.

Allt jag kan säga är WTF?

Inaktiv

Tyvärr Nintendo, men aldrig att man köper ytterligare en konsol med gårdagens grafik, det räcker att man haft Wii,
nu vill man ha ett rejält lyft på grafiken, och det kommer Playstation 4 och Xbox 720 se till.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av Struggle:

Förövrigt så var väl 2010 det skummaste året, då Konami hade den märkligaste konferansen. Haha, den är legendarisk

Hade inte hört talas om Konamis konfa så var tvungen att kolla upp den....

hahahha hoppade över den då jag inte trodde den skulle vara bra, men ser nu att jag missat den mest episka presskonferensen någonsin

1
Skriv svar