Inferno-läget i Diablo 3 dubbelt så svårt som vid testandet

Robot
Inferno-läget i Diablo 3 dubbelt så svårt som vid testandet

Blizzard låter meddela att deras interna testningsgrupp av infernoläget fick säga till när det var riktigt utmanande. Därefter gjorde Blizzard spelläget dubbelt så svårt, för att de litar på att spelarna är bättre än dem.

#diablo-iii, #blizzard


Inferno-läget i Diablo 3 dubbelt så svårt som vid testandet

Försöker de efterlikna "Dark Souls"?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det jag tänker på är att de verkar vara väldigt måna om att piska upp hypen så till den milda grad att det börjar bli lite löjligt så här nära släppet. Allt de behöver göra vid det här laget är att släppa spelet och se till att deras servrar pallar de miljontals spelare som vill kötta monster


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

kan ingen säga till blizzard att vi kommer redan köpa spelet dom behöver inte försöka göra mer hype för spelet. Dock är detta lite old news, men fördom som inte är så insatta produktionen av spelet kanske inte visste detta redan.

Medlem
Skrivet av FZ.se:

Vad tänker du på?

Torchlight 2

Medlem

Det är bra att han förklarar AOE och sådant för nya spelare.

Edit: Fasen! Jag hade svutit på att det inte skulle hända, men nu börjar jag känna av hypen och en viss otålighet inför släppet.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Det var ett jävla tjat om svårighetsgraden. Jag lovar att Inferno är clearat efter högst 3 veckor efter release, såvida det inte är en "artificiell" svårighetsgrad och enorm geargrind som behövs för Inferno.

Medlem
Skrivet av wrajjt:

Det var ett jävla tjat om svårighetsgraden. Jag lovar att Inferno är clearat efter högst 3 veckor efter release, såvida det inte är en "artificiell" svårighetsgrad och enorm geargrind som behövs för Inferno.

Jag förväntar mig en artikel om den person eller personer som klarar av det först.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Blizzard kommer nog säkert att nerfa det hela efter 2 veckor när inte alla får vara med o klara det på svåraste. Skulle iaf inte vara första gången.

Medlem
Skrivet av Loading:

Blizzard kommer nog säkert att nerfa det hela efter 2 veckor när inte alla får vara med o klara det på svåraste. Skulle iaf inte vara första gången.

Jag tror detsamma, men vilken shitstorm blizz skulle sitta i då.

Medlem

Kul när trenden är att göra spel så lätta som möjligt, som Dice sa om bf3: the commander is too complicated for our new target audience. Lustigt när pc:n var huvudplattform;) anywho, roligt som sagt:)

Inaktiv
Skrivet av Loading:

Blizzard kommer nog säkert att nerfa det hela efter 2 veckor när inte alla får vara med o klara det på svåraste. Skulle iaf inte vara första gången.

Märkligt ändå, är man så jävla dålig/oerfaren att man inte klarar på utsatt svårighetsgrad så får man spela något annat eller öva.

Medlem

Haha, försöker de övertyga sig själva hur svårt deras spel är eller?

Medlem
Skrivet av Hanga:

Haha, försöker de övertyga sig själva hur svårt deras spel är eller?

Det handlar nog mer om att det är en fråga som ställs hela tiden. Om och om igen. Det spelar ingen roll hur många gånger Blizzard säger att inferno kommer att vara SVÅRT, för folk tror de ändå inte.

Däremot kom det ju ut lite information häromdagen där det bevisades att inferno åtminstone kommer att vara märkbart svårare än hell. Eller, ganska mycket svårare

Source: http://diablo.incgamers.com/gallery/showphoto.php/photo/8336/...

Medlem

men kan det komma då?! gaaaah

Medlem
Skrivet av Aresz:
Skrivet av Loading:

Blizzard kommer nog säkert att nerfa det hela efter 2 veckor när inte alla får vara med o klara det på svåraste. Skulle iaf inte vara första gången.

Märkligt ändå, är man så jävla dålig/oerfaren att man inte klarar på utsatt svårighetsgrad så får man spela något annat eller öva.

Kul att du tror att spelet har något som helst att göra med färdighet.

Medlem

Det handlar inte om att hypa sitt spel, utan snarare att påminna folk att det finns svårare svårighetsgrad, eftersom så pass många klagade att ACT 1 var för enkelt (idioter, det klart det ska vara lätt).

Så vi får se vad dessa som klagar konstant kommer säga när de kör igenom Inferno!


signatur

Ostfarfar von Honorngreven

Medlem

Shut up and take my money!

Medlem

Tror som många andra här, inferno kommer vara avklarat inom 2-3 veckor och rent av på hardcore inom en månad, förmodligen ännu snabbare än så. Men man hoppas ju att kanske, kanske har blizzard inte gjort det för casualvänligt på inferno utan det faktiskt är svårt. Ingen hade varit gladare än mig om jag stendör timme efter timme mot skeletonking och 'jar of souls' eventen inte ens är tal på att pröva.

Inaktiv
Skrivet av Hanga:
Skrivet av Aresz:
Skrivet av Loading:

Blizzard kommer nog säkert att nerfa det hela efter 2 veckor när inte alla får vara med o klara det på svåraste. Skulle iaf inte vara första gången.

Märkligt ändå, är man så jävla dålig/oerfaren att man inte klarar på utsatt svårighetsgrad så får man spela något annat eller öva.

Kul att du tror att spelet har något som helst att göra med färdighet.

Jag antar helt iskallt att inferno kommer att bjuda på en utmaning där det inte räcker med att klicka på samma knapp hela tiden, utan att kombos, timing och teamplay är avgörande för att dö eller att vinna. Har jag fel bör jag avboka.
Det är ju inte direkt COD MW 15 jag har förhandsbokat, eller hur?

Medlem

Undrar hur svårt Hardcore Inferno kommer att bli,


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

"Vad tänker du på?"

Diablo 3, när jag borde tänka på skolan och mitt projektarbete. Ajaj.

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Undrar hur svårt Hardcore Inferno kommer att bli,

Lika svårt som inferno i non-hardcore mode?

Medlem

Jag kommer aldrig spela Inferno

Medlem
Skrivet av uffhund:
Skrivet av Hanga:

Haha, försöker de övertyga sig själva hur svårt deras spel är eller?

Det handlar nog mer om att det är en fråga som ställs hela tiden. Om och om igen. Det spelar ingen roll hur många gånger Blizzard säger att inferno kommer att vara SVÅRT, för folk tror de ändå inte.

Däremot kom det ju ut lite information häromdagen där det bevisades att inferno åtminstone kommer att vara märkbart svårare än hell. Eller, ganska mycket svårare

Source: http://diablo.incgamers.com/gallery/showphoto.php/photo/8336/...

Shit!

Medlem
Skrivet av Hanga:
Skrivet av Aresz:
Skrivet av Loading:

Blizzard kommer nog säkert att nerfa det hela efter 2 veckor när inte alla får vara med o klara det på svåraste. Skulle iaf inte vara första gången.

Märkligt ändå, är man så jävla dålig/oerfaren att man inte klarar på utsatt svårighetsgrad så får man spela något annat eller öva.

Kul att du tror att spelet har något som helst att göra med färdighet.

Varför skulle det inte han något med färdighet att göra? Och isf, på vilket sätt?

Medlem
Skrivet av uffhund:
Skrivet av Hanga:

Haha, försöker de övertyga sig själva hur svårt deras spel är eller?

Det handlar nog mer om att det är en fråga som ställs hela tiden. Om och om igen. Det spelar ingen roll hur många gånger Blizzard säger att inferno kommer att vara SVÅRT, för folk tror de ändå inte.

Däremot kom det ju ut lite information häromdagen där det bevisades att inferno åtminstone kommer att vara märkbart svårare än hell. Eller, ganska mycket svårare

Source: http://diablo.incgamers.com/gallery/showphoto.php/photo/8336/...

Tycka om!

Medlem

Ge mig nuuuu!!

Inaktiv

Jag tänker på porr! när jag tänker på Diablo 3 för båda är underbara

Medlem

Borde skriva en dagbok om dessa 8 dagar, varje dag blir fan längre och längre >.> Blizzard Kom igen!

12
Skriv svar