Säljer av alt man får med I Diablo 3 collectors edition

Medlem
Säljer av alt man får med I Diablo 3 collectors edition

Bild:http://www.button-smasher.com/wp-content/upl
oads/2011/11/D3ce-features.jpg

Diablo 3 ce cd-key: 400 (fodral medföljer)(cd-key skickas med sms)
denna ger vingar till alla dina karaktärer du skapar
mer info här: http://www.diablofans.com/news/1131-fansite-quest
ions-answers-hq-gdc-slides/

Vet ej om det wow-pet man får med har egen nyckel har den inte det följer den med när du köper min key.

Usb kritstal med Diablo hållare: 200kr

The art of diablo 3: 200kr

Soundtrack: 100kr

Making of Diablo 3: 150kr

Har det wow-pet man får med egen nyckel kommer denna säljas separat till galna wow fans på ebay

Alt detta kommer skickas efter att jag har hämtat ut mitt spel på eb-games i Jököping


signatur

Officiell gnällig surfitta med grammatiska svårigheter

Medlem

Uhm. Och du säljer det istället för att avboka det för att?...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

så folk som bara vill ha bara en sak i ce versionen inte behöver betala för hela ce versionen och kan då köpa normal versionen.


signatur

Officiell gnällig surfitta med grammatiska svårigheter

Medlem

Hej jag köper allt väldigt väldigt gärna! hör gärna av dig så snabbt du kan! Min mail är matte.sandberg@hotmail.com

Medlem

Det vore otroligt snällt ifall jag kunde få köpa hela kitet med kartong och allt! jag är ett jätte stort fan av diablo , jag har väntat på diablo 3 aktift i ett halv år nu och jag har spelat diablo 2 i 7 år så jag vill verkligen ha diablo 3 ce. jag hade bokat på game för 4 månader sen men de sa att jag inte kunde få det så har panik och är väldigt ledsen nu så hör gärna av dig!

Inaktiv

Jag är sugen på USB-minnet. PM:a så styr vi upp en deal.


signatur

War never changes.

Medlem

OT, men jag tycker det rent ut sagt är tragiskt att det inte ingick en Strategy guide (Bradygames eller liknande) de är, förvisso helt onödiga då du hittar allt + mycket mer snabbare och gratis på nätet, men fortfarande kan det vara trevligt med en fysisk guide att bläddra i ibland.

1
Skriv svar