Gameplay-teaser från Assassin's Creed III

Robot
Gameplay-teaser från Assassin's Creed III

Om du vill hjälpa till att låsa upp den fullständiga gameplay-rullen behöver du leka sociala lekar med Ubisoft.

#assassins-creed-iii


Medlem
Gameplay-teaser från Assassin's Creed III

omg!omg!omg! awsome

Medlem

Ursäkta språket men Fuck off Ubisoft o alla andra muppar som gör sådana "sociala media-utspel".

Medlem
Skrivet av Turtle_droid:

Ursäkta språket men Fuck off Ubisoft o alla andra muppar som gör sådana "sociala media-utspel".

Öhh va?

Medlem

Gameplay my ass!

Medlem
Skrivet av purjo:

Gameplay my ass!

Öh, varför skulle det INTE va gameplay?

*Edit: Jag förstår vad du menar, så du har rätt.

Dock är gameplay en väldigt vanlig term på videos som inte är renderade / specialgjorda även om de saknar spelarstyrning i sig. *

Medlem
Skrivet av purjo:

Gameplay my ass!

Det är antagligen en cutscene från själva spelet.

Medlem

Coolt var det men inte gameplay

Medlem
Skrivet av rudeboystig:
Skrivet av purjo:

Gameplay my ass!

Öh, varför skulle det INTE va gameplay?

Gameplay är när någon faktiskt spelar.
Det där var en cutscene. Förmodligen från spelets grafikmotor men inte fan var det något spelande där.

Medlem

Förstår inte vad ni baserar det på att det inte skulle vara gameplay. Ni har inte sett egentligen något av spelet självt, kameravinklarna kan ju redigeras i efterhand. Nytt animationssystem där snön påverkar rörelser. Förklara er lite


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

"Vad tycker du om dessa sociala media-utspel?"

Det är klart att ett företag som säljer en produkt vill att du utan betalning skall göra reklam för deras produkt.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av HinduTimes:

Förstår inte vad ni baserar det på att det inte skulle vara gameplay. Ni har inte sett egentligen något av spelet självt, kameravinklarna kan ju redigeras i efterhand. Nytt animationssystem där snön påverkar rörelser. Förklara er lite

Klart det är teoretiskt MÖJLIGT att det är gameplay, men allt tyder på att det är en mellansekvens.

Inaktiv

Haha, göra reklam åt Ubisoft för att få se reklam från Ubisoft? Jag avstår nog.

Medlem

Filmen i sig är inte gameplay, den är en teaser för att få folk att låsa upp en annan gameplay film.

Medlem

en sol klar teaser.

Medlem

Im gonna buy the shit out of this game! :D:D:DOO

Medlem

Hade han siktat lite högre upp så hade tråden fyllts med Arrow to the knee skämt.

Medlem

Om han är en assassin, varför inte bara skjuta pilen i huvudet?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Pansarknekt

Jättespännande!! Verkligen kreativT!


signatur

Ooooh the drama!

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Om han är en assassin, varför inte bara skjuta pilen i huvudet?

För att han behöver förhöra honom antar jag

Medlem

Tycker det är lite väl snuskig gräns som Ubisoft har satt för att vi ska få se lite mera reklam. Löjligt.


signatur

Nämen!

rav
Medlem

Såg väl lovande ut.

Dock såg det mer ut som målarfärg på soldatens armar när han krälade i snön.

Medlem

Jag älskar redan det här spelet. Sen alla som klagar på ubisoft... Köp spelet, det kommer vara ett av de roligaste i år trots att det är superduperondamultifantasiljonföretaget ubisoft som ger ut det. Det är bara så världen ser ut.

Medlem
Skrivet av Kalle0108:

Jag älskar redan det här spelet. Sen alla som klagar på ubisoft... Köp spelet, det kommer vara ett av de roligaste i år trots att det är superduperondamultifantasiljonföretaget ubisoft som ger ut det. Det är bara så världen ser ut.

Det handlar mer om Skräp-DRM,PC-Dissning,Buggiga Spel,Ofärdiga Produkter, Förenklade Spelupplevelser,Dålig Support samt Tryck-På-En-Knapp-Döda-Allt-I-Rummet-Utan-Ansträngning grejer.

Sen att dom är ett superduperondamultifantasiljonföretag och fortfarande är giriga är ju inte direkt någon fördel.

Med det sagt, så ser jag framemot ACIII, är nog inget jag kommer att köpa på release. Vill se hur det står sig emot ovan nämda saker.


signatur

Nämen!

Medlem

Assassins' creed i all ära men snälla Ubisoft. Jag väntar på mitt Rainbow six

1
Skriv svar