Alan Wake's American Nightmare till pc inom kort

Robot
Alan Wake's American Nightmare till pc inom kort

Hipp som happ dök Mr. Alan Wakes senaste äventyr upp som förbokningsmöjlighet via Steam. Är du sugen?

#alan-wakes-american-nightmare, #remedy-entertainment


Medlem
Alan Wake's American Nightmare till pc inom kort

Hm, personligen är jag mer sugen att spela originalet. Efter att ha gjort det kanske jag testar detta (action?) spel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Skulle vänta med att köpa det lite på xbox bara för att, sen glömmer man bort det, och nu WIN.

Inaktiv

Varför ignorerar FZ att gog.com säljer Alan Wake? Jag nyhetstipsade om det för flera timmar sedan!

För övrigt kan man förbeställa American Nightmare från gog.com fr o m imorgon! Köp det DRM-fritt istället för via Steam!

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Varför ignorerar FZ att gog.com säljer Alan Wake? Jag nyhetstipsade om det för flera timmar sedan!

För övrigt kan man förbeställa American Nightmare från gog.com fr o m imorgon! Köp det DRM-fritt istället för via Steam!

Vissa gillar att ha spelen på Steam, samlat på en tjänst.

Medlem

Blev pre-purchase direkt

Medlem

Kommer absolut spela detta! Alan Wake till PC var genialisk.

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Varför ignorerar FZ att gog.com säljer Alan Wake? Jag nyhetstipsade om det för flera timmar sedan!

För övrigt kan man förbeställa American Nightmare från gog.com fr o m imorgon! Köp det DRM-fritt istället för via Steam!

Är ju i princip DRM fritt på Steam med? Är väl bara Steam-Api som låser det eller är det något annat? Är inte så insatt i just detta spelet och steam. Steam nuförtiden är väldans smidigt.


signatur

Nämen!

Medlem

Trevligt. Remedy verkar ha insett vart dem ska vända sig

Medlem

Kan tipsa om att det är 50% rea på originalspelet på Steam midweek madness just nu också.

Angående Steam så får man ju acheivements och steamcloud-stöd där som jag antar man inte får med GOG-versionen, om man nu skulle vara intresserad av sådant.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

Själv gillade jag bara storyn i ettan vilket fick mig att slutföra spelet, själva gameplayet tyckte jag var enformigt och påfrestande.


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Klart de blev köp av Alan Wake och American Nightmare, 218 kr för hela paketet. blir till att spela igenom det igen i helgen!

1
Skriv svar