Skapa dina egna Portal 2-nivåer idag

Robot
Skapa dina egna Portal 2-nivåer idag

DLC-paketet tillika nivåkreationssystemet Perpetual Testing Initiative har idag nått allmänheten. Gratis såklart, så dra igång ditt Steam och tanka på.

#nyhetstips, #valve, #portal-2


Medlem
Skapa dina egna Portal 2-nivåer idag

Detta gillar jag EXtremt! För portal 2 dog ut lite när man hade klarat ut det.

Medlem

Rätt kul att göra en enkel liten chamber. Krävs dock en del finputs om det ska bli något värt att publicera.

Skribent

Ni som inte har detta spel än får absolut inte missa att Steam kör 66% rabatt tis-tors. Alltså 6,79€ istället för 19.99€

Medlem

*applåderar mod-verktyg*


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Rolig film.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Min första bana, finns en hel del att förbättra på den, men hade inte tid idag, måste sovas!

Pröva den här:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=6849529...


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

Har lekt runt med editorn och den funkar perfekt, men det hade gärna fått vara lite mer items och mer val för ljus och ljud effekter men annars helt perfekt.

Medlem

Jo, många delar den åsikten och vill ha fler grejor att sätta ut, men det kommer nog småningom, får ha lite tålamod när editorn precis kommit ut.

Sen går det ju att tanka ner Portal 2 Authoring Tools och redigera banorna man gjort i spelet genom Hammer. Men att publicera från Hammer är lite klurigare.

Medlem

Editorn var väldigt lätt att förstå sig på, vilket gillas skarpt!

Medlem

Vet någon om man kan skapa banor på dator och sen spela dem på konsol eller är de låsta till Steam när de väl är skapade?

Detta borde faktiskt inte kosta någonting. Lite dåligt av Valve, eller vem det nu än är som har gjort det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av Sergey:

Min första bana, finns en hel del att förbättra på den, men hade inte tid idag, måste sovas!

Pröva den här:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=6849529...

Är filen nästan på 5Gb?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Detta borde faktiskt inte kosta någonting. Lite dåligt av Valve, eller vem det nu än är som har gjort det.

Vad dillar du om? Detta DLC kostar inte en krona.

Skrivet av Zaphood:
Skrivet av walter_iego:

Detta borde faktiskt inte kosta någonting. Lite dåligt av Valve, eller vem det nu än är som har gjort det.

Vad dillar du om? Detta DLC kostar inte en krona.

Dill? Nej, jag lagar inte mat.

Indirekt måste du köpa Portal 2 om du ska kunna använda det, duh

Förresten, jag föredrar peppar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Galet, nästan 10000 banor redan

Sen är väl massor bara tester, men ändå.

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Zaphood:
Skrivet av walter_iego:

Detta borde faktiskt inte kosta någonting. Lite dåligt av Valve, eller vem det nu än är som har gjort det.

Vad dillar du om? Detta DLC kostar inte en krona.

Dill? Nej, jag lagar inte mat.

Indirekt måste du köpa Portal 2 om du ska kunna använda det, duh

Förresten, jag föredrar peppar.

Känns väldigt självklart att man måste ha spelet för att kunna spela. Har väl aldrig varit en fråga om det?

Inaktiv

Portal 2 dog i samband med att jag klarade SP. Väldigt enkelt och tråkigt. Hoppas att någon jäkel kan skapa en riktigt svår längre kampanj eller en riktigt stor karta!

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Sergey:

Min första bana, finns en hel del att förbättra på den, men hade inte tid idag, måste sovas!

Pröva den här:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=6849529...

Är filen nästan på 5Gb?

4.9 MB är den (står på sidan), man lägger bara till banan från steam och sedan har man den inuti spelet, ingenting som behöver tankas manuellt


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Skrivet av Sergey:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Sergey:

Min första bana, finns en hel del att förbättra på den, men hade inte tid idag, måste sovas!

Pröva den här:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=6849529...

Är filen nästan på 5Gb?

4.9 MB är den (står på sidan), man lägger bara till banan från steam och sedan har man den inuti spelet, ingenting som behöver tankas manuellt

Den lilla punkten efter 4:an syntes inte på min laptop, jag tänkte väl det, det lät lite mycket.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar