Carmageddon: Reincarnation utannonserat!

Medlem
Skrivet av Loxus:
Skrivet av deezel:
Skrivet av Lurid:

Det utannonserades redan i juni (tror jag) ifjol.

Har för mig något sådant också, dock inte hållit mig speciellt uppdaterad. Kommer att ge dem lite $$$ då jag absolut vill se detta.

Själv tycker jag ettan var bäst, efterföljarna var inte alls lika roliga. Kommer aldrig glömma hur vi seriekopplade alla telefoner på kontoret på mitt första jobb och körde detta. Fina minnen ^^

Sammankopplade ni telefoner?

Ja, man kunde bara ha trepartssamtal, så man var tvungen att ta emot ett och sen ringa vidare till nästa rum ^^

Medlem

En sequel till Carmageddon 2 skulle jag vilja ha. Riktigt jävla kul spel, framförallt när man lanade

Medlem

ÄNTLIGEN! Som jag har väntat!

Medlem

Carmageddon har man hört och läst en hel del om, är väl bara en tidsfråga innan vi läser rubriker om detta spel som med alla andra spel där våldet är det säljande argumentet.

Kul att se att det redan fått ihop närmare 60 000 dollar. Hade själv donerat om jag hade kunnat.

ELF
Medlem

Minns när man satt och spelade det med en kompis på PS. Trevligt lir. Blir dock inget köp. Har så många andra spel och ett annat mycket trevligare Kickstarter projekt är i full gång.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

VILL HA! Sällan kunde jag tro att något som detta skulle dyka upp, detta projekt måste backas upp! D:<


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

Carmagedon 2 i lan var king. Så körde man med Random veichles så någon kunde få skit dragstern medans någon fick den odödliga lastbilen. <3 <3.

Hoppas kickstartern baseras på 2:an och inte på TDR


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av bleak:

För endast 15usd så får man spelet när det släpps på steam dessutom. Första kickstarterprojektet jag bidragit till !!

Blir första för mig direkt jag får löning, blir en fin donation från mig


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Nostalgin säger mig: detta var awesome!
Men är rädd att man ska bli besviken, man är ju inte 14 år längre och kanske inte håller nu när man är en vuxen 31 åring haha.
Men hoppas det kan överraska och leverera lite underhållning hahaha.

Medlem
Medlem

Raksträcka.. torg närmar sig.. folksamling på torget.. har gasen i botten och börjar sikta in mig på där är en liten anhopning av peds.. ungefär 50 meter innan slänger jag mig på handbromsen så jag hamnar i ett okontrollerat spin.. kroppar flyger.. folk skriker.. Jag får extrapoäng för "artistic merit".

Så jävla bra. Jag var med i Betatestningen en gång i tiden.. ni vet.. då man fick grejorna på en CD
Fick fullspelet efteråt om jag minns rätt.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av PatSupreme:

Nostalgin säger mig: detta var awesome!
Men är rädd att man ska bli besviken, man är ju inte 14 år längre och kanske inte håller nu när man är en vuxen 31 åring haha.
Men hoppas det kan överraska och leverera lite underhållning hahaha.

Många av dåtidens spel är fullt spelbara och faktiskt även bättre än mycket av det "skräp" vi ser idag. Kollar man på videon där de säger saker som att Carmageddon var först med mycket av det vi idag ser i bilspel så vill jag minnas att jag läste något om detta då spelet var nytt. Bara en sådan sak som att köra över fotgångare är något som inget spel efter det har haft med. Minns även det som sades om att påven vill banna spelet.

Så om man gillar bilspel med en viss form av sjuk humor så spelar det nog ingen roll hur gammal man är. Åldern är bara en siffra, själv känner jag mig inte en dag över 20 och jag har minst lika roligt när jag spelar gamla titlar idag som förr. Framför allt ger mig gamla spel den utmaning jag kräver (har för tusan fastnat flera gånger i DM något som sällan sker i dagens spel) =).

Inaktiv
Skrivet av showerguy:

Har ni alla förståt att ni måste skänka pengar?

Efter att dom har fått in pengarna så slutar dom och tar pengarna och lever loppan.

Bra spel men tråkigt att dom ska behöva ljuga.

Vet du hur det funkar ens? trodde väl inte det. Det funkar så att skänker du pengar och företaget lägger ner spelet så får tu tillbaka pengarna automatiskt. Dom kan inte ta det och köpa öl precis.

Innan du kommer med idiotiska kommentarer bör du tänka om. För du snackar en massa bullshit

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av showerguy:

Har ni alla förståt att ni måste skänka pengar?

Efter att dom har fått in pengarna så slutar dom och tar pengarna och lever loppan.

Bra spel men tråkigt att dom ska behöva ljuga.

Vet du hur det funkar ens? trodde väl inte det. Det funkar så att skänker du pengar och företaget lägger ner spelet så får tu tillbaka pengarna automatiskt. Dom kan inte ta det och köpa öl precis.

Innan du kommer med idiotiska kommentarer bör du tänka om. För du snackar en massa bullshit

Jag och andra har redan påpekat hur fel han har, trots detta fortsätter han komma med kommentarer som ovan. I mina ögon är han bara ute efter att få folk upprörda så de skriver arga kommentarer eftersom det är sådant som s.k troll lever på, av mig kommer han iaf inte få någon mer sådan föda.

12
Skriv svar