Port Royale 3-bonanzan fortsätter – så funkar handeln

Robot
Port Royale 3-bonanzan fortsätter – så funkar handeln

Sjörövar- och handelssimulatorn Port Royale 3 inbjuder dig att leva livet i 1600-talets Karibien – lär dig mer om spelets handelssystem och politik!

#port-royale-3-2


Medlem
Port Royale 3-bonanzan fortsätter – så funkar handeln

uuuugh jag vill ha det, men inga pengar för det just nu :'(

Medlem

Det som borde nämnas är att spelet har några allvarliga buggar,
En av dessa som gör att spelet hänger sig är när man försöker gå in i staden, ett tips är att spara spara spara hela tiden i spelet, annars är spelet riktigt roligt

Ingen handel med slavar, prostituerade och hembränt? Vilken verklighet är det här spelet baserat på?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av landy:

Det som borde nämnas är att spelet har några allvarliga buggar, En av dessa som gör att spelet hänger sig är när man försöker gå in i staden

Jag har inte märkt av några sådana buggar alls och har spelat det en del (21 timmar enligt Steam). Ska tänka på att spara ofta för säkerhets skull.

Skrivet av walter_iego:

Ingen handel med slavar, prostituerade och hembränt? Vilken verklighet är det här spelet baserat på?

Visst, spelet är politiskt tillrättalagt, men man får inte haka upp sig på det och missa ett riktigt skönt och djupt strategispel bara för den saken. Båtstriderna är långt mer orealistiska än det du nämnde, men spelet är skoj oavsett (enligt mig förstås).

Inaktiv

Ska tillägga att man kan producera och handla med bland annat sprit, tobak och hampa.

Medlem

Det verkar coolt men det känns alltför strukturerat. För mycket business och för lite äventyr


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar