Guild Wars 2 stresstestas på måndag

Robot
Guild Wars 2 stresstestas på måndag

Förhandsbokare kan gräva ner sig i Tyria i ytterligare sju timmar.

#guild-wars-2


Inaktiv
Guild Wars 2 stresstestas på måndag

Gå bara inte in i väggen grabbar.
Å hoppas att de flyter på bättre än förra

Medlem

Inte så genomtänkt iom Diablo 3 kommer på natten där.

Medlem

Blir ju bra att eventuellt köra lite innan D3

Medlem
Skrivet av Dralle:

Inte så genomtänkt iom Diablo 3 kommer på natten där.

Det verkar ju vara ett mindre test så det spelar nog ingen roll, dessutom så hinner väl inte D3 släppas lös för alla innan testet är över?

Medlem
Medlem

Senaste nytt: Influensachock! Miljontals personer världen över sjukskrivna från skolor och jobb.

Medlem

Awesome att man börjar sent på tisdagar då ;D

Medlem

Nooooooo, då ligger jag och sover för att ladda upp för D3 och jobb morgonen efter. nåväl, kommer fler tillfällen.

Medlem
Skrivet av Hannu:

Nooooooo, då ligger jag och sover för att ladda upp för D3 och jobb morgonen efter. nåväl, kommer fler tillfällen.

För många goda saker samtidigt?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av Dralle:

Inte så genomtänkt iom Diablo 3 kommer på natten där.

Det verkar ju vara ett mindre test så det spelar nog ingen roll, dessutom så hinner väl inte D3 släppas lös för alla innan testet är över?

Om jag inte missförstått det helt så är servrarna uppe 00.01 den 15e. Men citera mig inte på det =P

Medlem
Skrivet av Dralle:
Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av Dralle:

Inte så genomtänkt iom Diablo 3 kommer på natten där.

Det verkar ju vara ett mindre test så det spelar nog ingen roll, dessutom så hinner väl inte D3 släppas lös för alla innan testet är över?

Om jag inte missförstått det helt så är servrarna uppe 00.01 den 15e. Men citera mig inte på det =P

00:01 vart nånstans? ;p

Medlem
Skrivet av Dralle:

Inte så genomtänkt iom Diablo 3 kommer på natten där.

Finns det fortfarande folk som tänker spela Diablo 3 alltså?

Medlem
Skrivet av Dralle:
Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av Dralle:

Inte så genomtänkt iom Diablo 3 kommer på natten där.

Det verkar ju vara ett mindre test så det spelar nog ingen roll, dessutom så hinner väl inte D3 släppas lös för alla innan testet är över?

Om jag inte missförstått det helt så är servrarna uppe 00.01 den 15e. Men citera mig inte på det =P

Jo det stämmer väl, så för oss kommer det ju krocka, men jag tänker på amerikat osv, där så hinner ju gw2 testet klart innan d3 release.

Medlem

11-18 PDT blir alltså enligt Svensk tid 20-05. Även om Diablo 3 går "live" 00:01 våran tid, så tror jag det kommer vara såpass hårt tryck på Blizzard's servrar, att det blir svårt att komma in och spela exakt 00:01


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

hmm om gw2 går igång 20.00 å det blir som förra betan så lär jag komma in runt 01.00 xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Kul att man har AP-L/U nästa vecka då -.- så har inte tid att stanna uppe hela natten.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

hmm om gw2 går igång 20.00 å det blir som förra betan så lär jag komma in runt 01.00 xD

förra gången skulle det dra igång 21 men jag gjorde min första karaktär redan 19 på fredagskvällen!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Ska bli kul att äntligen få prova :)! beställde ju ett ex lagom till första betan men posten krånglade ju självklart till de och fick de på måndagen!

Medlem

PDT = gmt-7 alltså 10 timmar efter oss som befinner oss i gmt+2 så 21:00 enligt mina kalkyler.


signatur

Chooch it

Medlem
Skrivet av Rigge1988:

PDT = gmt-7 alltså 10 timmar efter oss som befinner oss i gmt+2 så 21:00 enligt mina kalkyler.

om dem är -7 och vi är +2 borde inte skillnaden bli 9?
-7 +7 = 0 från 0 till 2 är det 2. 7+2 = 9 ^^


signatur

Rwa?

Medlem

PST = Pacific Standard Time (Vintertid på västkust i USA/Kanada, d v s GMT-8)
PDT = Pacific Daylight Time (Sommartid på västkust i USA/Kanada, d v s en timme framåt och GMT-7)

Den enda skillnaden mellan oss, d v s CET (Central European Time) eller GMT+2 (under sommar, GMT+1 vinter), är NÄR man går över till sommartid eller tillbaka till vintertid. Då både de på västkusten i USA/Kanada och vi nu har sommartid så ligger skillnaden, precis som under vintertid, på nio timmar i differens.

Därför är 11am PDT lika med 20:00 här just nu!

edit: Förbaskade auto-smileys.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Dralle:

Inte så genomtänkt iom Diablo 3 kommer på natten där.

Who the fuck cares om d3 kommer den kvällen???
Min kväll ska spenderas av Gw2 samt massa caffe / Cola och en bra ursäkt att snirkla sig några timmar från jobbet dagen efter! =D


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem
Skrivet av SkullJoke:
Skrivet av Dralle:

Inte så genomtänkt iom Diablo 3 kommer på natten där.

Who the fuck cares om d3 kommer den kvällen???
Min kväll ska spenderas av Gw2 samt massa caffe / Cola och en bra ursäkt att snirkla sig några timmar från jobbet dagen efter! =D

kan inte säga det bättre själv, host host chefen jag har fått lunginflammation igen, precis som förra betan xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Usch vilken dålig planering.. Jag vill spela båda spelen!
Har två skärmar så kanske blir en spel på vardera skärm

Medlem

I och med att GW2 kommer göra en Wipe innan det släpps kan det kanske ses som bättre spenderad tid att vänta med det till att det faktiskt släppts, och du faktiskt får behålla allt du kämpat för.

Medlem
Skrivet av Dralle:

Om jag inte missförstått det helt så är servrarna uppe 00.01 den 15e. Men citera mig inte på det =P

Medlem
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Rigge1988:

PDT = gmt-7 alltså 10 timmar efter oss som befinner oss i gmt+2 så 21:00 enligt mina kalkyler.

om dem är -7 och vi är +2 borde inte skillnaden bli 9?
-7 +7 = 0 från 0 till 2 är det 2. 7+2 = 9 ^^

Nu räknar vi timmar och då ska nollan inkluderas, enligt min teori. -7(1h) -6(2h) -5(3h) -4(4h) -3(5h) -2(6h) -1(7h) 0(8h) +1(9h) +2(10h)

Men då är jag van från entreprenadyrket att sno en timma hit eller dit. Och har jag mot förmodan fel så tänker jag uppriktigt skylla på att jag bara hade Matematik A kursen i gymnasiet som vi blev klara med första terminen


signatur

Chooch it

Medlem
Skrivet av Rigge1988:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Rigge1988:

PDT = gmt-7 alltså 10 timmar efter oss som befinner oss i gmt+2 så 21:00 enligt mina kalkyler.

om dem är -7 och vi är +2 borde inte skillnaden bli 9?
-7 +7 = 0 från 0 till 2 är det 2. 7+2 = 9 ^^

Nu räknar vi timmar och då ska nollan inkluderas, enligt min teori. -7(1h) -6(2h) -5(3h) -4(4h) -3(5h) -2(6h) -1(7h) 0(8h) +1(9h) +2(10h)

Men då är jag van från entreprenadyrket att sno en timma hit eller dit. Och har jag mot förmodan fel så tänker jag uppriktigt skylla på att jag bara hade Matematik A kursen i gymnasiet som vi blev klara med första terminen

Själv har jag inte ens behövt plugga matte i 1:an ^^
Skryter som en baws


signatur

Rwa?

1
Skriv svar