Max Payne 3 – releasetrailern!

Robot
Max Payne 3 – releasetrailern!

Om åtta dagar släpper Rockstar lös sin nytolkning av supersnuten från Remedy. Ladda upp inför återkomsten med den heta releasetrailern.

#rockstar-games, #max-payne-3, #remedy-entertainment


Medlem
Max Payne 3 – releasetrailern!

Japp, kommer spela PC versionen.

Medlem

Självklart.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Givetvis på PC. Men jag stör mig så på att de ändrat utseendet ytterligare en gång på Max Payne. Vad var fel med det utseende han hade i ettan? Och då pratar jag inte om att han måste ha svart läderkavaj typ, utan ansiktet. Är ju tre olika ansikten till alla tre spelen.

Medlem

Hmm vet inte om man ska vänta på PC versionen, någon som vet om det är stor skillnad grafiskt, typ BF3 skillnad?

Medlem

Har inte hängt med i nyheter alls. Hur consolifierat är det?

Medlem

trailers med endast cut scenes, som ser 10 år gamla ut, känns ju jävligt 2012 och lockande...

Medlem

Förbokat till Ps3.

jag hoppas verkligen att R* lyckas få till Noire-känslan!

Medlem
Skrivet av magiul:

Givetvis på PC. Men jag stör mig så på att de ändrat utseendet ytterligare en gång på Max Payne. Vad var fel med det utseende han hade i ettan? Och då pratar jag inte om att han måste ha svart läderkavaj typ, utan ansiktet. Är ju tre olika ansikten till alla tre spelen.

För att det såg förjävligt ut ! max payne 3 ser tveklöst bäst ut ! det är för att de har tagit skådisens ansikte och det är bara jävligt smart enligt mig ! vore trevligt om nån vettig jävel kunde göra en bra Max Payne film med James McCaffrey i huvudroll.

Medlem
Skrivet av Mortalis:

trailers med endast cut scenes, som ser 10 år gamla ut, känns ju jävligt 2012 och lockande...

Kan inte säga mer än att jag verkligen håller med dig fullt ut
Men framtiden för väl avgöra vad det är för sorts spel. Just nu känns det lika roligt att spela dom gamla spelen istället, när man ser på detta.

Medlem

Förbokat till pc sedan länge! Längtar!!

Medlem

hade precis klivit ur duschen när jag såg denna, fick rysningar på låren när jag hörde musiken. givet köp.

Inaktiv

Förmodligen konsol-k*****d som det mesta nuförtiden.

Medlem

Bara musiken fick mig att vilja ha, sedan är storyn inte dåligt heller.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv
Skrivet av Purjoo:

Förmodligen konsol-k*****d som det mesta nuförtiden.

Hur blir en konsol k*****d egentligen? Gläds att Max Payne 3 släpps och att det kommer bli grymt. Många säger att grafiken är några år gammal.. men vad är inte Minecraft på PC som spelas av miljoner? Grafik är inte allt..

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Purjoo:

Förmodligen konsol-k*****d som det mesta nuförtiden.

Hur blir en konsol k*****d egentligen? Gläds att Max Payne 3 släpps och att det kommer bli grymt. Många säger att grafiken är några år gammal.. men vad är inte Minecraft på PC som spelas av miljoner? Grafik är inte allt..

Speciellt med tanke på att grafiken ser faktiskt helt okej ut! Jag fattar inte varför folk kan klaga på grafiken, allt jag sett har sett snyggt ut. De som inte är nöjda är verkligen så kallade, "graphicwhores"

Jag spelar dessutom Max Payne 1 på min Ps3:a just nu och man måste ju erkänna att Max Payne spelen, hur bra de nu än är, så är de inte komplexa RPG spel utan TPS. Så att tro att de blir dåligt för att det också är till konsoller är ju faktiskt idiotiskt, speciellt med tanke på att de gjort PC versionen parallelt med konsoll-versionen för att de ska bli så bra som möjligt på alla system.

Så jag håller fullständigt med dig, folk borde klaga mindre, kunde ju tro att de inte finns annat än gnällspikar här på FZ...


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

Längtar!
Får dra igenom 1an och 2an en snabbis innan

Medlem

18 maj nu!!!

Map Payne 1 finns gratis på PSN om man har plus.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skrivet av Mortalis:

trailers med endast cut scenes, som ser 10 år gamla ut, känns ju jävligt 2012 och lockande...

Visst med animationer i världsklass kanske man måste tulla på grafiken lite men vafasen det slår ju fortfarande många andra nya spel på fingrarna med hästlängder *host sniper elite v2 *host..

Skrivet av Sleazarn:

Längtar!
Får dra igenom 1an och 2an en snabbis innan

Gör inte det.. de gör sig bättre i minnet som legendariska spel


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Mortalis:

trailers med endast cut scenes, som ser 10 år gamla ut, känns ju jävligt 2012 och lockande...

Visst med animationer i världsklass kanske man måste tulla på grafiken lite men vafasen det slår ju fortfarande många andra nya spel på fingrarna med hästlängder *host sniper elite v2 *host..

Skrivet av Sleazarn:

Längtar!
Får dra igenom 1an och 2an en snabbis innan

Gör inte det.. de gör sig bättre i minnet som legendariska spel

Har redan kört igenom 2an för bara någon månad sen. Det höll fortfarande måttet

Medlem

"Something wicked this way comes. Max Payne at large..."


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem
Medlem
Skrivet av Aidiiii:
Skrivet av Purjoo:

Förmodligen konsol-k*****d som det mesta nuförtiden.

jag har precis klarat av Max Payne 3 till 360, det är ett helt ok spel, grafiskt sätt är det snyggt men det kommer garanterat bli snyggare till dator.

Vad det gäller kontrollen så funkar den helt ok på xbox, men kommer nog vara mycket mjukare och skönare med mus.

Skulle vara intressant o höra vart du fått tag på ett ex redan nu och dessutom hunnit klara ut det? Det är inte så att det är en piratkopia måhända?

Bättre att vänta till den 18 om man är riktigt sugen och någon gång i höst om man vill slippa undan så många buggar som möjligt... Rockstar är värda pengarna, tänk på det.


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Holy shit! Jag är officiellt hypad över öronen!


signatur

Nämen!

Medlem

Tycker verkligen att de har gjort en intressant take på Max Payne. Han är ju som klippt och skuren att fly till Sydamerika, dränka sina sorger med billig whiskey och hamna i knepiga och självdestruktiva relationer.

FM-guru
F.d. Sisyr

Fan vad stela folk är som gnäller som fan på grafiken. Grafiken håller måttet och animationerna är awesomeness. Gnällspikar.

Medlem

This shall be interesting indeed!

Medlem
Skrivet av magiul:

Givetvis på PC. Men jag stör mig så på att de ändrat utseendet ytterligare en gång på Max Payne. Vad var fel med det utseende han hade i ettan? Och då pratar jag inte om att han måste ha svart läderkavaj typ, utan ansiktet. Är ju tre olika ansikten till alla tre spelen.

Kolla på en screenshot där dom visar hans ansikte i max payne 1 och sedan kollar du på Max payne 3.. Kan inte det vara samma ansikte fast med uppgraderad grafik och annorlunda hårfrisyr och skägg? JO det kan det vara! Sen är han antagligen äldre i Max payne 3 och kanske lagt på sig några kilon..

KoP
Medlem
Skrivet av magiul:

Givetvis på PC. Men jag stör mig så på att de ändrat utseendet ytterligare en gång på Max Payne. Vad var fel med det utseende han hade i ettan? Och då pratar jag inte om att han måste ha svart läderkavaj typ, utan ansiktet. Är ju tre olika ansikten till alla tre spelen.

Vad som var fel med Max Paynes ansikte i 1:an? Jo.. han sprang runt och såg konstant bajsnödig ut. Anledning nog?

Ansiktet i 2:an var ju helt klart en förbättring och det är det ansiktet som dom har byggt vidare på till 3:an. Dock ytterligare avdankat och ärrat. Skulle gärna se att flera utvecklare gjorde likadant när dom släpper uppföljare, låter huvudkaraktären åldras med värdighet (inte för att Max har gjort det iofs, lagt på sig några kilo och blivit ännu trasigare.. men med hans bakgrundshistorik är det fullt logiskt ).

Inaktiv

PC+consol kombos byggs efter devisen "minsta gemensamma nämnare". Dvs grunden byggs efter efterbliven hårdvara och retarderade kontroller. Kräver också mer utvecklingsresurser, tar längre tid och kostar mer.

12
Skriv svar