Är detta Beyond Good & Evil 2?

Robot
Är detta Beyond Good & Evil 2?

Fyra skärmdumpar har dykt upp och påstås vara från Michel Ancels Beyond Good & Evil 2. Och visst är det vår favoritfotograf Jade som skymtar på en av bilderna.

#beyond-good-evil-2, #beyond-good-evil-hd


Är detta Beyond Good & Evil 2?

Propaganda!!

Medlem

Ni nämner inte den läckta video-snutten från spelet?

http://www.youtube.com/watch?v=c9pTeOJGsjc&feature=player_emb...

Den är legit by the way. Michel Ancel bekräftade det i en intervju med NeoGaf.


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Reize:

Ni nämner inte den läckta video-snutten från spelet?

http://www.youtube.com/watch?v=c9pTeOJGsjc&feature=player...

Den är legit by the way. Michel Ancel bekräftade det i en intervju med NeoGaf.

Är inte helt hundra men har för mig att den har visats som nyhet när den var aktuell.

Medlem
Skrivet av Reize:

Ni nämner inte den läckta video-snutten från spelet?

http://www.youtube.com/watch?v=c9pTeOJGsjc&feature=player...

Den är legit by the way. Michel Ancel bekräftade det i en intervju med NeoGaf.

Synd att det bara är en Proof of Concept. Men det hade varit najs att spela med sånt flyt!

Medlem
Medlem

Wooooh B&G2 - Ja tack!!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:

Propaganda!!

Den låten alltså. Hade helt glömt den.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Förstår inte all hype kring dem här spelen. Testade det första spelet. Men det tilltalade verkligen inte mig alls.

Medlem
FM-guru
F.d. Sisyr

Ettan är så jävla bra. Ge mig tvåan, nu!

Medlem
Skrivet av Fatha:

Förstår inte all hype kring dem här spelen. Testade det första spelet. Men det tilltalade verkligen inte mig alls.

Hade lite negativ inställning till 1:an innan jag provade, "ser ut som ett halvtorrt barnspel", men oj vad fel jag hade, ett av dom skönaste äventyrsspel jag spelat i platformsgenren, står mellan det och psychonauts

Medlem

Jag installerade ettan förra hösten och jag var så jävla förvånad att det spelet fortfarande funkar lika bra som när det släpptes, det är fortfarande kungligt.

Medlem
Skrivet av Preed:

Wooooh B&G2 - Ja tack!!

Hur förkortar du Beyond Good & Evil egentligen?

Medlem
Skrivet av Fatha:

Förstår inte all hype kring dem här spelen. Testade det första spelet. Men det tilltalade verkligen inte mig alls.

Ser man det bara som en platformer är det inget speciellt med det. Prince of Persia: Sands of Time som kom ut samtidigt var mycket bättre sådan isådanafall. Men BG&E Hade en speciellt känsla och värld. Det blir bättre ju längre man kör på något sätt. Man liksom sugs in i världen.

Inaktiv

Hoppas då verkligen på att BG&E2 kommer, ettan är då ett av mina favoritspel.

Medlem

Hoppas att dom gör till PC senare, för mig var det roligare spela ettan på PC än xbox.

Medlem
Skrivet av Lepr:
Skrivet av Fatha:

Förstår inte all hype kring dem här spelen. Testade det första spelet. Men det tilltalade verkligen inte mig alls.

Hade lite negativ inställning till 1:an innan jag provade, "ser ut som ett halvtorrt barnspel", men oj vad fel jag hade, ett av dom skönaste äventyrsspel jag spelat i platformsgenren,
står mellan det och psychonauts

Får väll ge det en andra chans nån gång då

Medlem

får nog ta och beställa ettan till PS2 snart. Är en sucker för platformare och har hört mycket gott om spelet.

1
Skriv svar