Vad spelar ni i helgen?

Skribent
Vad spelar ni i helgen?

Det är fredag. Grymt, härligt, gütt! En hel helg med gaming breder ut sig som ett virtuellt smörgåsbord framför oss. Vad spelar ni i helgen? Dela med er av godsakerna!

Själv varvar jag blytung strategi i #Shogun 2 med varmhjärtat rollspelande i #Eternal Sonata. Och så lite konstigt, okontrollerbart #Kinectimals på det. Känns lagom kontrastrikt.

[ia=538919; large]

#blogg

Medlem
Vad spelar ni i helgen?

Blir väl en del Secret world beta och sen en del tropico 4 nu när det är free weekend. Annars vet jag inte, lite Warband kanske + lite LoL

Medlem

Tribes: Ascend, Heroes 6 och kanske Secret world beta...


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Diablo 1 och 2. Så mycket diablo!


signatur

Videomupp

Medlem

Fortsätter att lira DotA 2, sedan blir det att börja på en omspelning av The Witcher 2 nu när Enhanced Edition är kommet (har fortfarande Iorveths akt orörd). Varvar kanske med lite Mount & Blade: Warband


signatur

Imperator

Ghostbusters: The video game.

Ska på tema fest i helgen, tema? Ghostbusters såklart.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Skräckspel med sällskap kanske.
Jag har inte varit på så glatt humör. Det är fredag nu och jag hade lätt kunnat ladda för en super-duper-spelkväll med alla spel jag har, men jag känner inte... "fredagsmyset".

Skrivet av DarkZide8:

Skräckspel med sällskap kanske.
Jag har inte varit på så glatt humör. Det är fredag nu och jag hade lätt kunnat ladda för en super-duper-spelkväll med alla spel jag har, men jag känner inte... "fredagsmyset".

Så kan vi inte ha det!
Operation: cheer DarkZide8, börjar Nu!

Åh jag borde ha varit där!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av DarkZide8:

Skräckspel med sällskap kanske.
Jag har inte varit på så glatt humör. Det är fredag nu och jag hade lätt kunnat ladda för en super-duper-spelkväll med alla spel jag har, men jag känner inte... "fredagsmyset".

Så kan vi inte ha det!
Operation: cheer DarkZide8, börjar Nu!

https://www.youtube.com/embed/m4d8Fc22HYI

https://www.youtube.com/embed/b1U6FaoCGUo

Åh jag borde ha varit där!

Ooooooh...YOU GAIS!<3

Kändes lite som att Bill Murray snacka om mig i sitt tal dock "Those of you who are stonecold dead most of the days of your lives"

Men, ja, jag blev lite glad

Medlem

LotRO, BF3, MW3. Allt annat är bonus!

Redaktör
Ponny
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av DarkZide8:

Skräckspel med sällskap kanske.
Jag har inte varit på så glatt humör. Det är fredag nu och jag hade lätt kunnat ladda för en super-duper-spelkväll med alla spel jag har, men jag känner inte... "fredagsmyset".

Så kan vi inte ha det!
Operation: cheer DarkZide8, börjar Nu!

https://www.youtube.com/embed/m4d8Fc22HYI

https://www.youtube.com/embed/b1U6FaoCGUo

Åh jag borde ha varit där!

Ooooooh...YOU GAIS!&lt;3

Kändes lite som att Bill Murray snacka om mig i sitt tal dock "Those of you who are stonecold dead most of the days of your lives"

Men, ja, jag blev lite glad

Awwww!

Som ren bonus blev jag glad för att du blev glad.


signatur

En Bamseponny av folket

Köpte Alan Wake då det var 50% på Steam. Så det blir Alan Wake och Red Orchestra 2.

Tack vare medlemmen Jozo, tänker jag också klämma in en del Okami till Wii i helgen.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Tack vare medlemmen Jozo, tänker jag också klämma in en del Okami till Wii i helgen.

Oh, I've been meaning to play it, but I still haven't. Ser skojsigt ut!

Medlem

Blir antagligen endast Tribes:Ascend nu i helgen.

Medlem

Måste nog slå till på Arma så jag hinner spela DayZ innan Diablo 3 kommer. Utöver det blir det lite Tribes och Firefall.

KoP
Medlem

Minecraft på 360'n. Och kanske Shoot many robots, Southpark: Tenorman's revenge eller något annat mög.

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Tack vare medlemmen Jozo, tänker jag också klämma in en del Okami till Wii i helgen.

Haha, det ser så lustigt ut när du skriver "medlemmen" före mitt nick

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på och spela i helgen, det kanske kan bli den gamla hederliga "blunda och dra fingret över spelsamlingen"-sättet

Medlem

Tänkte ta och prova Path of Exile annars blir det nog Fallen Earth och kanske lite Skyrim och Shogun 2 Fall of the Samurai

Moderator | Testpilot

Path of Exile!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar