Lär känna världen i Game of Thrones

Robot
Lär känna världen i Game of Thrones

Om några veckor släpps Game of Thrones-spelet. Följ med bakom kulisserna och lär dig om världen, de två hjältarna och det nära samarbetet med George R.R. Martin.

#cyanide-game-center, #game-of-thrones


Lär känna världen i Game of Thrones

"My god. It's full of *Bleep*."

Den riktiga kommentaren av vad jag egentligen tycker, skämt åsido, släppes vid release och eventuell recension.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Ser inte jättelovande ut tyvärr :'(

Medlem

Har hittills varit kritiskt nyfiken på spelet. men nu känns det som att det inte kan bli allt för dåligt. ser fram emot att få veta mer om spelet.

Medlem
Skrivet av Typhor:

Har hittills varit kritiskt nyfiken på spelet. men nu känns det som att det inte kan bli allt för dåligt. ser fram emot att få veta mer om spelet.

Samma här

Medlem

Stämmer det vad de säger i videon så verkar det bli bra, men det är väl mest säljsnack...

Jag kommer skaffa det. Värt ett test.

Medlem

Håller med de som tycker att spelet ser bättre och bättre ut, är fortfarande skeptisk dock.

Medlem

Ser ut som om detta faktist kan bli ett helt okej spel inte i klass med Skyrim kanske men ändå helt okej

Medlem
Medlem

Lite besviken då jag hela tiden trott man skulle få skapa sin helt egna karaktär,

Medlem

Det ser helt okej ut, Men skulle velat se lite mer karaktärs valmöjligheter

Moderator | Testpilot
Skrivet av cargor7:

Ser ut som om detta faktist kan bli ett helt okej spel inte i klass med Skyrim kanske men ändå helt okej

Hur kan du jämföra det med skyrim när det är helt annorlunda gameplaymässigt? Detta kommer ju spelas mer som Dragon Age och Dragon Age 2.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Måste säga att det är bara min hype kring hela GoT som troligen gör att jag kommer köpa spelet.

Combaten såg inte alls intressant ut och grafiken vill jag egentligen inte ens nämna då den hör hemma i ett spel år 2006.

Men att dom ska ha jobbat så pass mycket med "Gorge" gör mig hoppfull.

Fö så är det ett mod till Medieval Total War på gång som sätter dig in i Westeros Total War style!
Och ett annat Mount And Blade mod på gång det med.

Medlem

"Cred" till dem att de började med spelet innan TV-serien.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar