Svensk BF3 pluton (PS3) rekryterar BRA spelare!

Medlem
Svensk BF3 pluton (PS3) rekryterar BRA spelare!

Sweden Special Forces är en PS3-pluton för spelare med MINST 400 score/min. Vi har idag 10 medlemmar som spelat tillsammans i en annan pluton tidigare och som redan är samspelta. Vi söker ytterligare spelare för att nå ca 20-25 aktiva spelare. Vi siktar på klanmatcher i framtiden när vi kommit upp i antal och är samspelta inom hela gruppen. Vi jobbar aktivt med taktik och strategi och vi använder Teamspeak (vi har en egen server) för kommunikation under spel. Besök oss gärna på Battlelog genom att söka på plutonens namn. Där hittar du ytterligare krav på stats och spelarprofil plus mer information och du kan titta lite på vilka vi är. Är du intresserad så skicka en friend request till mig (jeppeKrigare) på Battlelog. Over and out!


signatur

www.fpstactics.n.nu - Sajten som gör dig till en bättre FPS-spelare

Medlem

PLUTONSPRESENTATIONEN

Välkommen till Sweden Special Forces!

SSF är en pluton för svensktalande spelare. Vi är mer seriösa än dom flesta utan att för den sakens skull ha ambitionen att vara allra bäst. Men vi spelar alltid för att VINNA! Plutonen är i en uppbyggnadsfas. Vi siktar på att nå ca 20-25 aktiva och riktigt bra medlemmar som ofta är online. Vi spelar framför allt Squad Rush, Rush och Conquest.

Nya medlemmar är välkomna, men för medlemskap krävs att allt av detta stämmer in på dig:
* Du spelar alltid för att VINNA!
* Du vet vad PTFO innebär och spelar verkligen så.
* Du vet vad en teamplayer är och spelar som en sådan med snabba revives, repairs, spotting osv.
* Du förstår och kan spela alla klasser och väljer klass efter situationen i matchen.
* Du kommunicerar under matchspel.
* Du kan ta och följa order i matchspel.
* Du är intresserad av och deltar i utformandet av taktik under spel.
* Dina stats är W/L>1,5....K/D>1,2....SPM>400....Rank>39. SPM och Rank är absoluta krav, övriga cirka.
* Vi ser helst att du är minst 18 år.

Vi kollar alltid upp kandidaters profiler på bf3stats.com. Om ovanstående stämmer in på dig och din profil ser ok ut så är du välkommen att provspela med oss. Skicka en friend request till leader/founder. Funkar allt bra i match så kan du joina sen. Vet du att du är RIKTIGT bra så skicka en apply to join direkt.

Vi använder Teamspeak för kommunikation. Det liknar Skype men är bättre och helt frikopplat från Battlefield och dess ingame chat. På vår Teamspeakserver har vi en lobby plus fyra chatkanaler (Alpha, Bravo, Charlie & Delta) som kan användas tex för uppdelning per squad om många är inne eller om plutonsmedlemmar spelar i olika matcher samtidigt. Instruktioner för hur du skaffar Teamspeak får du enklast av founder eller leader genom chat här på battleloggen.

Av medlemmar förväntas (krävs):
* Att du blir friend med alla andra medlemmar både på PSN och Battlelog.
* Att du använder plutonens tag [SSF] när du spelar med oss.
* Att du ser till att hamna på SSF-sidan i en match när du joinar andra medlemmars matcher (MED inte MOT).
* Att du använder Teamspeak (för taktik och lagkoordination).


signatur

www.fpstactics.n.nu - Sajten som gör dig till en bättre FPS-spelare

inK
Medlem

I'm allready in!


signatur

Every trophy counts...

Medlem

@inK: Yepp Många dominanta timmar loggade på fältet ihop redan haha


signatur

www.fpstactics.n.nu - Sajten som gör dig till en bättre FPS-spelare

Medlem

min battlelog profil ser just nu ut så här
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/sweanisse/

Av medlemmar förväntas (krävs):
* Att du blir friend med alla andra medlemmar både på PSN och Battlelog.
Har bara en pc

* Att du använder plutonens tag [SSF] när du spelar med oss.
klart man använder rätt clan tag

* Att du ser till att hamna på SSF-sidan i en match när du joinar andra medlemmars matcher (MED inte MOT).
Alltid bra att veta vilket lag man tillhör

* Att du använder Teamspeak (för taktik och lagkoordination).
teamspek har jag aldrig använt mig utav men är ganska snabb lärd när det gäller program på pc

Nya medlemmar är välkomna, men för medlemskap krävs att allt av detta stämmer in på dig:
* Du spelar alltid för att VINNA!
Detta är ju självklart jag har spelat 16 matcher och vunnit 10 utav dessa och detta är för att laget vet vad dom ska göra och inte göra alla kanske inte vet detta men då borde man ta reda på detta innan man ens böärjar spela spelet ps Winning is everyting

* Du vet vad PTFO innebär och spelar verkligen så.
Om jag ska vara ärlig jag vet alltså inte vad det står för men är viljig att byta spel stil för att bli bättre lagspelare och att vi alltid ska vinna

* Du vet vad en teamplayer är och spelar som en sådan med snabba revives, repairs, spotting osv.
Jag vet att är man medic kasta ut helth box och återuppliva din fallna kamprater på slagfältet och blir själv väldit iretterad när använda inte gör vad dom borde i själva spelet

* Du förstår och kan spela alla klasser och väljer klass efter situationen i matchen.
Ganske inte alltid men försöker alltid att välja rätt klass och blir själv välidt irreterad utav att det springer runt en massa medic som inte går vad dom ska i spelet

* Du kommunicerar under matchspel.
Ja skulle gärna vilja se ganske exakt hur detta går till i verkligen innan men det går väl lätt att fixa om inte annat

* Du kan ta och följa order i matchspel.
pratar vi svenska inga problem min engelska är väl lite ringrostig men förstår bättre när jag hör en kanske själv pratar :/

* Du är intresserad av och deltar i utformandet av taktik under spel.
Alltid intresserad utav av att själv bli bättre på själv spelet och att det går bra för hela laget

* Dina stats är W/L>1,5....K/D>1,2....SPM>400....Rank>39. SPM och Rank är absoluta krav, övriga cirka.
Är det att man vinner flera ggr än man själv dör?

* Vi ser helst att du är minst 18 år.
jag är 25

Om in tycker att detta låter intressant för erat lag skulle jag kanske också dra mitt stråt i staken och undra självklart om laget har någon form utav sponsor?
Har haft lite kontakt med Steelseries då jag själv håller på med att blogga via wordpress och vet att det är viktigt att använda sig utav gamertillbehör som håller hög kvalite
Gamerprodukter.wordpress.com fast det är lite utanför ämnet men kanske kan vara kul och veta i alla fall

kom ju på en sak jag kör just bara på pc också

Medlem

Annonsen är fortfarande aktuell! We want YOU! (om du är bra alltså)


signatur

www.fpstactics.n.nu - Sajten som gör dig till en bättre FPS-spelare

1
Skriv svar