Medlem
Skrivet av bond12:

Barbarian all the way, för min del

Medlem

Demon Hunter time!

Medlem
Skrivet av Locktail:

När släpps konsolversionen då? Det skulle la portas till samtliga medier?

Dude...


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Det är helt klart Trollkarlen för mig!

Medlem
Skrivet av Locktail:

När släpps konsolversionen då? Det skulle la portas till samtliga medier?

Medlem

Så jävla svårt att bestämma klass men lutar åt Barb mest för att den klassen har tuffast loot. Roligare att pimpa!!

Medlem
Skrivet av GurkaN021:
Skrivet av cöff:

hade inget beslut ångest gällande klassen.. jag visste direkt vilken ja vill spela.

wicth doctorn :3....

Tyckte witch doctorn sög seg var den vart bättre när man låste upp lite skills till den. Men ska klart spela som Daemon hunter!

hade möjligheten att testa betan men tackade nej.

jag visste att om ja testade betan så skulle ja vilja ha mer . ...
så ja valde att vänta iställlet.

varför reta sig med en tårt bit när man kan få hela tårtbiten senare.
^^

Medlem
Skrivet av Corolyn:
Skrivet av Ballong:

Kan man tanka spelet nånstans så man slipper bråka med sånt sen?

Om du köper spelet från deras egna hemsida så kan du börja ladda ner det på en gång Om man som jag hellre köper en skiva så vet jag inte hur det fungerar, förhoppningsvis kommer allt med på den...

Köper man spelet direkt från deras site så kan man börja spela redan kl 00:00 natten mellan måndag/tisdag. Tror tom att man kommer kunna börja ladda ner den innan, men inte logga in förrän midnatt. Ifall man köper det i butik (som man kommer kunna göra i vissa nattöppetbutiker) samma tid så är det bara att kuta hem och installera det. När man reggat sin produkt på Battle-Net kommer man alltid kunna ladde ner det direkt därifrån, ifall man slarvar bort skivorna tex.

Är hysfat säker på att det funkar såhär

Medlem
Skrivet av Ballong:

Kan man tanka spelet nånstans så man slipper bråka med sånt sen?

http://eu.media.battle.net.edgesuite.net/downloads/d3-install...

There you go

Medlem

Pre Download:

http://diablo.incgamers.com/blog/comments/pre-download-diablo...

Installern låses upp under måndagen..

Ymw

Edit: Aldrig är man först..

Medlem
Skrivet av Pada:

Vill ha till helgen!
Sidenote: Uppfattningen jag har fått av folk som inte spelat diablo tidigare förstår inte riktigt vad det går ut på.

"Vad gör man i max lvl?" "VA, Inget ordentlig PVP?".
MMORPG skadade kallar jag dem

Oo glömde klassen. Demon Hunter för group game och sen är jag inte riktigt säker vad jag börjar med som solo..

Fan jag säger till folk som spelat WoW att mekaniken med items och att man dödar bossar för att hela tiden försöka få nya bättre drops, tog Blizzard och nästan kopierade ifrån Diablo2, iaf vad gäller färgkodning och rarity av items osv. Sedan är det väl en viss skillnad, men har folk nött WoW så kan de fan nöta Diablo också! Däremot är Diablo i en lite annan "flavour" än WoW, tack gode gud!!

Medlem

Hmmm... inte orkat eller viljat följa detta för mycket, men har ändå förbokat det, pluss passande musmatta! Tyckte det var dags att byta ut den jag använt nu i halva livet känns det som.

Jag tycker klasserna verkar lite knasiga... iaf för mig som spelat en hel del utav 2an. Vilken klass kommer vara närmast besläktad med Paladin?? Körde dock mestadels Barbar och Amazon (Bowazon) hur som helst. Verkar ju som Deamon Hunter kommer nära Bowazon iaf

Om inte annat så lär de väl släppa fler klasser i framtida expansioner/DLCs. Men jag gillar inte att vänta

Medlem
Skrivet av Scream112:

Hmmm... inte orkat eller viljat följa detta för mycket, men har ändå förbokat det, pluss passande musmatta! Tyckte det var dags att byta ut den jag använt nu i halva livet känns det som.

Jag tycker klasserna verkar lite knasiga... iaf för mig som spelat en hel del utav 2an. Vilken klass kommer vara närmast besläktad med Paladin?? Körde dock mestadels Barbar och Amazon (Bowazon) hur som helst. Verkar ju som Deamon Hunter kommer nära Bowazon iaf

Om inte annat så lär de väl släppa fler klasser i framtida expansioner/DLCs. Men jag gillar inte att vänta

Misstänker att den som kommer närmst paladin är munken med sina mantran och heliga attacker.

Personligen är jag en närstridsbuffel och kommer köra barbaren, förhoppningsvis med en munkpolare för assistans ^^ Provade witch doctorn i betan dock och han var fruktansvärt rolig imo.

Medlem

Nån som har nån koll på var man kan boka ett ex på nätet och vara säker att få tag på ett, eller är det säkrast att springa ner till någon butik på tisdag istället?

Edit: oh, blir Monk btw, va roligast på betan

Medlem
Skrivet av Locktail:

När släpps konsolversionen då? Det skulle la portas till samtliga medier?

Som svar på ditt kätteri: Det kommer tyvärr portas.. men något releasedatum har inte annonserats.

http://www.webhallen.com/se-sv/spel/xbox_360/129460-diablo_ii...

Att spela diablo 3 på konsol är som att äta soppa med en gaffel.

Medlem

Hej jag heter Joel och jag är en altoholist! Lär köra alla klasserna

Medlem
Skrivet av Woffen:

Hej jag heter Joel och jag är en altoholist! Lär köra alla klasserna

Hej Joel och välkommen, hur får denna "Altoholist" dig att känna dig? Mår du bra? Dåligt? Uberh4x0rl33tSl4sh3r?

Medlem

Ska lätt köra en wd, en liten köttvägg med fin aoe och dot, fast fan kanske man skulle köra en dh... Gaaaaaah panik att bestämma.

Medlem

Female Demon Hunter som main, lätt. Sedan blir den nog en barb, sen är det lika mellan alla klasser. Ska ha minst en av varje

Btw, när släpps recensionerna? Får ni ett tidigare ex att recensera, eller väntar man efter?


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Epoxlol:

Nån som har nån koll på var man kan boka ett ex på nätet och vara säker att få tag på ett, eller är det säkrast att springa ner till någon butik på tisdag istället?

Edit: oh, blir Monk btw, va roligast på betan

Om du köper spelet via www.Battle.net så är du garanterad att ha spelet färdigt och kunna logga in nästan direkt när spelet går live, Det kostar lite mer än alla andra hemsidor men du kommer ha spelet hemladdat och redo att bara installera och spela medan alla andra måste åka till affären och köpa spelet eller om dom har förhandsbokat stanard edition så for dom spelet i brevlådan. ganska surt att dom med förhandsbokat collectors edition på internethemsidor måste vänta längre än alla andra för dom måste antagligen hämta ut på posten

Säkrast är nog att köpa på deras hemsida då jag knappast tror att deras egna lager kan ta slut
Men annars så är 'Cdon - Webhallen - Spelbutiken - Elgiganten' dom ställen jag brukar köpa spel/förhandsboka från och har aldrig haft problem med dom..

Sen så brukar jag förhandsboka från 'MediaMarkt' ibland för dom brukar ha specialerbjudanden på vissa saker, Köpte Battlefield3 med stålfodral för 200kr när det var nytt ^^ Men tror det var så billigt för jag var den första som hämtade ut

Medlem

Wizard här! Gillar att Arcane-power rengenerar snabbt och gillar AOE.


signatur

Life is pain, Learn to enjoy it.

Medlem

HAI! Munken all the way.


signatur

"Traders learn more about themselves in a year of trading than many learn in their entire adult lives."

Medlem

Varför bestämma sig över en bara? Kommer att lira med alla klasser som jag gjorde med Diablo 1 och 2.. Fast fanns bara 2 att välja i D1.. Men ändå

Medlem

Jösses, snart dags för D3. Vet inte riktigt vad för klass jag skall börja med. Slumpen får avgöra.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Gillar att barbaren "generar vrede"

Medlem
Skrivet av Struggle:

Female Demon Hunter som main, lätt. Sedan blir den nog en barb, sen är det lika mellan alla klasser. Ska ha minst en av varje

Btw, när släpps recensionerna? Får ni ett tidigare ex att recensera, eller väntar man efter?

Blizzard har väl som standard att inte ge ut tidiga recentions ex, blir också svårt eftersom servrarna är låsta tills tisdag.

Medlem

Tp tp
Killar, Vi behöver tp nu!!

(aw, the good old days! )

Medlem
Skrivet av Lepr:
Skrivet av Struggle:

Female Demon Hunter som main, lätt. Sedan blir den nog en barb, sen är det lika mellan alla klasser. Ska ha minst en av varje

Btw, när släpps recensionerna? Får ni ett tidigare ex att recensera, eller väntar man efter?

Blizzard har väl som standard att inte ge ut tidiga recentions ex, blir också svårt eftersom servrarna är låsta tills tisdag.

Absolut, men det har ju hänt ett antal gånger att de get ut recension´s exemplar på spel med speciella nycklar eller speciella servrar som är igång. Dock har inte Blizzard gjort detta såvitt jag vet. Nåja, hade vart kul att läsa före man får det på måndag - tisdag


signatur

Nämen!

Medlem

Jag såg på spelbutiken eller om det var webhallen att D3 kommer till 360/ps3 2013. Meeeen om det nu stämmer vet jag icke picke =).

Medlem

Wizard eller Witch doctor blir det nog för mig. Har alltid varit en aning bättre som range plus att många av mina vänner har tänkt starta som Monk eller Barbarian. Kan vara kul att gå emot strömmen då

123
Skriv svar