Dubbel XP-helg i Battlefield 3*

Robot
Dubbel XP-helg i Battlefield 3*

Från nio imorse till nio på måndagsmorgonen. Panga på för att låsa upp alla prylar du någonsin drömt om.

#ea, #battlefield-3


Medlem
Dubbel XP-helg i Battlefield 3*

Kommer inte behövas för min del.

Medlem
Medlem

Verkar inte funka för någon.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

"Vi vill ha kvar spelare och lockar med bonus". Blir det gratis snart?

ELF
Medlem

Varför just denna helg. De kunde ju ha väntat tills nästa.
Aja, man får väl statspaddla nästa gång man känner för att spela. Var länge sen nu.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Medlem

kbry


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Och vad var poängen med battlelog när DICE själva nu förstör alla stats en hel helg?

Medlem

Spelar knappt längre, känns som Battlelog har blivit en spökstad när man ska leta upp en bra server :/

De framstår bara så desperata när de ska behöva locka fram mer spelande genom att skruva upp just det som gjort att folk tröttnat på spelet. Aja...

Ska se till att låsa upp Javelin & börja spela Conquest igen, var aldrig sugen på att nöta de tråkiga vapnen i klassen & nu slipper jag i alla fall betala

Medlem

Unlocks måste vara det tråkigaste som någon någonsin har kommit på till FPS-spel...

Medlem

Inte för att jag behöver ha nån dubbel xp men det funkar ju inte iaf.


signatur

b00m, you were killed by SNA* Swirre Nade Artillery.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Unlocks måste vara det tråkigaste som någon någonsin har kommit på till FPS-spel...

Om man skulle ha allt från början. Och inget att sträva efter så tror jag att man skulle tröttna på spelet fortare.

Klan-lir. Helt annan sak.
Men public känner iaf jag att det bidrar till att det blir lite roligare.

Skrivet av Jozo:

Unlocks måste vara det tråkigaste som någon någonsin har kommit på till FPS-spel...

Ja verkligen. Att ha tillgång till allting ifrån start gör det möjligt att ohindrat testa sig fram tills man hittar något som passar till alla olika spellägen & direkt börja träna på de spelstilar man egentligen vill köra med. Enligt mig blir Battlefield som roligast när man har koll & fokus på det man gör.

Det är ju det mångsidiga samspelet som Battlefield ska handla om, lås på utrustningen tar bort den delade utforskarglädjen.

Medlem

Vapenupplåsningar i FPS är verkligen trist. Det var kul när de började med det. Numera har man låst upp så många vapen i olika spel att det bara känns tråkigt.

Gameplay är det som skall vara den drivande kraften i ett FPS.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Antagligen så börjar spelantalet sjunka tyvärr. Tråkigt att BF3 räckte i typ 20 timmars speltid sen blev det tråkigt. Nu pumpar man istället ut en massa skit cod expansioner och xp-weekends för att locka lite spelare.

Nej tillbaka med BF1942 och BF2 känslan.

Medlem

Själv försöker man spela med så pass lite unlocks som möjligt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Vapenupplåsningar i FPS är verkligen trist. Det var kul när de började med det. Numera har man låst upp så många vapen i olika spel att det bara känns tråkigt.

Gameplay är det som skall vara den drivande kraften i ett FPS.

Ja unlocks var väll kul som det var i början.
nu inte i BF3 kanske med BF2 tyckte jag endå var lagom.

Nu är det överdrivet, det är så mycket unlocks osv man vet inte ens vilken kombination som är bäst, jag orkar knappt prova en massa nya vapen osv man låser upp mm.

Nej gör man bra spel så behöver man inte 100 unlocks, det räcker med en stadig vapenarsenal, se på BF1942 där var det samma vapen sen gjorde man i senare patchar lite nyare vapen till olika fraktioner.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Verkar ju inte änns fungera, jag får då ingen dubbel exp nånstans iaf.

Medlem

Får jag fråga om det funkar för någon med dubbel xp? Verkar inte alls så för varken mig eller mina vänner tyvär.

Medlem

Jag tycker iaf unlocks är skitkul. Jag har en egen tävling med mig själv nu där jag ska låsa upp alla sikten i spelet, dvs 300-350 kills med varje vapen. Allt man "måste" ha i spelet kommer hyfsat snabbt av sig självt, bara att spela som man vill sen.

Vad gäller dubbel XP så har jag inte märkt något idag. Iofs inget jag behöver heller.

Medlem

Funkar inte särskilt bra på PC. På xbox och ps3 funkar det dock. En del har sagt att det funkar på servrar som startats om

Medlem

Kör på PC, har testat ett antal servrar, funkar inte för mig.

Medlem

Uppskjutet för PC till 26-27 Maj

Medlem
Skrivet av ScorchPipe:

Uppskjutet för PC till 26-27 Maj

Kasst.

Medlem

"PC players: Apologies for delay in your 2XP event. To give you a full weekend as planned, we're rescheduling this for May 26-27"

Medlem
Medlem

spelar liten roll sedan spelet blivit fullkomligt ospelbart eftersom dice inte längre klarar av att skriva "nätkod".

Bad company 2 = inga disconnects, inga problem
BF3 = alltid disconnect och "your connection has timed out"

inge mer från den serien...

Medlem

Bf3 kan vara det sämsta jag varit med om. Except CoD.

12
Skriv svar