MW2 PC - Resurgence Pack, värt!?

Medlem
MW2 PC - Resurgence Pack, värt!?

Tjena, det tar oftast väldigt lång tid att hitta game i MW2 nu för tiden har jag märkt. Jag ahr sen tidigare käpt Stimulus och har läst att det ska ta lite längre tid att hitta server då eftersom den letar games med dom som har dom mapsen innan den kollar vanliga games. Jag vill ju först och främst ha mapsen för jag tycker dom verkar bra, men sen också. Kommer det gå snabbare då? För det är väll fler som har båda map packsen en bara den ena?

Medlem
Medlem
Skrivet av jippo1:

MW3.......

MW3 suger...

Medlem
Skrivet av MeatballSwede:
Skrivet av jippo1:

MW3.......

MW3 suger...

Ursäkta? kan du förklara skillnaden


signatur

Rwa?

Medlem

Annanaz: MW3 Har alldeles för små banor, allt ser fulare ut, sensen för när man aimar "down the sight" har dom höjt med typ dubbelt, det går inte att justera båda i olika steg, och dem flesta vapnens accuracy är helt off, och att Snipa är ju knappt ett alternativ, banorna är för det mesta som sagt för små, tycker det är som en nedgradering av MW2. Men att starta ännu en argumentation om vilket COD som folk tycker är bäst är inte vad jag ville, har någon svaret på min fråga?

Medlem

Du kan prova att ställa frågan i Call of Duty-forumet här på FZ.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Det visste jag inte att det fanns :S, tack för tipset.

Skrivet av MeatballSwede:

Det visste jag inte att det fanns :S, tack för tipset.

Ja, det är värt det, men, du måste hitta folk att spela med. Det tar lite tid för MW2 att kicka igång, men när det väl funkar så är det kul. Håller med att grafiken är bättre än MW3, men det är en smaksak.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar