Filmtajm: det här är Diablo III

Robot
Filmtajm: det här är Diablo III

Blizzard har skickat ut en 245 sekunder lång trailer där de förklarar klasserna, storyn och visar upp gameplay från flera olika zoner. Spana in hos FZ.

#blizzard, #diablo-iii


Medlem
Filmtajm: det här är Diablo III

Två dagar till..too long!

Medlem

Sjukt taggad!

Medlem

Awesome sauce!!

Inaktiv

Kommer att bli grymt!


signatur

War never changes.

Medlem

Snart smäller det grabbar ,


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Ska bli så jäkla ball!

Medlem
Skrivet av Icewind:

Två dagar till..too long!

1dag 13 timmar 4min

Medlem

Det är fasen värre än när man var liten och väntade på pap.. jag menar jultomten!

Medlem

Filmen gjorde mig, om möjligt, ännu mer sugen!

Synd att jag jobbar hela veckan.
Det känns skumt att söka ledigt om man redan vikarierar för någon annan som vill ha ledigt

Det känns en smutta overkligt att vara så nära någonting så uppenbart mäktigt och häftigt som releasen av Diablo III.

Diablo 2 förändrade för alltid mitt liv då det sabbade mina betyg.

11 år senare är det dags för efterföljaren att på verka mitt liv, till det positiva hoppas jag. Barn, villa och volvo borde vara tydliga tecken på att man blivit vuxen....men.

JAG ÄLSKAR DIABLO!

Medlem

And I jizzed in my pants!

Är så jäävla taggad, har till och med svårt o sitta stilla >.<

Medlem

En natt kvar bara!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Nu börjar timmarna kännas som en evighet! arghhh!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Att vänta på D3 i flera år är väl en sak man dom sista dagarna känns mycket längre.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av RullstolsHulkeN:

Det känns en smutta overkligt att vara så nära någonting så uppenbart mäktigt och häftigt som releasen av Diablo III.

Diablo 2 förändrade för alltid mitt liv då det sabbade mina betyg.

11 år senare är det dags för efterföljaren att på verka mitt liv, till det positiva hoppas jag. Barn, villa och volvo borde vara tydliga tecken på att man blivit vuxen....men.

JAG ÄLSKAR DIABLO!

Du sabbade dina betyg inte diablo 2,,,,, Kommer man kunna ändra så det blir mörkare i spelet så det liknar diablo 1 mer än wow ljusglada barn grafik. Helvetes portar har ju för fan öppnats och domedagen är nära då ska det vara jävligt mörkt och butcher n2 ska plåga människor i sitt tortyr&slaktrum fullt med blod och diverse kroppsdelar.


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Inaktiv
Skrivet av RullstolsHulkeN:

Det känns en smutta overkligt att vara så nära någonting så uppenbart mäktigt och häftigt som releasen av Diablo III.

Diablo 2 förändrade för alltid mitt liv då det sabbade mina betyg.
haha skylla diablo för dåligt betyg , det är ditt eget fel,sök inte skylla nåt annat, är man cp då är man cp cp cp

11 år senare är det dags för efterföljaren att på verka mitt liv, till det positiva hoppas jag. Barn, villa och volvo borde vara tydliga tecken på att man blivit vuxen....men.

JAG ÄLSKAR DIABLO!

Medlem

Fifan, håller med om att filmen rörde om spelsuget rejält Har varit rätt lugn annars sen i fredags. Releasen ligger så nära nu äntligen så att så att det känns som man redan är "hemma". Nu börjar ju tankarna cirkulera runt gameplay, karaktärsnamn och spec. Synd att man jobbar tis-ons bara, men sen är det helgdag och antagligen ledigt på fredag.
Det enda jag tänker på nu egentligen är hur fantastiskt trevlig den kommande veckan lär bli

Medlem

Jag kan fortfarande inte bestämma mig för vilken klass jag skall börja spela.

Angående filmen. Jag vet i alla fall en "finess" i spelet jag aldrig kommer att utnyttja, auktionshuset.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Släpps det 00:01 den 15maj?

Medlem
Skrivet av swordfish:
Skrivet av RullstolsHulkeN:

Det känns en smutta overkligt att vara så nära någonting så uppenbart mäktigt och häftigt som releasen av Diablo III.

Diablo 2 förändrade för alltid mitt liv då det sabbade mina betyg.

11 år senare är det dags för efterföljaren att på verka mitt liv, till det positiva hoppas jag. Barn, villa och volvo borde vara tydliga tecken på att man blivit vuxen....men.

JAG ÄLSKAR DIABLO!

Du sabbade dina betyg inte diablo 2,,,,, Kommer man kunna ändra så det blir mörkare i spelet så det liknar diablo 1 mer än wow ljusglada barn grafik. Helvetes portar har ju för fan öppnats och domedagen är nära då ska det vara jävligt mörkt och butcher n2 ska plåga människor i sitt tortyr&amp;slaktrum fullt med blod och diverse kroppsdelar.

http://darkd3.com/

Medlem
Skrivet av peter_lovgren:

Jay Wilsons på twitter (på frågan "The games out in a few days. Realllllly need to know if we can use darkd3 without getting banned."):
using programs that alter graphics is against TOS and can get you banned.

Kanske ska informera om det innan du gör reklam.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

För min del blir det The Secret World och Guild Wars 2 som kommer stå för årets gaming. Annars så hade Diablo 3 varit ett solklart val.

Ha riktigt kul nu, alla som ska spela


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av peter_lovgren:

Jay Wilsons på twitter (på frågan "The games out in a few days. Realllllly need to know if we can use darkd3 without getting banned."):
using programs that alter graphics is against TOS and can get you banned.

Kanske ska informera om det innan du gör reklam.

Löjligt att man kan bli bannad för sånt. Frihet till folket förfan!


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem

Alla är precis lika sålda som när besvikelsen BF3 släpptes

Medlem
Skrivet av swordfish:

Löjligt att man kan bli bannad för sånt. Frihet till folket förfan!

Håller med. Men man ska, enligt mig, inte göra "reklam" för sådant som bryter mot TOS.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av swordfish:

Löjligt att man kan bli bannad för sånt. Frihet till folket förfan!

Håller med. Men man ska, enligt mig, inte göra "reklam" för sådant som bryter mot TOS.

Hade inte en aning om detta, annars hade jag självklart inte tipsat om det....löjligt är det i vilket fall

Medlem

Path of Exile.


signatur

iObject!

Medlem
Skrivet av Ubbe:

Alla är precis lika sålda som när besvikelsen BF3 släpptes

Det var BRA när det släpptes! Tyvärr tröttnade folk, för BF3 hade inget att erbjuda som varade. Blizzard lyckas i många fall att ha kvar många spelare över en lång tid. D3 är redan högt ovanför molnen och serien har många fans. Det kommer bli både ris och ros. Men en sak är säker, det kommer skapa rubriker :).

Medlem

Hoppas det regnar tisdag till fredag, då blir det inget jobb för min del! Då blir det Diablo 3 dag in och dag ut istället!

123
Skriv svar