Airsoft horsabacken + bonus

Medlem
Airsoft horsabacken + bonus

Idag var det dags att klä sig i camouflage igen. Ladda bössan och ge sig ut i skogen.
Det blåste näst intill storm i Malmö när jag gav mig iväg så jag tvekade en stund innan jag bestämde mig för att faktiskt spela idag. Plastkulor och stormvindar brukar inte vara en bra kombination. När man dessutom ska försöka pricka någon på 40-50 meter blir det än jävligare.

Den här skylten är enda stället på banan där man kan vara säker på att inte bli pepprad med plast. Här samlas vi allihopa innan varje spel för att gå igenom regler och dela upp lagen. Idag var vi ca 40 pers... lite färre än det brukar vara. Säkerligen fler än jag som tvekade då de tittade ut i morse och såg vädret.

Alla hade klätt upp sig i sin finaste dräkt!

Jag fastnade inte på bild själv, men väl bössan.

Dagen blev riktigt lyckad och det var superkul spel. Jag både sköt ut folk och blev utskjuten... som det ska vara. Dessutom tog jag själv en av baserna och kände mig rätt nöjd med dagens prestation. Bössan och jag lirar bättre och bättre ihop och det är riktigt gött!

Nu vill jag bara säga en varningens ord, och det blir själva bonusen i dagens lärdomar.
OM er 7 månaders unge säger "pappa, jag kan äta själv"... DON'T YOU BELIEVE THEM!! Så här blir resultatet!

Tack och god natt

#blogg

Medlem
Airsoft horsabacken + bonus

Jag läste "Airsoft Horseback" och föreställde mig ett airsoftspel där man red på hästar och sköt.

Haha, det är söndag idag. Ställ inga frågor

1
Skriv svar